Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ford Focus RS

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Alleen de motor is interessant.
    Verder is het een afschuwelijk ding.

Hans.
    Last edited by ; 12/07/2008, 15:56.

Comment

vandaag eentje gezien aan de zufahrt van de nordschleife, volledig in het zwart maar nog niet alle details erop aanwezig, het zag er wel vet uit, zeker het interieur is mooi!

dit toch liever dan een S3! Die achterspoiler en diffusor achteraan zijn erg racy, zo hoort het ook in deze categorie van wagens!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic Bekijk Berichten
        vandaag eentje gezien aan de zufahrt van de nordschleife, volledig in het zwart maar nog niet alle details erop aanwezig, het zag er wel vet uit, zeker het interieur is mooi!

dit toch liever dan een S3! Die achterspoiler en diffusor achteraan zijn erg racy, zo hoort het ook in deze categorie van wagens!
        zalig!

foto van?

Comment

Eergisteren is hij voorgesteld als wereldpremiere in London, heeft er iemand foto's genomen? Ziet er idd een bruut machien uit met veel potentieel. Ik vraag me af wat de richtprijs zou zijn.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mickymachien Bekijk Berichten
            Eergisteren is hij voorgesteld als wereldpremiere in London, heeft er iemand foto's genomen? Ziet er idd een bruut machien uit met veel potentieel. Ik vraag me af wat de richtprijs zou zijn.

qua richtprijs is er nog niks vrijgegeven als ik me niet vergis

maar ik denk persoonlijk tussen de 25 en 30K €..

Vorige RS kostte 25K €..

Comment

Paar foto's vanuit London

Comment

deel 2

Comment

Miljaar miljaar, als je vd duivel spreekt Het RS-team heeft goed hun best gedaan. Mocht hij slechts 30 k kosten dan bestel ik mij morgen een exemplaar! Ik denk dat de richtprijs eerder 40-45 k zal draaien. Het is tenslotte een volledig nieuwe technologie door RS ontwikkeld. Lekker trendy kleur maar mss net iets te gewaagd?

Comment

nog een paar foto's

Comment

Miljaar miljaar, als je vd duivel spreekt Het RS-team heeft goed hun best gedaan. Mocht hij slechts 30 k kosten dan bestel ik mij morgen een exemplaar! Ik denk dat de richtprijs eerder 40-45 k zal draaien. Het is tenslotte een volledig nieuwe technologie door RS ontwikkeld. Lekker trendy kleur maar mss net iets te gewaagd?

idd, qua prijzen is het nog gokken.

Kdenk wel dat je de RS in een ander kleurtje kan bestellen

Comment

Ben echt benieuwd, hij zal alvast zijn geld waard zijn als je hem gaat vergelijken met vele andere exotische genoten.
                        Met familiekorting mss 30k, dan mogen we niet meer twijfelen

Comment

http://motoring.sky.com/news_features/british-motor-show-2008.aspxSky Motoring's Jon Quirk was lucky enough to get a sneak preview of the Ford Focus RS ahead...

Luister naar de richtprijs, zou beter al een bestelbon gaan tekenen. Hier krijg je meer waarde voor u geld dan eender welke wagen in deze klasse!

Comment

Dat is wel vrij goedkoop voor wat je krijgt natuurlijk

echt een fatte car en de kleur vind ik echt wat het moet zijn voor zo'n auto.

en die 290pk op de voorwielen, de technologie staat al ver zene zal niet veel problemen geven.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fille Bekijk Berichten
                              qua richtprijs is er nog niks vrijgegeven als ik me niet vergis

maar ik denk persoonlijk tussen de 25 en 30K €..

Vorige RS kostte 25K €..
                              Vorige RS kostte 34.000€

Met familiekorting mss 30k, dan mogen we niet meer twijfelen
                              Die familiekorting mag je waarschijnlijk vergeten Die was er op de vorige RS ook niet...

Kleuren (volgens de mannen in Dagenham):
                              - Frozen White
                              - Performance (!) Blue
                              - Electric Green

Er zou nog een 4e kleur komen, maar die is nog definitief beslist.
                              Aantal stuks: 8000-9000

Comment

Interieur is weer typisch Ford. Dat stuur Die pedalen gaan er toch ook iets over. In Auto5 vind je er mooiere.

Comment

Van buiten
                                  perfect op alle vlakken buiten de velgen. die mogen in het zwart.

van binnen
                                  oké, maar ik mis de rechtuitstand aanduiding. en de zetels zijn precies wel kleurboeken. grijs zwart en groen. oké voor het groen maar steek de rest dan in het zwart aub.

Comment

bah

geef mij maar dezelfde motor in een onopvallende kar.

Ons bomma zou ermee lachen als ze dit voorbij ziet komen.

sorry maar ik ben zo niet voor zo'n dingen

Comment

32.000€

ik wil

al dat gezeik over details, it's the handling that counts!!

wat zou je nog krijgen voor een zwarte 5deurs st met minder dan 30.000 km?

Comment

Ze konden mij deze morgen niet heel veel vertellen over deze nieuwe krachtbron. Het team RS zou wel trots zijn op hun innovatieve uitvinding. Hopelijk komt er die korting toch door, hoedanook is dit een bijzondere prestatie.

Comment

Als ze ook de 5 jaar garantie geven zoals bij de ST moet dit wel een echte topper zijn, noem maar eens een ander merk die hiervoor instaat zonder schandalig meer te hoeven betalen.

Comment

Working...
                                          X