Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Hij zal nog even bij vanderborght staan, Ik mag hem normaal volgende week gaan halen. Moet nog wachten op de papieren en op de achteruitrijsensoren. En dan is eindelijk de maanden wachte gedaan.
Voor iedereen die op eene wacht, houd nog ff vol, het is meer als de moeite waard!!
Feyaerts heeft me al een aantal keren in het zak gezet, en ooit men zus beledigd, daarmee kom ik daar niet meer.
Bij vanderborght zijn het vriendelijk mensen die zoveel mogelijk voor hun klanten proberen te doen. Soms moet je er wel wat langer wachten, maar dat neem ik er graag bij.
Ik ben ook ex-Feyaerts klant en hoewel ik er eigenlijk geen echte klachten van heb kan ik er ook niet echt heel positief over zijn dus ik begrijp u wel. Ik ben nu met een Mercedes (officiële garagist) goedkoper af qua onderhoud als toen.
Als ik uit 't gips ben & mijn wagen terugheb,ben ik ook van plan om een testrit te versieren. De Evo zal goed in 't oog geparkeerd staan
@ Werner: heb jij nu jouw RS geannuleerd? Of wacht je toch af? Is maar 1 maand meer hé
ik wacht op de RS en hopelijk krijg ik mijnen deal met de evo 9 ook rond want das altijd ne droom geweest ne evo...als ik de Rs heb dan moeten we ns afspreken dan kunt ge direkt de mijne ns testen
Het is een zalig gevoel om met de Rs rond te toeren , heb al 600km gereden op 1 week tijd .Wil dat hij zo snel mogelijk gerodeert is om eens wat meer fun te beleven.En het rijden met deze wagen word je zeker niet rap beu in tegendeel.
Het is een zalig gevoel om met de Rs rond te toeren , heb al 600km gereden op 1 week tijd .Wil dat hij zo snel mogelijk gerodeert is om eens wat meer fun te beleven.En het rijden met deze wagen word je zeker niet rap beu in tegendeel.
Hopelijk kom ik u snel is tegen in Gent . Post is wat foto's.
Comment