Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Oké mensen, een Focus RS is voor Johnny's en Marina's (hé Shauni), een Porsche is voor jeanetten met een roos hemd, een Aston is eigenlijk evengoed een stomme Ford en dus is de koppeling om de 2000 km naar de kloten.
Kunnen we er dan nu terug een leuk topic over de Focus RS van maken.
Oké mensen, een Focus RS is voor Johnny's en Marina's (hé Shauni), een Porsche is voor jeanetten met een roos hemd, een Aston is eigenlijk evengoed een stomme Ford en dus is de koppeling om de 2000 km naar de kloten.
Kunnen we er dan nu terug een leuk topic over de Focus RS van maken.
Dat roos hemd ging over de Aston martin.
Maar oke back ontopic:
2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Ooit al es aan gedacht dat die een zeker aerodynamisch nut kunnen hebben voor zo'n wagen? Een sportwagen is per definitie al lager en gestroomlijnder en dus makkelijker qua luchtweerstand, van een hatchback kan je dat niet verwachten. Heel wat hothatchen hebben dergelijke spoilers/luchthappers/diffusor...
Op het circuit kan je met geen enkele wagen 'voor dagelijks gebruik' langer dan een paar minuten a fond gaan. Na een paar ronden staan je remmen zowiezo te koken.
Comment