Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ford Focus RS

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
        Vergeet de code niet te plakken hé

EDIT: na "[" nog "/IMG]" bijplakken en dan werkt de code.
        Merci voor de hulp , zal eens moeten afkomen

Comment

• Zooooooooo fucking lekkerrrrrrrrrrrr!

Ik zou hem eerder in het blauw dan in het groen nemen!

EDIT: Be my guest, zijn allemaal km's erbij

Comment

• Comment

• Zaaalig gast, van waar ben je ? (Lees ik Deinze af op je nummerplaathouder?) Wil wel eens meeten als je dat ziet zitten

Comment

• Comment

• Vind hem ook prachtig maar ik krijg hem niet verzekerd denk ik met mijn leeftijd (24)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door \/\/outer Bekijk Berichten
                    Zaaalig gast, van waar ben je ? (Lees ik Deinze af op je nummerplaathouder?) Wil wel eens meeten als je dat ziet zitten
                    Van gentbrugge , hij was daar besteld geweest.Kom soms naar deinze heb daar een schoonzus wonen.Gemoet maar een seintje geven.

Comment

• Fok

Ohja Gizmo , je hebt pm
                      www.flickr.com/buysie

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Karlo_S Bekijk Berichten
                        Vind hem ook prachtig maar ik krijg hem niet verzekerd denk ik met mijn leeftijd (24)
                        Normaal wel, alleen ga je je blauw betalen. Wou deze ook eerst bestellen, maar heb dan toch de golf 6 gti besteld omwille van de goedkoper verzekering enzo.
                        Ben zelf maar 21 dusja.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gizmo2 Bekijk Berichten
                          Van gentbrugge , hij was daar besteld geweest.Kom soms naar deinze heb daar een schoonzus wonen.Gemoet maar een seintje geven.

Oké ik laat zeker eens iets weten via PM ofzo en dan kunnen we zien of het voor beiden past

Comment

Zal later eens een filmpje maken vanop de snelweg.

Comment

Zal later eens een filmpje maken vanop de snelweg.
                              De perfecte plaats R4 anders teveel flitsers hier in onze buurt
                              succes met de RS hopelijk kom ik u is tegen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Snip Bekijk Berichten
                                De perfecte plaats R4 anders teveel flitsers hier in onze buurt
                                succes met de RS hopelijk kom ik u is tegen
                                Dat is een feit , het beste is van drongen naar de expo ,want ze kunnen daar ook soms staan. Het beste is eigenlijk op circuit maar ja , we zien wel

Comment

• http://www.mk2focusrs.co.uk/home/per...r-upgrade.html dit is van jam-sport

Comment

• Blijkbaar staat dit blokje standaard al redelijk scherp afgesteld met z'n 305PK als er met een remap + CAI maar 15PK bijkomt

Comment

• dit is nog wat anders , eigenlijk is dit niet te doen . De wagen is nog maar een paar maanden uit en ze hebben al upgrades. Spijtig dat het in engeland is , hopelijk komt er hier iemand met is dergelijks op de proppen. 340pkjes zie ik wel zitten. http://www.mk2focusrs.co.uk/home/per...r-upgrade.html
                                      Last edited by ; 24/05/2009, 14:58.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door \/\/outer Bekijk Berichten
                                        Blijkbaar staat dit blokje standaard al redelijk scherp afgesteld met z'n 305PK als er met een remap + CAI maar 15PK bijkomt
                                        dat is maar het begin er zijn nog packetten van 320 , 340, 360 en 375 dus keuze genoeg ,juist geen geld genoeg , allé wel voor die340

Comment

dat is maar het begin er zijn nog packetten van 320 , 340, 360 en 375 dus keuze genoeg ,juist geen geld genoeg , allé wel voor die340

Comment

Working...
                                          X