Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ford Focus RS

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik zet m'n radio soms uit als het echt voorruit gaat.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wimpus Bekijk Berichten
      wat houdt dieje familiekorting juist in?
      Als je een familielid hebt dat voor Ford werkt krijgt zijn/haar directe familie (man/vrouw, zoon/dochter, broer/zus) ook een korting bij de aankoop van een nieuwe Ford. Voor een Mondeo is dat 22% voor de werknemer, 20 voor familie, Focus: 19% WN, 17% familie, Fiesta: 18% WN, 16% familie,...
      Mooi meegenomen dus
      http://www.autoforum.be/showthread.php?t=51201

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door '0DAVID0' Bekijk Berichten
        Als je een familielid hebt dat voor Ford werkt krijgt zijn/haar directe familie (man/vrouw, zoon/dochter, broer/zus) ook een korting bij de aankoop van een nieuwe Ford. Voor een Mondeo is dat 22% voor de werknemer, 20 voor familie, Focus: 19% WN, 17% familie, Fiesta: 18% WN, 16% familie,...
        Mooi meegenomen dus
        Zeg dat wel, met die korting betaal ik mijn biv.

Comment

Mooi meegenomen dus
          nice, men schoonvader heeft een fordgarage, weet ik al hoeveel ik mag verwachten
          2006 Ford Mondeo Clipper Ghia 2.0 TDCI
          2009 Porsche Carrera 4S

Comment

Mooi meegenomen dus
            Is er ook controle op wie dat voertuig dan effectief inschrijft? Lees: kan ik er via een Ford-medewerker eentje bestellen, die dat ding dan na levering onmiddellijk voor dezelfde prijs (of een duizendje meer) aan mij doorverpatst?

Zijn er limieten op hoeveel auto's per werknemer over een bepaalde periode?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
              Is er ook controle op wie dat voertuig dan effectief inschrijft? Lees: kan ik er via een Ford-medewerker eentje bestellen, die dat ding dan na levering onmiddellijk voor dezelfde prijs (of een duizendje meer) aan mij doorverpatst?

Er is wel controle , de mijne is ingeschreven op mijn broer zijne naam en moet zo gezegd minstens 6m. met rijden om door te verkopen , en ook anders geniet je niet van de korting.Er is wel een limiet denk ik als je om de paar maanden een wagen verkoopt , denk wel dat ze u een op het matje zouden roepen , of ze zouden mee meten doen en de winst verdelen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Buysie Bekijk Berichten
                Hopelijk kom ik u snel is tegen in Gent . Post is wat foto's.
                Zal eens passeren , waar woont ge?Moet toch eens in omgeving Sint-denijs zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gizmo2 Bekijk Berichten
                  Er is wel controle , de mijne is ingeschreven op mijn broer zijne naam en moet zo gezegd minstens 6m. met rijden om door te verkopen , en ook anders geniet je niet van de korting.Er is wel een limiet denk ik als je om de paar maanden een wagen verkoopt , denk wel dat ze u een op het matje zouden roepen , of ze zouden mee meten doen en de winst verdelen
                  Wagens zijn beperkt tot 3 stuks per jaar...
                  Er is inderdaad controle op de voertuigen, minstens 6 maanden moet hij op zijn naam blijven staan...

Reken er ook op als je hem na 6 maan wilt overschrijven op iemands anders naam, je opnieuw biv moet betalen als ik me niet vergis!

Comment

• gizmo heb jij 19 procent gehad?ik maar 17 en ik werk nochtans bij ford

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wernercupra Bekijk Berichten
                      gizmo heb jij 19 procent gehad?ik maar 17 en ik werk nochtans bij ford
                      17% heb ik gehad , mag eigenijk blij zijn dat ik dit gekregen heb, bij de cabrio is het maar 13%

Comment

• Ik werk niet bij Ford, heb geen familie bij Ford werken ofzo dus kan niet van die kortingen genieten die jullie wel hebben. Dus ben gewoon bij aantal dealers geweest en waar ik besteld heb kreeg ik 15,5 % korting. Das toch ook ni slecht he denk ik...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door rs driver Bekijk Berichten
                          Ik werk niet bij Ford, heb geen familie bij Ford werken ofzo dus kan niet van die kortingen genieten die jullie wel hebben. Dus ben gewoon bij aantal dealers geweest en waar ik besteld heb kreeg ik 15,5 % korting. Das toch ook ni slecht he denk ik...
                          idd 15.5 is veel, ik kreeg 12% korting op men golf 5 gti ben ik ook al dik tevreden mee
                          grtz

Comment

Zeg dat wel, met die korting betaal ik mijn biv.

Met mijn korting betaal ik ook mijn biv, ni slecht he...mijne komt normaal eind volgende week binnen. Ben echt benieuwd of het het wachten waard is geweest, gizmo zoals jij zegt. Kan snachts al bijna ni meer slapen ik hoop echt dat ie zo bangelijk rijdt zoals jij vertelt... Kheb al week verlof genomen en ga hem snel inrijden, in ardennen enz....perfecte banen ginder, kweet da goe mijne weg, van met de moto daar te gaan vlammen

Comment

Kheb al week verlof genomen en ga hem snel inrijden, in ardennen enz....perfecte banen ginder, kweet da goe mijne weg, van met de moto daar te gaan vlammen
                              ZALIG !

Waar heb je hem besteld ?
                              www.flickr.com/buysie

Comment

Met mijn korting betaal ik ook mijn biv, ni slecht he...mijne komt normaal eind volgende week binnen. Ben echt benieuwd of het het wachten waard is geweest, gizmo zoals jij zegt. Kan snachts al bijna ni meer slapen ik hoop echt dat ie zo bangelijk rijdt zoals jij vertelt... Kheb al week verlof genomen en ga hem snel inrijden, in ardennen enz....perfecte banen ginder, kweet da goe mijne weg, van met de moto daar te gaan vlammen
                                hoelang heb je erop moeten wachten ongeveer van bestelling tot levering?
                                grtz

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten

De wagen moet minstens 6 maanden ingeschreven staan op naam van de koper. Maar dan moet je zoals gezegd ook weer opnieuw BIV betalen dus blijft er maar weinig over van de korting in dit geval.

De werknemer zelf mag 1 wagen per jaar zelf kopen en 2 voor familie. Er wordt geloof ik enkel een uitzondering gemaakt als je je wagen moet vervangen omwille van een ongeval.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wernercupra Bekijk Berichten
                                    gizmo heb jij 19 procent gehad?ik maar 17 en ik werk nochtans bij ford
                                    De kortingen waar ik over spreek zijn wel voor werknemer van de Ford-fabriek in Genk. Ik denk dat die voor medewerkers van dealers wel anders zullen liggen dan.

Comment

• Comment

[IMG]http://i40.tinypic.com/2gtdjk8.jpg[

Comment

• Vergeet de code niet te plakken hé

EDIT: na "[" nog "/IMG]" bijplakken en dan werkt de code.

Comment

Working...
                                          X