Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Passat CC

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door C.O.B. Bekijk Berichten
    Beste gTa
    Waar heb jij deze al irl kunnen bekijken??? Zou graag ook eens een blik gaan werpen op deze wagen vandaar.
    Hij staat toch nog ni bij 1 of andere dealer?
    Thanks
    We zijn naar het salon van Genève er voor moeten trekken

1800km gereden om een passat te gaan bekijken, hoe gek kan je zijn

Comment

• wanneer is er nieuws omtrent de prijzen?

Comment

• Heel knap

Comment

• Magistrale snoet seg

Schitterend van VW! Eerst dit en nu die Scirocco! Goed bezig!

Comment

• nog eentje van de poep:
            Bijgevoegde Bestanden

Comment

• De achterkant doet me voorlopig te Amerikaans aan, ik wacht op een ontmoeting in levende lijve.

Comment

• Ze heeft inderdaad een Amerikaans gat, maar 't is verre van lelijk eigenlijk (nu ja, ik ben misschien een beetje biased)

Comment

• Ik vond 'm mooi maar niet waaauw;
                  Alles zal afhangen van de prijs en... de kwaliteit.
                  Als je goed kijkt zie je condens in het rechterachterlicht van de blauwe auto.

Comment

• Het waren nog testwagens want ze hadden supplementaire antennes op het dak en de copiloten waren in de weer met laptops.

Comment

• Zelf ook gezien in Genève en compleet bevestigd in mijn eerste indruk van op foto: een misbaksel.

De snuit, daar valt nog mee te leven, maar niks speciaals. De algemene lijn, opzij bekeken dan: kopie conform van Mercedes CLS, dus weinig origineel. En dan die achterkant... ja wadde: VW goes Hyundai van pakweg 10 jaren geleden. Interieur = Passat met iets hoogwaardiger materialen, m.a.w. zelfde probleem als bij nieuwe Scirocco-interieur: lepel er een standaard interieur van een bestaand model in, doe er wat extra mascara op en klaar is kees.

Foute boel. Terug afvoeren. VW zou beter wat meer moeite steken in leuke kleine deelsegmenten door bijvoorbeeld een kleine roadster 2-zitter à la Opel Spyder of Mazda MX5 uit te brengen, wat ze een aantal jaren geleden op de IAA in Frankfurt getoond hebben. Dat was nog eens VW in de topjaren.

(hoewel, ik moet toegeven dat die Scirocco langs de buitenkant dan weer wel heel goed meevalt)

Comment

• passat heeft een erg mooi interieur

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jef Bekijk Berichten
                          Zelf ook gezien in Genève en compleet bevestigd in mijn eerste indruk van op foto: een misbaksel.

De snuit, daar valt nog mee te leven, maar niks speciaals. De algemene lijn, opzij bekeken dan: kopie conform van Mercedes CLS, dus weinig origineel. En dan die achterkant... ja wadde: VW goes Hyundai van pakweg 10 jaren geleden. Interieur = Passat met iets hoogwaardiger materialen, m.a.w. zelfde probleem als bij nieuwe Scirocco-interieur: lepel er een standaard interieur van een bestaand model in, doe er wat extra mascara op en klaar is kees.

Foute boel. Terug afvoeren. VW zou beter wat meer moeite steken in leuke kleine deelsegmenten door bijvoorbeeld een kleine roadster 2-zitter à la Opel Spyder of Mazda MX5 uit te brengen, wat ze een aantal jaren geleden op de IAA in Frankfurt getoond hebben. Dat was nog eens VW in de topjaren.

(hoewel, ik moet toegeven dat die Scirocco langs de buitenkant dan weer wel heel goed meevalt)
                          Ik zie echt niet in waarom ze deze zouden moeten afvoeren. Wagen ziet er heel knap uit (smaken en kleuren, weet je wel) en het interieur is gewoon heel degelijk, en verre van lelijk vind ik (opnieuw, smaken en kleuren). Ik zie er een markt voor. Niet afvoeren dus

Comment

• Jammer dat ze er geen vijfdeurs hebben van gemaakt.

Comment

• Breed en plat

Ben benieuwd om hem eens in het echt te zien. Ik stel me wel de vraag of er genoeg kooplustigen zullen zijn voor zoiets...

Comment

• Mo how die foto's op de vorige pagina

Echt superknappe kar, snoet met karakter, mooie coupe lijn... echt mooi werk van VW.

Dit en de Scirocco....moest ik een auto moeten kopen nu ik zou het wel weten. Als budget een rol speelt uiteraard

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
                                  De achterkant doet me voorlopig te Amerikaans aan, ik wacht op een ontmoeting in levende lijve.
                                  Ik was er ook niet aan, op foto. Die ovaalvormige lichten achteraan, nah was niet m'n ding.

In 't echt is het beter, dan zie je de gehele auto en valt het minder op. 't Blijft voor mij wel z'n minst knappe kant. Maar in totaal gezien is dit een superknappe auto, vind ik.

Comment

• beest

Comment

• Trouwens, op 't salon is ons opgevallen wat voor 'n ongelofelijk diepe koffer die Passat CC heeft!! Met al die spots op die auto's, als de koffer open stond (donker binnenin) zag je zelfs het einde (achterwand) niet! Dat verklaart dus ook deels z'n lange achtersteven (die ook nodig is om z'n algehele lijn te bekomen). Echt super.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
                                        Breed en plat

Ben benieuwd om hem eens in het echt te zien. Ik stel me wel de vraag of er genoeg kooplustigen zullen zijn voor zoiets...
                                        Mijn grootvader is er alleszins zot van!

Comment

Working...
                                        X