Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ford Focus RS

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Shoves Bekijk Berichten
    http://www.gigasize.com/get.php?d=td432j8od3b

kon niet meer op een goede gratis upload site komen dus heb de eerste de beste genomen
    Thx!

Ford RS +
    • "Ultimate Green"
    • Navigatiesysteem Travel Pilot FX met 5" kleurenscherm en SD-kaart met routes Benelux Radio/CD met MP3-aansluiting, 6 luidsprekers en bediening aan het stuur
    • Luxe Pack 1
    = 36k (+5000€ BIV)
    - personeelskorting

Batje

Comment

• Maar in 2 kleuren te krijgen?

Comment

• 2 metaalkleuren en 1 niet metaalkleur frozen white

Comment

• Vraag me af of ie in 2dehands zijn waarde goed gaat behouden. Volgens mij wel eigenlijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door \/\/outer Bekijk Berichten
            Vraag me af of ie in 2dehands zijn waarde goed gaat behouden. Volgens mij wel eigenlijk.
            elke cosworth of dergelijks van Ford houdt altijd zijn waarde,zeker naarmate ze ouder worden

Comment

• doemme he..geen optie van ford uit voor witte of zwarte velgendas wel spijtig

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gahan Bekijk Berichten
                elke cosworth of dergelijks van Ford houdt altijd zijn waarde,zeker naarmate ze ouder worden
                meestal worden ze niet jonger hee.. waardeverlies hou ik geen rekening mee als ik een wagen koop

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gahan Bekijk Berichten
                  De 4 deurs Sierra Cosworth toch niet?
                  Scorpio Cosworth ook niet btw
                  R.I.P. Murphy 16/06/2003 - 08/07/09
                  Mitsubishi Lancer Evo6 RS
                  Mercedes-Benz ML 320 CDi

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vanni Bekijk Berichten
                    De 4 deurs Sierra Cosworth toch niet?
                    Scorpio Cosworth ook niet btw
                    Dat waren dan ook auto's met de uitstraling van een bezeken badmat.

Comment

• Ik weet nog een witte 2-deurs Sierra Cosworth staan... er is wel wat werk aan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wernercupra Bekijk Berichten
                        ja rijd wel leuk,maar gaat geen reet vooruit..ik rij van een evo 10 heeel vlot weg met de cupra..dat houd me tegen om een evo10 of nieuwe sti te kopen..300pk maar niet vooruit gaan..op youtube staat een filmpje waarop ik een nieuwe sti zoek rijd ..en er is nog ergens een filmpje van een duitster op de nordschleife met een evo 10 waar ik ook vlotjes langs ga

ma ja kan best zijn, maar als je voor 8000euro aan nen evo foeffeld of aan nen sti ( zelfs aan nen gewone ook) dan komt ge alleen in de luchtverplaatsing van de grote spoiler zene
                        als ge wilt kan ik u is een adres geven met ene met nen evo voor is een dragske te doen, of ook ene met nen subaru ( genen sti zelfs )
                        ge moet appele met appele vergelijke e

maar ja als je een keuze hebt gemaakt dan mag je die houden e
                        vind trouwens de rs den brutste van de 3 en moest ik mogen kiezen zou ik voor de groene gaan
                        Last edited by ; 28/12/2008, 23:03.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door elfendest Bekijk Berichten
                          ma ja kan best zijn, maar als je voor 8000euro aan nen evo foeffeld of aan nen sti ( zelfs aan nen gewone ook) dan komt ge alleen in de luchtverplaatsing van de grote spoiler zene
                          als ge wilt kan ik u is een adres geven met ene met nen evo voor is een dragske te doen, of ook ene met nen subaru ( genen sti zelfs )
                          ge moet appele met appele vergelijke e

maar ja als je een keuze hebt gemaakt dan mag je die houden e
                          vind trouwens de rs den brutste van de 3 en moest ik mogen kiezen zou ik voor de groene gaan

wel,das waar dat als ge dat bedrag spendeer dat ze dan betr gaan..maar om een vb te geven..mijne maat hft ne evo 9 met 391 pk op de bank waar ik in elke versnelling toch mooi naast blijfonderschat de cupra niet hoor...enkel vanuit launch control is hij sneller als ik maar naarmate het sneller gaat loop ik terug in..met de gtech 5,2 naar 100 met cupra en top van 280 ..maar er zijn idd jongens met evos en subarus met over 400pk die ik zeker niet kan volgen..
                          Ik vind een evo of een sti nog altijd wel een stapje hoger als de ford of cupra..maar spijtig genoeg is de prijs dat ook
                          Last edited by ; 28/12/2008, 23:26.

Comment

wel,das waar dat als ge dat bedrag spendeer dat ze dan betr gaan..maar om een vb te geven..mijne maat hft ne evo 9 met 391 pk op de bank waar ik in elke versnelling toch mooi naast blijfonderschat de cupra niet hoor...enkel vanuit launch control is hij sneller als ik maar naarmate het sneller gaat loop ik terug in..met de gtech 5,2 naar 100 met cupra en top van 280 ..maar er zijn idd jongens met evos en subarus met over 400pk die ik zeker niet kan volgen..
                            Ik vind een evo of een sti nog altijd wel een stapje hoger als de ford of cupra..maar spijtig genoeg is de prijs dat ook

wa edde dan gedaan aan uwen cupra misschien?
                            want ja als ge uwen maat kunt pakke met zijnen evo ja dan moet da toch al serieus zijn e
                            das 4wiel aangedreven en die van u ni zeker? of ben ik verkeerd
                            en dan ja jij heb standaard zo'n 240pk en die andere 300 zeker
                            maar ja bij mij zijn die toestanden gedaan, ben der mee gestopt want ja meer paardjes is meer eten e
                            en ja den dag van vandaag wil mijnen bruine da aan iets anders uitgeven e

maar nen evo ziet ge of zag je minder dan ne subaru
                            en ja ne rs die zie je ni e
                            en die kun je ook laten vooruit gaan zene

Comment

• TCT, dubbelaccounts mogen niet

Comment

• Vandaag ene zien staan in Hasselt. Duitse platen en RHD.
                                't was er eentje in Electric Green. Echt super in die kleur . Vette kar, 't doet mij dromen...
                                Last edited by Lord Tom; 30/12/2008, 19:21.

Comment

Als je nieuw gaat kopen wel natuurlijk.
                                  Tweedehands vind je een mooie STI toch al voor rond de 20k.

Es bij Ford voor testritje gaan kijken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lord Tom Bekijk Berichten
                                    Vandaag ene zien staan in Hasselt. Duitse platen en RHD.
                                    't was er eentje in Electric Green. Echt super in die kleur . Vette kar, 't doet mij dromen...
                                    Een foto zou super geweest zijn..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                                      Een foto zou super geweest zijn..
                                      I know... maar met die gsm van mij is dat echt de moeite niet . Knappe foto's vind je ook wel in dit topic.

Comment

• Ze staan al klaar in Saarlouis..

Mvg,
                                        =================
                                        2016 Skoda Octavia RS

Comment

• heel aggressieve snuit .... I like it
                                          2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
                                          2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

Working...
                                          X