Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ford Focus RS

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door gizmo2 Bekijk Berichten
    Zal ik zeker doen . Maar hoe moet ik daaraan beginnen?Allé die fotos op de forum plaatsen.
    Afbeeldingen uploaden via Tinypic en dan de link kopiëren in uw topic.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door voetske Bekijk Berichten
      Moet nog wachten op de papieren en op de achteruitrijsensoren.
      ga je van die lelijke zwarte ogen laten plaatsen in uw bumper ? jammer
      of is het ander meer discreet systeem ?
      1991 Audi S2 coupe
      2001 AUDI RS4 b5 imola

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door \/\/outer Bekijk Berichten
        Ik ga woensdagavond misschien eens naar die garage in Diksmuide gaan waar Matthi 't over heeft, wil hem ook wel eens IRL voelen en testen, en 't is een mogelijke opvolger van de Clio RS, alleen nog niet voor direct, maar dat weet de verkoper niet .

Rijdt de verkoper mee trouwens of mag je er alleen mee op stap ?
        Verkoper rijdt mee.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jlsoundlover Bekijk Berichten
          ga je van die lelijke zwarte ogen laten plaatsen in uw bumper ? jammer
          of is het ander meer discreet systeem ?
          die sensoren worden mee gespoten, anders zou het een vrij dom zicht zijn :-)

Comment

• Begin dat gedoe rond de RS stilaan irriterend te vinden, 3 garages afgeweest om een en ander te vragen... Nergens kun je eentje gaan bekijken. Foldertje in de bus gehad, 'Focus RS, weldra in de showroom...!' Is ondertussen ook al een paar weken geleden.

Denk dat die bouwplannen voor die showroom ook nog moeten ingediend worden... Het interesseerd me eigenlijk al niet meer om achter nog eentje te zoeken.

Zal denk ik nog een jaartje wachten, en hopen dat er ergens iemand zen witte of groene in 2dehands verkoopt, ben ik al van die 5000€tjes verlost ook...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Andy Daxy Bekijk Berichten
              Begin dat gedoe rond de RS stilaan irriterend te vinden, 3 garages afgeweest om een en ander te vragen... Nergens kun je eentje gaan bekijken. Foldertje in de bus gehad, 'Focus RS, weldra in de showroom...!' Is ondertussen ook al een paar weken geleden.

Denk dat die bouwplannen voor die showroom ook nog moeten ingediend worden... Het interesseerd me eigenlijk al niet meer om achter nog eentje te zoeken.

Zal denk ik nog een jaartje wachten, en hopen dat er ergens iemand zen witte of groene in 2dehands verkoopt, ben ik al van die 5000€tjes verlost ook...
              welke 5000?

Comment

• Gisteren naar unicars Ford geweest in Diksmuide, was de garage wel gesloten zeker.. verdomme.

De Focus RS stond daar achter de ramen te blinken, zal voor een andere keer zijn dan.

Wel een magistrale kar trouwens

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gahan Bekijk Berichten
                  welke 5000?
                  BIV maar veel zal dat niet uitmaken

Comment

? Dream on, die BIV blijf je betalen hoor, of het nu een 2dehands is of niet, klopt wel dat hoe ouder een wagen wordt, hoe minder de BIV is ook, maar zo rap daalt dat niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door \/\/outer Bekijk Berichten
                      ? Dream on, die BIV blijf je betalen hoor, of het nu een 2dehands is of niet, klopt wel dat hoe ouder een wagen wordt, hoe minder de BIV is ook, maar zo rap daalt dat niet.
                      10% per jaar

Comment

Begin dat gedoe rond de RS stilaan irriterend te vinden, 3 garages afgeweest om een en ander te vragen... Nergens kun je eentje gaan bekijken. Foldertje in de bus gehad, 'Focus RS, weldra in de showroom...!' Is ondertussen ook al een paar weken geleden.

1ste en 2de jaar is nog de volle pot en 3de jaar nog rond de 4500 euro , het is best dat je nog een jaar of tien wacht , zal dan nog meevallen .En denk de gene die één hebben hem niet zo snel gaan verkopen !

Comment

1ste en 2de jaar is nog de volle pot en 3de jaar nog rond de 4500 euro , het is best dat je nog een jaar of tien wacht , zal dan nog meevallen .En denk de gene die één hebben hem niet zo snel gaan verkopen !
                          Plz, start uw topic!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
                            Plz, start uw topic!
                            Ik zal er mijn werk van maken. Daarjuist efkes ne keer wat meer gas gegeven zat op een paar tellen van 120 naar 200 gaf wel ne kick . Enig nadeel drinkt dan een beetje meer , maar dat neem je erbij. Anders valt het verbruik mee met een tank rond de 520 km gedaan , maar dan rustig gereden .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door '0DAVID0' Bekijk Berichten
                              Je krijgt dezelfde korting als op een gewone Focus. Dus 17% als familielid.
                              wat houdt dieje familiekorting juist in?
                              2006 Ford Mondeo Clipper Ghia 2.0 TDCI
                              2009 Porsche Carrera 4S

Comment

0 - 1 jaar oud 5000€
                                1 - 2 jaar oud 4500€
                                2 - 3 jaar oud 4000€

etc

Comment

• Na 12 jaar betaalt ge nog altijd 1000€ BIV

Comment

• ge moet wel beetje piere ma het staat samengevat op volgende afbeelding

2006 Ford Mondeo Clipper Ghia 2.0 TDCI
                                    2009 Porsche Carrera 4S

Comment

• hier kan je een pdf downen betreffende die BIV :
                                      klik hier
                                      1991 Audi S2 coupe
                                      2001 AUDI RS4 b5 imola

Comment

Het is een zalig gevoel om met de Rs rond te toeren , heb al 600km gereden op 1 week tijd .Wil dat hij zo snel mogelijk gerodeert is om eens wat meer fun te beleven.En het rijden met deze wagen word je zeker niet rap beu in tegendeel.
                                        Hoor je de turbo eigenlijk goed blazen?? Dat steekt me een beetje tegen bij de Mazda, je hoort hem enkel bij koudrijden... maar je voelt hem des te meer

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                                          Hoor je de turbo eigenlijk goed blazen?? Dat steekt me een beetje tegen bij de Mazda, je hoort hem enkel bij koudrijden... maar je voelt hem des te meer
                                          Dat zalt mee , maar het is wel een zalig geluid als je hem in toeren doet gaan , het gebrul en het geblaas als je verlegt is wel de max . Maar ik moet eerlijk zeggen als de radio aanstaat hoor je dat niet zo. De luidsprekers zijn wel van goede kwaliteit.

Comment

Working...
                                          X