Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
vandaag eentje gezien aan de zufahrt van de nordschleife, volledig in het zwart maar nog niet alle details erop aanwezig, het zag er wel vet uit, zeker het interieur is mooi!
dit toch liever dan een S3! Die achterspoiler en diffusor achteraan zijn erg racy, zo hoort het ook in deze categorie van wagens!
vandaag eentje gezien aan de zufahrt van de nordschleife, volledig in het zwart maar nog niet alle details erop aanwezig, het zag er wel vet uit, zeker het interieur is mooi!
dit toch liever dan een S3! Die achterspoiler en diffusor achteraan zijn erg racy, zo hoort het ook in deze categorie van wagens!
Eergisteren is hij voorgesteld als wereldpremiere in London, heeft er iemand foto's genomen? Ziet er idd een bruut machien uit met veel potentieel. Ik vraag me af wat de richtprijs zou zijn.
Eergisteren is hij voorgesteld als wereldpremiere in London, heeft er iemand foto's genomen? Ziet er idd een bruut machien uit met veel potentieel. Ik vraag me af wat de richtprijs zou zijn.
qua richtprijs is er nog niks vrijgegeven als ik me niet vergis
Miljaar miljaar, als je vd duivel spreekt Het RS-team heeft goed hun best gedaan. Mocht hij slechts 30 k kosten dan bestel ik mij morgen een exemplaar! Ik denk dat de richtprijs eerder 40-45 k zal draaien. Het is tenslotte een volledig nieuwe technologie door RS ontwikkeld. Lekker trendy kleur maar mss net iets te gewaagd?
Miljaar miljaar, als je vd duivel spreekt Het RS-team heeft goed hun best gedaan. Mocht hij slechts 30 k kosten dan bestel ik mij morgen een exemplaar! Ik denk dat de richtprijs eerder 40-45 k zal draaien. Het is tenslotte een volledig nieuwe technologie door RS ontwikkeld. Lekker trendy kleur maar mss net iets te gewaagd?
idd, qua prijzen is het nog gokken.
Kdenk wel dat je de RS in een ander kleurtje kan bestellen
Ben echt benieuwd, hij zal alvast zijn geld waard zijn als je hem gaat vergelijken met vele andere exotische genoten.
Met familiekorting mss 30k, dan mogen we niet meer twijfelen
http://motoring.sky.com/news_features/british-motor-show-2008.aspxSky Motoring's Jon Quirk was lucky enough to get a sneak preview of the Ford Focus RS ahead...
Luister naar de richtprijs, zou beter al een bestelbon gaan tekenen. Hier krijg je meer waarde voor u geld dan eender welke wagen in deze klasse!
Van buiten
perfect op alle vlakken buiten de velgen. die mogen in het zwart.
van binnen
oké, maar ik mis de rechtuitstand aanduiding. en de zetels zijn precies wel kleurboeken. grijs zwart en groen. oké voor het groen maar steek de rest dan in het zwart aub.
Ze konden mij deze morgen niet heel veel vertellen over deze nieuwe krachtbron. Het team RS zou wel trots zijn op hun innovatieve uitvinding. Hopelijk komt er die korting toch door, hoedanook is dit een bijzondere prestatie.
Als ze ook de 5 jaar garantie geven zoals bij de ST moet dit wel een echte topper zijn, noem maar eens een ander merk die hiervoor instaat zonder schandalig meer te hoeven betalen.
Comment