Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Passat CC

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Op z'n mooist

Comment

• Donkere kleuren doen hem toch beter ogen

Voor de rest een prachtbak!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Souldriver Bekijk Berichten
        Wat!? De Passat heeft zowat het mooiste interieur van heel zijn klasse (Laguna, Mazda6, Mondeo, ...) én van de klasse erboven waar deze CC misschien ook een graantje tracht van mee te pikken (A6, 5 series, E klasse, ...). Puur persoonlijk natuurlijk , maar het verklaard wel waarom ik je post niet begrijp.
        De trim op en langs het instrumentenpaneel is gewoon te goedkoop-ogend. Je kan langs die naden kijken. Op zich is het interieur niet lelijk. Maar ze hadden wel nog wat mogen opwaarderen met betere materialen en niet iets Amerikaans achtig qua trim wat je met je duim in kan duwen...

Ik heb bijna op het punt gestaan te kiezen voor een passat, maar dat waren zowat de zaken die me tegen hielden. Plus dat hij veel te groot is natuurlijk voor mij als ukkie

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

Bij die typische kleur schiet deze me altijd te binnen :

Terwijl dat eigenlijk geen vergelijking is. Ik weet niet waarom.

De slr velgen vind ik wel gewaagd, alsook dat zalige open dak precies!

Comment

• Ben hem net eens live gaan bewonderen. Wat een kar.

Comment

• Stond er gisteravond op de CC night een passat cc in een donkere kleur bij een limburgse dealer en zo ja, waar ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door danielulens Bekijk Berichten
                Stond er gisteravond op de CC night een passat cc in een donkere kleur bij een limburgse dealer en zo ja, waar ?
                Garage Willems??
                Jaspers?

Sebiet es gaan kijken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten
                  Garage Willems??
                  Jaspers?

Sebiet es gaan kijken.

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Prachtig...

De lichtblokken achter hadden alleen wel ietsje mooier gekund, denk ik.

Comment

• Inderdaad, ze blijven me veel te Amerikaans aandoen.
                            Als die wat scherper gelijnd waren, was het ideaal geweest.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                              Prachtig...

De lichtblokken achter hadden alleen wel ietsje mooier gekund, denk ik.
                              True, maar in het echt stoorden die lichtblokken mij véél minder dan op foto. Op foto springt dat echt in het oog, in het echt niet zo vond ik, ik heb er nog speciaal op gelet. De achterkant blijft hoe dan ook zijn minste kant.

Comment

• Gisteren in Oostende gespot, en goedgekeurd

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• De Passat CC wint het van de CLS, zie de tabel onderaan de pagina: bron

Hier vind je alle uitslagen: [www.autozeitung.de]
                                      Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Nog wat pics

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Tja, knappe prestatie!

Comment

Working...
                                          X