Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Wat!? De Passat heeft zowat het mooiste interieur van heel zijn klasse (Laguna, Mazda6, Mondeo, ...) én van de klasse erboven waar deze CC misschien ook een graantje tracht van mee te pikken (A6, 5 series, E klasse, ...). Puur persoonlijk natuurlijk , maar het verklaard wel waarom ik je post niet begrijp.
De trim op en langs het instrumentenpaneel is gewoon te goedkoop-ogend. Je kan langs die naden kijken. Op zich is het interieur niet lelijk. Maar ze hadden wel nog wat mogen opwaarderen met betere materialen en niet iets Amerikaans achtig qua trim wat je met je duim in kan duwen...
Ik heb bijna op het punt gestaan te kiezen voor een passat, maar dat waren zowat de zaken die me tegen hielden. Plus dat hij veel te groot is natuurlijk voor mij als ukkie
De lichtblokken achter hadden alleen wel ietsje mooier gekund, denk ik.
True, maar in het echt stoorden die lichtblokken mij véél minder dan op foto. Op foto springt dat echt in het oog, in het echt niet zo vond ik, ik heb er nog speciaal op gelet. De achterkant blijft hoe dan ook zijn minste kant.
Comment