Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ford Focus RS

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door \/\/outer Bekijk Berichten
    maar dat weet de verkoper niet .
    Zal ik 'm eens bellen voor je?

Comment

• Ey gast

Comment

Ey gast

Tis ene zij, maar dat daaraan toe

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
          Tis ene zij, maar dat daaraan toe
          Ah oké , dat weten we dan nu ook.

Comment

• Hij zal nog even bij vanderborght staan, Ik mag hem normaal volgende week gaan halen. Moet nog wachten op de papieren en op de achteruitrijsensoren. En dan is eindelijk de maanden wachte gedaan.

Voor iedereen die op eene wacht, houd nog ff vol, het is meer als de moeite waard!!

Comment

• Wat heeft u bij Vanderborght doen gaan en niet bij Feyaerts als ik vragen mag?

Comment

• Feyaerts heeft me al een aantal keren in het zak gezet, en ooit men zus beledigd, daarmee kom ik daar niet meer.

Bij vanderborght zijn het vriendelijk mensen die zoveel mogelijk voor hun klanten proberen te doen. Soms moet je er wel wat langer wachten, maar dat neem ik er graag bij.

Comment

• Ik ben ook ex-Feyaerts klant en hoewel ik er eigenlijk geen echte klachten van heb kan ik er ook niet echt heel positief over zijn dus ik begrijp u wel. Ik ben nu met een Mercedes (officiële garagist) goedkoper af qua onderhoud als toen.

Comment

• berghen binkom mannen

Comment

• Wel, daar kom ik voorbij als ik naar het werk rijd maar ik zou eerder naar Hergon gaan dan.

Comment

De Clio RS goed in 't zicht zetten En zeggen dat ik een stap verder zoek

En uit interesse zou ik ook wel 's offerte laten opmaken.

Bon, dat gaan we dan 's doen..
                        Als ik uit 't gips ben & mijn wagen terugheb,ben ik ook van plan om een testrit te versieren. De Evo zal goed in 't oog geparkeerd staan

@ Werner: heb jij nu jouw RS geannuleerd? Of wacht je toch af? Is maar 1 maand meer hé
                        R.I.P. Murphy 16/06/2003 - 08/07/09
                        Mitsubishi Lancer Evo6 RS
                        Mercedes-Benz ML 320 CDi

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vanni Bekijk Berichten
                          Als ik uit 't gips ben & mijn wagen terugheb,ben ik ook van plan om een testrit te versieren. De Evo zal goed in 't oog geparkeerd staan

@ Werner: heb jij nu jouw RS geannuleerd? Of wacht je toch af? Is maar 1 maand meer hé

ik wacht op de RS en hopelijk krijg ik mijnen deal met de evo 9 ook rond want das altijd ne droom geweest ne evo...als ik de Rs heb dan moeten we ns afspreken dan kunt ge direkt de mijne ns testen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wernercupra Bekijk Berichten
                            als ik de Rs heb dan moeten we ns afspreken dan kunt ge direkt de mijne ns testen
                            It's a deal
                            R.I.P. Murphy 16/06/2003 - 08/07/09
                            Mitsubishi Lancer Evo6 RS
                            Mercedes-Benz ML 320 CDi

Comment

• Het is een zalig gevoel om met de Rs rond te toeren , heb al 600km gereden op 1 week tijd .Wil dat hij zo snel mogelijk gerodeert is om eens wat meer fun te beleven.En het rijden met deze wagen word je zeker niet rap beu in tegendeel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gizmo2 Bekijk Berichten
                                Het is een zalig gevoel om met de Rs rond te toeren , heb al 600km gereden op 1 week tijd .Wil dat hij zo snel mogelijk gerodeert is om eens wat meer fun te beleven.En het rijden met deze wagen word je zeker niet rap beu in tegendeel.

post al eens een filmpke, of wat foto's

en open uw eigen topic

Comment

• Weet er iemand eigenlijk hoe het zit met de Ford familiekorting op deze Focus RS?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gizmo2 Bekijk Berichten
                                    Het is een zalig gevoel om met de Rs rond te toeren , heb al 600km gereden op 1 week tijd .Wil dat hij zo snel mogelijk gerodeert is om eens wat meer fun te beleven.En het rijden met deze wagen word je zeker niet rap beu in tegendeel.

Hopelijk kom ik u snel is tegen in Gent . Post is wat foto's.
                                    www.flickr.com/buysie

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Yannicovicz Bekijk Berichten
                                      Weet er iemand eigenlijk hoe het zit met de Ford familiekorting op deze Focus RS?
                                      Je krijgt dezelfde korting als op een gewone Focus. Dus 17% als familielid.
                                      Last edited by '0DAVID0'; 21/05/2009, 20:08.
                                      http://www.autoforum.be/showthread.php?t=51201

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Buysie Bekijk Berichten
                                        Hopelijk kom ik u snel is tegen in Gent . Post is wat foto's.
                                        Ge moet maar eens komen rondtoeren in de omgeving gentbrugge
                                        Jamsport heeft al ne upgrade voor de RS tot 375pktjs

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fille Bekijk Berichten
                                          post al eens een filmpke, of wat foto's

en open uw eigen topic
                                          Zal ik zeker doen . Maar hoe moet ik daaraan beginnen?Allé die fotos op de forum plaatsen.

Comment

Working...
                                          X