Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ford Focus RS

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door ddk Bekijk Berichten

okay dan

Comment

• Voorlopig eigenlijk haast niets slecht in de eerste tests

Mooi zo !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fantaflesdopke Bekijk Berichten
        Yep, that's the one ...
        Allez, dat wordt uitkijken in Merelbeke City

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bertds Bekijk Berichten
          Allez, dat wordt uitkijken in Merelbeke City
          Idd
          Naar tschijnt wou ie eerst een aston martin kopen maar tzou wat te opzichtig worden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stevy Bekijk Berichten
            Idd
            Naar tschijnt wou ie eerst een aston martin kopen maar tzou wat te opzichtig worden
            Ge kent Sylvain blijkbaar ? Ja, hij is al jaren gek van een Aston Martin, maar er zitten andere motieven achter waarom er geen in huis komt ...

Nu ja, als Ford-garagist (destijds, is gepensioneerd nu) zal een Focus RS ook niet mis zijn als reclame. Hij heeft destijds nog een Sierra Cosworth gehad ook. Jammer genoeg is die niet zo oud geworden ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fantaflesdopke Bekijk Berichten
              Ge kent Sylvain blijkbaar ? Ja, hij is al jaren gek van een Aston Martin, maar er zitten andere motieven achter waarom er geen in huis komt ...

Nu ja, als Ford-garagist (destijds, is gepensioneerd nu) zal een Focus RS ook niet mis zijn als reclame. Hij heeft destijds nog een Sierra Cosworth gehad ook. Jammer genoeg is die niet zo oud geworden ...
              Zelf ken ik hem niet, maar een van de beste vrienden van m'n ouders kent hem wel heel goed. En er vant weekend wat over bezig geweest op resto.

Is zeker en vast niet mis!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JayJay Bekijk Berichten
                ABS verkort de remweg wél, voor 90% van de mensen...

Iemand die een noodstop moet maken raakt al snel in paniek, 90% van de mensen dus (als het niet meer is). De kans is groot dat de wielen blokkeren. In geval van blokkerende wielen is de wrijving niet optimaal en wordt de remweg dus langer.

Vergelijk het met een zware kast die op de vloer staat in je living en die je moet verschuiven. Je moet hard duwen om hem in beweging te krijgen maar eens je de kast in beweging hebt moet je minder hard duwen om ze in beweging te houden. Zodra iets schuift is de wrijving dus minder.

Zeker 90% van de mensen heeft niet de koelbloedigheid om de voet terug van het rempedaal te halen en opnieuw te remmen. De meesten verkrampen en zitten al op hun voorligger vooraleer ze nog maar kunnen reageren hebben. En pompend remmen

In theorie heb je gelijk, goeie chauffeurs kunnen allicht sneller stoppen zonder ABS dan met, maar de meesten onder ons... en dan wil ik ook nog eens zien op nat wegdek
                Ik had 't ook altijd over (zeer) sportieve ritten, zoals je ze op de openbare weg bijna niet kan maken. En heb - dacht ik - ook altijd genuanceerd dat 't over droog wegdek ging, dus het spreekwoordelijke circuit waar je op een mooie zomerdag 'es op gaat raggen.

Enfin, we gaan maar stoppen want de remmenpraat begint een aantal mensen te vervelen en 't forum moet eerst en vooral leuk blijven.

Comment

• Om er toch nog fkes over door te gaan

edit: linkje

om niet teveel offtopic te gaan

Comment

En fak, tis den eerste keer dat ik er deftige foto's van zie... toch wel een vet kot ze!

Iemand al mee gereden? Valt wat mee die 300pk op de voorwielen? Op het droge zal het wel te doen zijn, maar kvrees er wat voor op het natte. Kheb zo ooit eens met een Renault Megane F1 gereden. Op het droge was dat een zalige bak, maar vanals het wat nat lag was het wheelspin tot en met..
                    Ja sommige gelukkige hebben er al mee gereden maar meer kan ik erover niet zeggen spijtig genoeg

Comment

• Wa denken jullie hier van?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door rs driver Bekijk Berichten
                        Wa denken jullie hier van?

machtig gedaan , die velgen komen beter uit op de wagen dan de standaard velgen . door de verlaging ziet hij nu meer als een circuitbeest uit,dan een rallywagen . geeft niet ik vind dat het iets heeft. doezo voort.

Comment

• Ziet er goed uit. Maar de geniale af-fabriek afstelling van de ophanging is minstens de halve waarde van gans de auto (dat en het geluid ), grote kans dat je die volledig om zeep helpt als je de auto zo verlaagd... Zou het dan ook houden bij optische verandering, zoals de (mat)zwarte velgen...
                          Last edited by Onehp; 24/02/2009, 22:05.
                          ST Cupra 290 PP - GT86+

Comment

• Nog een goede review gevonden...

For more, visit http://www.whatcar.comWe drive Ford's hot, hot , hot hatch, the Focus RSWhat Car? is the UK's biggest car-buying brand and has been helping B...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Onehp Bekijk Berichten
                              Ziet er goed uit. Maar de geniale af-fabriek afstelling van de ophanging is minstens de halve waarde van gans de auto (dat en het geluid ), grote kans dat je die volledig om zeep helpt als je de auto zo verlaagd... Zou het dan ook houden bij optische verandering, zoals de (mat)zwarte velgen...
                              Ik dacht net hetzelfde. Ford brengt daar zomaar even voor hun het summum van rijgedrag/-plezier uit, en daar zou je dan aan gaan knoeien

Comment

• Fak, in het begin vond ik hem niks, maar nu
                                Het blijft geen mooie wagen, maar alles is zo extreem aan die kar dat ik hem mooi begin te vinden

Comment

• Ik zou er niks aan veranderen denk ik.. eventueel een volledige Milltek lijn om die rally car sound nog wat meer te benadrukken.. en mss dat Mountune nog met een powerkit komt.

Comment

En fak, tis den eerste keer dat ik er deftige foto's van zie... toch wel een vet kot ze!

Iemand al mee gereden? Valt wat mee die 300pk op de voorwielen? Op het droge zal het wel te doen zijn, maar kvrees er wat voor op het natte. Kheb zo ooit eens met een Renault Megane F1 gereden. Op het droge was dat een zalige bak, maar vanals het wat nat lag was het wheelspin tot en met..
                                    It's all in the right foot..

Comment

• Nog een mooi filmpje...

All-new Ford Focus RSExclusive test video of the 301bhp, 163mph Ford Focus RS.

Comment

• Comment

• Focus RS, evo X en bmw 135i...

Comment

Working...
                                          X