Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Passat CC

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
    me likey
    me tooey
    sportiviteit en ruimte-aanbod zijn meestal niet complementair, in deze zijn ze supplementair

Comment

• nu nog zien hoe het rijdt...

hopelijk niet als een olifant op rolschaatsen

Comment

• Maar het zit wel snor denk ik, dit bijvoorbeeld hoefde ik niet te doen met mijn vorig VAG produkt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten
          Tja, knappe prestatie!
          de auto op zichzelf? of het kopieerwerk?

ok de neus ziet er inderdaad wel vet uit, maar die achterkant sorry maar die vind ik maar niks.

Comment

Maar het zit wel snor denk ik, dit bijvoorbeeld hoefde ik niet te doen met mijn vorig VAG produkt
            Ik dacht dat je met de Seatski toch best wat kon hoeken, ook
            Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
            Bestelt
            1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
              Ik dacht dat je met de Seatski toch best wat kon hoeken, ook
              True, de Leon was ook een redelijk bochtenmonster

edit: en mijn Golf IV eigenlijk ook, daar piepten den bandjes altijd heel lekker

eigenlijk is die A4 cabrio the worst car everrrrrr

Comment

• PASSAT CC vind ik een prachtige wagen maar ... waarom moet ie zoveel meer kosten dan de PASSAT. Idem voor de MB CLS ... waarom kost de CLS een 20.000 euro MEER dan een ruimere/handigere E-klasse ?

Dit geldt ook voor de SUV's tov berlines.
                AUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ANTONIO Bekijk Berichten
                  PASSAT CC vind ik een prachtige wagen maar ... waarom moet ie zoveel meer kosten dan de PASSAT. Idem voor de MB CLS ... waarom kost de CLS een 20.000 euro MEER dan een ruimere/handigere E-klasse ?

Dit geldt ook voor de SUV's tov berlines.
                  Veel meer dan een gewone Passat kost hij nochtans niet.

Comment

• in Duitsland handelaar gevonden voor net geen 26000 een 1.8. Denk dat mijn keuze zal worden...heb nog even tijd en zie wel in 2010 wat er nog allemaal voor dat budget op de markt verschijnt

Comment

• Mottige kont

Comment

• Als het dat maar is...beter een auto met een lelijke kont en mooie flanken en knap gezicht dan een vrouw met die kwaliteiten..hahahah LOL

Comment

• ik vind hem knap ,
                          maar die naam past daar totaal niet bij ,die doet mij spontaan denken aan een coupe/cabrio.

Comment

Ik blijf 'm in het zilver het knapst vinden

Ben er al weg van sinds het Salon van Genève

ik heb het ni echt voor dees model, op deze foto's ist precies ne mislukten hyundai ofzo

Comment

• Idd, ne mislukten Hyundai kan wel kloppen. Moest het ne gelukten Hyundai zijn, dan was het erg geweest

Comment

• Aan diegenen die hem nog niet IRL gezien hebben en denken dat het ne mislukte Hyundai is, raad ik aan om eens naar een VW dealer te stappen. Broer en vader hebben spijt dat ze de A6 hebben gekocht nu dat ze deze zien ronrijden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door airdupont Bekijk Berichten
                                  Aan diegenen die hem nog niet IRL gezien hebben en denken dat het ne mislukte Hyundai is, raad ik aan om eens naar een VW dealer te stappen. Broer en vader hebben spijt dat ze de A6 hebben gekocht nu dat ze deze zien ronrijden.
                                  mij gade geen VW kunnen aansmeren ze zot ik heb dikke vette oogkleppen en ben merkenblind al kan ik van sommige VW's wel zeggen dat ik ze knap vindt in een bepaalde config....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
                                    mij gade geen VW kunnen aansmeren ze zot ik heb dikke vette oogkleppen en ben merkenblind al kan ik van sommige VW's wel zeggen dat ik ze knap vindt in een bepaalde config....

Comment

• Wil u zeker gene VW aansmeren...maar dit een afkooksel van een hyundai noemen is een beetje erover

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door airdupont Bekijk Berichten
                                        Aan diegenen die hem nog niet IRL gezien hebben en denken dat het ne mislukte Hyundai is, raad ik aan om eens naar een VW dealer te stappen.
                                        Ik heb hem IRL gezien en de wagen doet mij absoluut niets. Als ik het zou moeten omschrijven komt spontaan het woord 'gedrocht' in me op.
                                        Maar smaken verschillen heh, als andere mensen dit wel een mooie wagen vinden, des te beter
                                        BMW 420dA : >>>

Comment

• een weekje geleden ene zien staan op de parking van de mediamarkt. amai is echt PRACHTIG

Comment

Working...
                                          X