Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ford Focus RS

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Heeft die van die tjoeninguitlaatpijpen dat iedere tjoener heeft? :o

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fille Bekijk Berichten
      nog een paar foto's

Ben niet echt fan van het interieur... Maar ja, iets moet die prijs rechtvaardigen hé.

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Bron : topspeed, intertet.org

Comment

• motherfucking vet !!!!

Comment

• Het exterieur is wel lekker 'racy'.

Comment

• Heb op Fordclub.be horen waaien dat er wel personeelskorting op gegeven gaat worden
                      Dus dat zou voor mij betekenen dat 'em nog 'maar' 26684,50 euro zou kosten Heb ik de BIV toch al terugverdiend.
                      http://www.autoforum.be/showthread.php?t=51201

Comment

• Doen zou ik zeggen!

Das zowat de prijs van een nieuwe 2.0TDI Golf

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
                          Doen zou ik zeggen!

Das zowat de prijs van een nieuwe 2.0TDI Golf
                          Ik denk, dat als ik het zou doen, dat ik met m'n 24 jaar in combinatie met 305pk Fortis Insurance terug uit de slechte papieren zou halen met mijn jaarlijkse premie

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door '0DAVID0' Bekijk Berichten
                            Heb op Fordclub.be horen waaien dat er wel personeelskorting op gegeven gaat worden
                            Dus dat zou voor mij betekenen dat 'em nog 'maar' 26684,50 euro zou kosten Heb ik de BIV toch al terugverdiend.
                            hoeveel % reken je ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fille Bekijk Berichten
                              hoeveel % reken je ?
                              Ik krijg als familiekorting (mijn vader werkt op de Ford)17%. Mijn vader zelf zou 19% krijgen. Ze denken dat het die korting gaat zijn. Maar Ford heeft de gewoonte van op zo'n speciale modellen 'maar' 13% aan familie en 15% aan direct personeel te geven. Is al zo bij de Kuga en de Focus CC.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door '0DAVID0' Bekijk Berichten
                                Ik krijg als familiekorting (mijn vader werkt op de Ford)17%. Mijn vader zelf zou 19% krijgen. Ze denken dat het die korting gaat zijn. Maar Ford heeft de gewoonte van op zo'n speciale modellen 'maar' 13% aan familie en 15% aan direct personeel te geven. Is al zo bij de Kuga en de Focus CC.

mja, 13% is al beter als niks he in het slechtste geval dan.

kben eens curieus om de Focus RS int echt te zien...

Comment

• Vandaag langsgeweest bij mijn ford dealer en er zijn nog geen concrete cijfers weergegeven. De voorlopige opgestelde prijs zou inderdaad 31.750 euro wat voor het potentieel van de wagen en betrouwbaarheid zeker geen onverantwoord bedrag is. Personeelskorting wisten ze nog met zekerheid te bevestigen, als dat wel zo zou zijn dan sta ik zeker in de rij voor kandidaat-koper als het kostenplaatje samen het toelaat.Ben eerst en vooral benieuwd naar de rijimpressie van echte piloten.

Comment

• Is de "gewone" korting bij de dealers tegenwoordig niet bijna 13%? Gezien de huidige economische omstandigheden...

Mijn ma kreeg in Februari al 9% op haar Yaris.

Comment

• mijne word na nieuwjaar besteld...zeker weten tgaat ne witte met witte velgen worden

Comment

• Nice. maar euhm.. torquesteer anyone

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                                          Nice. maar euhm.. torquesteer anyone
                                          Al mee gereden dan?
                                          Last edited by ; 11/12/2008, 11:46.

Comment

Working...
                                          X