Oorspronkelijk geplaatst door gizmo2
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Ford Focus RS
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door voetske Bekijk BerichtenMoet nog wachten op de papieren en op de achteruitrijsensoren.
of is het ander meer discreet systeem ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door \/\/outer Bekijk BerichtenIk ga woensdagavond misschien eens naar die garage in Diksmuide gaan waar Matthi 't over heeft, wil hem ook wel eens IRL voelen en testen, en 't is een mogelijke opvolger van de Clio RS, alleen nog niet voor direct, maar dat weet de verkoper niet.
Rijdt de verkoper mee trouwens of mag je er alleen mee op stap ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jlsoundlover Bekijk Berichtenga je van die lelijke zwarte ogen laten plaatsen in uw bumper ? jammer
of is het ander meer discreet systeem ?
Comment
-
Begin dat gedoe rond de RS stilaan irriterend te vinden, 3 garages afgeweest om een en ander te vragen... Nergens kun je eentje gaan bekijken. Foldertje in de bus gehad, 'Focus RS, weldra in de showroom...!' Is ondertussen ook al een paar weken geleden.
Denk dat die bouwplannen voor die showroom ook nog moeten ingediend worden... Het interesseerd me eigenlijk al niet meer om achter nog eentje te zoeken.
Zal denk ik nog een jaartje wachten, en hopen dat er ergens iemand zen witte of groene in 2dehands verkoopt, ben ik al van die 5000€tjes verlost ook...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Andy Daxy Bekijk BerichtenBegin dat gedoe rond de RS stilaan irriterend te vinden, 3 garages afgeweest om een en ander te vragen... Nergens kun je eentje gaan bekijken. Foldertje in de bus gehad, 'Focus RS, weldra in de showroom...!' Is ondertussen ook al een paar weken geleden.
Denk dat die bouwplannen voor die showroom ook nog moeten ingediend worden... Het interesseerd me eigenlijk al niet meer om achter nog eentje te zoeken.
Zal denk ik nog een jaartje wachten, en hopen dat er ergens iemand zen witte of groene in 2dehands verkoopt, ben ik al van die 5000€tjes verlost ook...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gahan Bekijk Berichtenwelke 5000?maar veel zal dat niet uitmaken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Andy Daxy Bekijk Berichten
Zal denk ik nog een jaartje wachten, en hopen dat er ergens iemand zen witte of groene in 2dehands verkoopt, ben ik al van die 5000€tjes verlost ook...Dream on, die BIV blijf je betalen hoor, of het nu een 2dehands is of niet, klopt wel dat hoe ouder een wagen wordt, hoe minder de BIV is ook, maar zo rap daalt dat niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door \/\/outer Bekijk Berichten?Dream on, die BIV blijf je betalen hoor, of het nu een 2dehands is of niet, klopt wel dat hoe ouder een wagen wordt, hoe minder de BIV is ook, maar zo rap daalt dat niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Andy Daxy Bekijk BerichtenBegin dat gedoe rond de RS stilaan irriterend te vinden, 3 garages afgeweest om een en ander te vragen... Nergens kun je eentje gaan bekijken. Foldertje in de bus gehad, 'Focus RS, weldra in de showroom...!' Is ondertussen ook al een paar weken geleden.
Zal denk ik nog een jaartje wachten, en hopen dat er ergens iemand zen witte of groene in 2dehands verkoopt, ben ik al van die 5000€tjes verlost ook....En denk de gene die één hebben hem niet zo snel gaan verkopen !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gizmo2 Bekijk Berichten1ste en 2de jaar is nog de volle pot en 3de jaar nog rond de 4500 euro , het is best dat je nog een jaar of tien wacht , zal dan nog meevallen.En denk de gene die één hebben hem niet zo snel gaan verkopen !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk BerichtenPlz, start uw topic!Daarjuist efkes ne keer wat meer gas gegeven zat op een paar tellen van 120 naar 200 gaf wel ne kick . Enig nadeel drinkt dan een beetje meer , maar dat neem je erbij. Anders valt het verbruik mee met een tank rond de 520 km gedaan , maar dan rustig gereden .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door '0DAVID0' Bekijk BerichtenJe krijgt dezelfde korting als op een gewone Focus. Dus 17% als familielid.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gizmo2 Bekijk Berichten1ste en 2de jaar is nog de volle pot en 3de jaar nog rond de 4500 euro , het is best dat je nog een jaar of tien wacht , zal dan nog meevallen.En denk de gene die één hebben hem niet zo snel gaan verkopen !
1 - 2 jaar oud 4500€
2 - 3 jaar oud 4000€
etc
Comment
-
ge moet wel beetje piere ma het staat samengevat op volgende afbeelding
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door gizmo2 Bekijk BerichtenHet is een zalig gevoel om met de Rs rond te toeren , heb al 600km gereden op 1 week tijd .Wil dat hij zo snel mogelijk gerodeert is om eens wat meer fun te beleven.En het rijden met deze wagen word je zeker niet rap beu in tegendeel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenHoor je de turbo eigenlijk goed blazen?? Dat steekt me een beetje tegen bij de Mazda, je hoort hem enkel bij koudrijden... maar je voelt hem des te meer
Comment
Comment