Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Passat CC

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk Berichten
    Voila, daarnet op de E17 net achter de Kennedy Tunnel...

Denk dat ik de eerste ben die 'm in't echt ziet... Echt knappe verschijning, de achterkant is wat raar op 't eerste zicht, maar zeker van opzij is hij echt knap !!!
    Zalig

Het waren de achterlichten die ik het minst mooi vond, maar als ik die bekijk

Prachtig

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
      Zalig! Met duitse plaat?
      Yip
      ----------------------------------------------------------------------------------
      2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
      2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
      Pictures here: BMW 7 Series
      1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
      Pictures here: Diablo

--------------------------------------------------------------------------------------------
      It's like being in command of the Battlestar Galactica:
      It might need half a starsystem to turn around,
      but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
      Cylons have respect for it...

--------------------------------------------------------------------------------------------

Comment

• Ik vrees dat het hetzelfde zal zijn als met de Phaeton. In de klasse waarin hij probeert te spelen kiest men eerder voor een premium merk. Het is een mooie auto, al ziet de achterkant er toch erg Amerikaans uit. Verder blijft hij Passat heten, wat misschien ook een afknapper zal zijn

Comment

• Zal compleet afhangen van de prijs... Als deze auto evenveel kost dan 'n Audi A6 of BMW 5 (dus 35-37K), zal dit voor veel mensen 'n goed alternatief zijn... Ik weet toch dat ik ga kijken wat hij kost
          ----------------------------------------------------------------------------------

Comment

• Iemand al iets meer gehoord?

Comment

• jammer van de openstaande deur maar het ziet er wel een dijk van een kar uit
              Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
                jammer van de openstaande deur maar het ziet er wel een dijk van een kar uit
                Jij zet gewoon het raam op een kiertje zeker
                Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                Bestelt
                1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                  Jij zet gewoon het raam op een kiertje zeker
                  kalf, ik bedoelde dat die deur het zicht op het lijnenspel wegnam

ik hoef zelfs mijn deur niet te openen ik kruip langs het slot naar binnen

Comment

• Benieuwd naar meer foto's

Vooral interieur (passat of aanpassingen?) en de achterkant

Voorkant ziet er al zeer goed uit

Comment

• Knap interieur! Materialen zien er op foto heel degelijk uit!

Comment

• Is looking good

Echt prachtig interieur

Comment

• Werkt VW samen met Dynaudio voor hun audio installatie's? Want in de deur herken ik precies een Dynaudio logo'tje..

Comment

• Zalig dat interieur

Comment

• Inderdaad heel mooi. Zijn er reeds richtprijzen gekend?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                Werkt VW samen met Dynaudio voor hun audio installatie's? Want in de deur herken ik precies een Dynaudio logo'tje..
                                Jup, als optie is er een Dynaudio systeem te verkrijgen in de gewone Passat, in de CC zal dat ook wel zo zijn zeker?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door glennvc Bekijk Berichten
                                  Jup, als optie is er een Dynaudio systeem te verkrijgen in de gewone Passat, in de CC zal dat ook wel zo zijn zeker?
                                  Thanks!

Comment

• Op foto was ik een beetje onzeker over de achterlichten (precies insektenogen, van zo'n bidsprinkaan, daar doen die ovalen dingen me aan denken, brrrr) ... maar IRL is deze auto AF !

Echt evenwichtig, al zou z'n rok achteraan een tikkie lager mogen hangen. Maar da's ook mijn enigste issue met die auto wat z'n exterieur betreft. Voor de rest is 'ie prachtig, wat een elegante verschijning!!

Interieur: Passat, niks nieuws onder de zon. Correcte afwerking en OK materialen, en 'k heb de indruk dat VW het écht leert en steeds vaker/meer verschillende kleurencombinaties gaat aanbieden. 't Is nodig, én 't is ook knap.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                      Op foto was ik een beetje onzeker over de achterlichten (precies insektenogen, van zo'n bidsprinkaan, daar doen die ovalen dingen me aan denken, brrrr) ... maar IRL is deze auto AF !

Echt evenwichtig, al zou z'n rok achteraan een tikkie lager mogen hangen. Maar da's ook mijn enigste issue met die auto wat z'n exterieur betreft. Voor de rest is 'ie prachtig, wat een elegante verschijning!!

Interieur: Passat, niks nieuws onder de zon. Correcte afwerking en OK materialen, en 'k heb de indruk dat VW het écht leert en steeds vaker/meer verschillende kleurencombinaties gaat aanbieden. 't Is nodig, én 't is ook knap.
                                      Beste gTa
                                      Waar heb jij deze al irl kunnen bekijken??? Zou graag ook eens een blik gaan werpen op deze wagen vandaar.
                                      Hij staat toch nog ni bij 1 of andere dealer?
                                      Thanks

Comment

Working...
                                      X