Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Ford Focus RS
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk BerichtenVergeet de code niet te plakken hé
EDIT: na "[" nog "/IMG]" bijplakken en dan werkt de code.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door \/\/outer Bekijk BerichtenZaaalig gast, van waar ben je ? (Lees ik Deinze af op je nummerplaathouder?) Wil wel eens meeten als je dat ziet zitten
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Karlo_S Bekijk BerichtenVind hem ook prachtig maar ik krijg hem niet verzekerd denk ik met mijn leeftijd (24)
Ben zelf maar 21 dusja.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gizmo2 Bekijk BerichtenVan gentbrugge , hij was daar besteld geweest.Kom soms naar deinze heb daar een schoonzus wonen.Gemoet maar een seintje geven.
Oké ik laat zeker eens iets weten via PM ofzo en dan kunnen we zien of het voor beiden past
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gizmo2 Bekijk Berichtenvanop de snelweg.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gizmo2 Bekijk BerichtenZal later eens een filmpje makenvanop de snelweg.
anders teveel flitsers hier in onze buurt
succes met de RS hopelijk kom ik u is tegen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Snip Bekijk BerichtenDe perfecte plaats R4anders teveel flitsers hier in onze buurt
succes met de RS hopelijk kom ik u is tegen
Comment
-
-
dit is nog wat anders , eigenlijk is dit niet te doen . De wagen is nog maar een paar maanden uit en ze hebben al upgrades. Spijtig dat het in engeland is , hopelijk komt er hier iemand met is dergelijks op de proppen. 340pkjes zie ik wel zitten. http://www.mk2focusrs.co.uk/home/per...r-upgrade.html
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door \/\/outer Bekijk BerichtenBlijkbaar staat dit blokje standaard al redelijk scherp afgesteld met z'n 305PK als er met een remap + CAI maar 15PK bijkomt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gizmo2 Bekijk Berichtendat is maar het begin er zijn nog packetten van 320 , 340, 360 en 375 dus keuze genoeg ,juist geen geld genoeg , allé wel voor die340
Comment
Comment