Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Ford Focus RS
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door fantaflesdopke Bekijk BerichtenYep, that's the one ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bertds Bekijk BerichtenAllez, dat wordt uitkijken in Merelbeke City
Naar tschijnt wou ie eerst een aston martin kopen maar tzou wat te opzichtig worden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stevy Bekijk BerichtenIdd
Naar tschijnt wou ie eerst een aston martin kopen maar tzou wat te opzichtig worden
Nu ja, als Ford-garagist (destijds, is gepensioneerd nu) zal een Focus RS ook niet mis zijn als reclame. Hij heeft destijds nog een Sierra Cosworth gehad ook. Jammer genoeg is die niet zo oud geworden ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fantaflesdopke Bekijk BerichtenGe kent Sylvain blijkbaar ? Ja, hij is al jaren gek van een Aston Martin, maar er zitten andere motieven achter waarom er geen in huis komt ...
Nu ja, als Ford-garagist (destijds, is gepensioneerd nu) zal een Focus RS ook niet mis zijn als reclame. Hij heeft destijds nog een Sierra Cosworth gehad ook. Jammer genoeg is die niet zo oud geworden ...
Is zeker en vast niet mis!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JayJay Bekijk BerichtenABS verkort de remweg wél, voor 90% van de mensen...
Iemand die een noodstop moet maken raakt al snel in paniek, 90% van de mensen dus (als het niet meer is). De kans is groot dat de wielen blokkeren. In geval van blokkerende wielen is de wrijving niet optimaal en wordt de remweg dus langer.
Vergelijk het met een zware kast die op de vloer staat in je living en die je moet verschuiven. Je moet hard duwen om hem in beweging te krijgen maar eens je de kast in beweging hebt moet je minder hard duwen om ze in beweging te houden. Zodra iets schuift is de wrijving dus minder.
Zeker 90% van de mensen heeft niet de koelbloedigheid om de voet terug van het rempedaal te halen en opnieuw te remmen. De meesten verkrampen en zitten al op hun voorligger vooraleer ze nog maar kunnen reageren hebben. En pompend remmen
In theorie heb je gelijk, goeie chauffeurs kunnen allicht sneller stoppen zonder ABS dan met, maar de meesten onder ons... en dan wil ik ook nog eens zien op nat wegdek
Enfin, we gaan maar stoppen want de remmenpraat begint een aantal mensen te vervelen en 't forum moet eerst en vooral leuk blijven.
Comment
-
Om er toch nog fkes over door te gaan
edit: linkje
om niet teveel offtopic te gaan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stevy Bekijk BerichtenEn fak, tis den eerste keer dat ik er deftige foto's van zie... toch wel een vet kot ze!
Iemand al mee gereden? Valt wat mee die 300pk op de voorwielen? Op het droge zal het wel te doen zijn, maar kvrees er wat voor op het natte. Kheb zo ooit eens met een Renault Megane F1 gereden. Op het droge was dat een zalige bak, maar vanals het wat nat lag was het wheelspin tot en met..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door rs driver Bekijk BerichtenWa denken jullie hier van?
Comment
-
Ziet er goed uit. Maar de geniale af-fabriek afstelling van de ophanging is minstens de halve waarde van gans de auto (dat en het geluid), grote kans dat je die volledig om zeep helpt als je de auto zo verlaagd...
Zou het dan ook houden bij optische verandering, zoals de (mat)zwarte velgen...
Last edited by Onehp; 24/02/2009, 22:05.ST Cupra 290 PP - GT86+
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Onehp Bekijk BerichtenZiet er goed uit. Maar de geniale af-fabriek afstelling van de ophanging is minstens de halve waarde van gans de auto (dat en het geluid), grote kans dat je die volledig om zeep helpt als je de auto zo verlaagd...
Zou het dan ook houden bij optische verandering, zoals de (mat)zwarte velgen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stevy Bekijk BerichtenEn fak, tis den eerste keer dat ik er deftige foto's van zie... toch wel een vet kot ze!
Iemand al mee gereden? Valt wat mee die 300pk op de voorwielen? Op het droge zal het wel te doen zijn, maar kvrees er wat voor op het natte. Kheb zo ooit eens met een Renault Megane F1 gereden. Op het droge was dat een zalige bak, maar vanals het wat nat lag was het wheelspin tot en met..
Comment
-
Focus RS, evo X en bmw 135i...
Comment
Comment