Heeft die van die tjoeninguitlaatpijpen dat iedere tjoener heeft? :o
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Ford Focus RS
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fille Bekijk Berichtennog een paar foto's
Comment
-
Heb op Fordclub.be horen waaien dat er wel personeelskorting op gegeven gaat worden
Dus dat zou voor mij betekenen dat 'em nog 'maar' 26684,50 euro zou kostenHeb ik de BIV toch al terugverdiend.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenDoen zou ik zeggen!
Das zowat de prijs van een nieuwe 2.0TDI Golf
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door '0DAVID0' Bekijk BerichtenHeb op Fordclub.be horen waaien dat er wel personeelskorting op gegeven gaat worden
Dus dat zou voor mij betekenen dat 'em nog 'maar' 26684,50 euro zou kostenHeb ik de BIV toch al terugverdiend.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fille Bekijk Berichtenhoeveel % reken je ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door '0DAVID0' Bekijk BerichtenIk krijg als familiekorting (mijn vader werkt op de Ford)17%. Mijn vader zelf zou 19% krijgen. Ze denken dat het die korting gaat zijn. Maar Ford heeft de gewoonte van op zo'n speciale modellen 'maar' 13% aan familie en 15% aan direct personeel te geven. Is al zo bij de Kuga en de Focus CC.
mja, 13% is al beter als niks hein het slechtste geval dan.
kben eens curieus om de Focus RS int echt te zien...
Comment
-
Vandaag langsgeweest bij mijn ford dealer en er zijn nog geen concrete cijfers weergegeven. De voorlopige opgestelde prijs zou inderdaad 31.750 euro wat voor het potentieel van de wagen en betrouwbaarheid zeker geen onverantwoord bedrag is. Personeelskorting wisten ze nog met zekerheid te bevestigen, als dat wel zo zou zijn dan sta ik zeker in de rij voor kandidaat-koper als het kostenplaatje samen het toelaat.Ben eerst en vooral benieuwd naar de rijimpressie van echte piloten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk BerichtenNice. maar euhm.. torquesteer anyone
Comment
Comment