Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ford Focus RS

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• ik ben er doodgerust in als een cupra of een ringweg sneller is dan een EVO, een EVO is nu éénmaal niet gemaakt voor stoplicht sprintjes
    éénmaal in de smalle binnenwegen zal de Cupra na een minuut uit het zicht zijn verdwenen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lancer-evo Bekijk Berichten
      ik ben er doodgerust in als een cupra of een ringweg sneller is dan een EVO, een EVO is nu éénmaal niet gemaakt voor stoplicht sprintjes
      éénmaal in de smalle binnenwegen zal de Cupra na een minuut uit het zicht zijn verdwenen
      als het nat is toch

Comment

• elk weer.. mits iemand die overweg kan met een EVO (not everyone can)

Comment

elk weer.. mits iemand die overweg kan met een EVO (not everyone can)

dus elke standaard evo gaat sneller gaan als een rs of cupra met dat vermogen..en als er in die wagen laat ons zeggen iemand als kris princen zit ofzo??iemand die ook aan een stuur kan draaien??vergeet het dan maar hoor..een fwd kun je ook enorm snel de bochten rondkrijgen zenne..weet nog goed dat princen meerdere malen dikke lancers en evos met zijn kleine clio het nakijken gaf hier op belgische rallyproeven..niet dat ik mss iemand ga kunnen volgen die echt kan rijden maar zeggen dat een evo altijd sneller is klopt niet

Comment

• how da ziet er agressief uit

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door musclematt Bekijk Berichten
              how da ziet er agressief uit
              Toch al geen spijt van uw recente bestelling, zeker??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Luke Bekijk Berichten
                Toch al geen spijt van uw recente bestelling, zeker??
                tis en blijft ma een ford

Comment

• Maar wel ene die rondjes draait rond vele andere wagens
                  Hoe rap is zo'n 335xi eigenlijk? Die heeft toch ook maar 300pk en is een stuk zwaarder
                  Last edited by ; 04/01/2009, 13:36.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                    Maar wel ene die rondjes draait rond vele andere wagens
                    Hoe rap is zo'n 335xi eigenlijk? Die heeft toch ook maar 300pk en is een stuk zwaarder
                    335i (geen x) doet het kluske 0-100 in 5.5s

Comment

• Da's snel.. maar hij kost wel 2 keer zoveel als de Ford..
                      volgens autowereld doet de 335xi het in 5.6 seconden..

Maar kwa hernemingen denk ik toch dat het Fordje sneller zal zijn, en IRL heb je daar meer aan.
                      Last edited by ; 04/01/2009, 13:45.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door The_ReBeL Bekijk Berichten
                        Ze staan al klaar in Saarlouis..

Mvg,

Fak, hoe lijk ik het beste op een échte WRC-kar...
                        Last edited by ; 04/01/2009, 13:52.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                          Da's snel.. maar hij kost wel 2 keer zoveel als de Ford..
                          volgens autowereld doet de 335xi het in 5.6 seconden..

Maar kwa hernemingen denk ik toch dat het Fordje sneller zal zijn, en IRL heb je daar meer aan.
                          36k voor de Ford vs 48k voor de BMW

Comment

iemand die overweg kan met een EVO (not everyone can)
                            Oorspronkelijk geplaatst door wernercupra Bekijk Berichten
                            weet nog goed dat princen meerdere malen dikke lancers en evos met zijn kleine clio het nakijken gaf hier op belgische rallyproeven
                            Lees ne keer goed lancer-evo's bericht
                            Snappie?
                            R.I.P. Murphy 16/06/2003 - 08/07/09
                            Mitsubishi Lancer Evo6 RS
                            Mercedes-Benz ML 320 CDi

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door musclematt Bekijk Berichten
                              tis en blijft ma een ford
                              lievemaar een focus rs dan een 3 reeks van dertien in een dozijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door frekkel Bekijk Berichten
                                ²²²²²²²²²²²²²
                                R.I.P. Murphy 16/06/2003 - 08/07/09
                                Mitsubishi Lancer Evo6 RS
                                Mercedes-Benz ML 320 CDi

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichten
                                  Ik vond 55K voor de BMW.. en spreken we dan over dezelfde opties?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door frekkel Bekijk Berichten
                                    Ik snap wat jij bedoelt maar anderszijds: een 3 en een Focus zijn beiden toch heel populaire autos?

Comment

• Ja, en een Focus RS zal even exclusief zijn dan een 335xi (bvb) dus kwa coolness = gelijk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichten
                                        Het is 32k voor de Ford vs 48k voor de BMW; wat toch al een serieus verschil is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk Berichten
                                          Het is 32k voor de Ford vs 48k voor de BMW; wat toch al een serieus verschil is.
                                          ja die 48k is standaard... (al heb je daar ook al wat meer opties standaard gok ik dan bij de RS? leren zetels, bi-xenon

Comment

Working...
                                          X