Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Passat CC

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• als ik dit hoor verdwijnt mijn goesting

lnappe auto

Comment

• In het begin was ik niet echt te vinden voor deze Passat CC maar ik begin het een razend knappe auto te vinden.
      http://www.autoforum.be/showthread.php?t=51201

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door '0DAVID0' Bekijk Berichten
        In het begin was ik niet echt te vinden voor deze Passat CC maar ik begin het een razend knappe auto te vinden.
        ja echt knappe auto eh

Maar wrm zo mega grote achterlichten?

Comment

• grote lichten

ja t zijn grote lichten... ma echt storen doet dat niet...
          je moet hem in het echt zien.... echt mega mooi...

niemand geen weet of en waneer er ook nog andere motoren/versies uitkomen ?

die 3.6 V6 is wel tof maar die verkeersbelasting ????

trouwens volgens VW folder is dit 16 fiskale pk maar ik dacht dat een 3.6 eerder 18 fiskale pk is ...

iemand een idee ?

Comment

• er is ook een 2l met 200pk verkrijgbaar

3.6 is 18 fiscale pk's

Comment

• Ik ben hem vandaag eens gaan bekijken bij D'Ieteren in Kortenberg.
              De CC is een heel indrukwekkende auto, prachtige lijn, etc...
              Alleen het interieur onderscheidt zich te weinig van de gewone Passat.

Comment

• Zwart is toch de kleur die hij nodig heeft vind ik! Of alleszins een donkere kleur, anders komt hij toch maar wat raar over.

Maar in de gepaste kleur

Comment

• Ik ben gisteren een zwarte tegengekomen en die was perfect in die kleur.

Comment

• 2liter

Oorspronkelijk geplaatst door dante Bekijk Berichten
                    er is ook een 2l met 200pk verkrijgbaar

3.6 is 18 fiscale pk's

ja maar die 2l is niet verkrijgbaar met dsg maar enkel met tiptronic en als je éénmaal dsg hebt gereden....

echt wel spijtig want ik vind deze auto echt de max maar hij heeft geen krachtige motoren tenzij die 3.6 die er echt over is

Comment

• Donderdagavond ga ik mss de Passat CC bewonderen @ Willems Genk.

Comment

• Volgende week donderdag dan zeker Heb ook een uitnodiging gekregen van Thoen in Aalst voor de voorstelling. Veronderstel dat die wel overal gelijk gebeurd zeker?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kenny De Man Bekijk Berichten
                          Volgende week donderdag dan zeker Heb ook een uitnodiging gekregen van Thoen in Aalst voor de voorstelling. Veronderstel dat die wel overal gelijk gebeurd zeker?
                          Ja je hebt gelijk, alleen een bijgeplakte sticker van de garage maakt duidelijk dat het vandaar afkomt. Niet echt op de datum gelet gewoon, wel op de dag ( door snel te zijn )

Comment

• deze zou ik al eens durven overwegen van VW, al de rest kan mij gestolen worden van hen. Wat merk je dan echter, achteraan slechts 2 plaatsen. Dus zal het ook niks worden bij deze, vermits ik 3 klein mannen heb.
                            Tenzij ze zeggen dat je kan kiezen (maar daar twijfel ik aan)

Zal wel op een ander gaan shoppen.
                            Wel nog even de launch zien mee te pikken binnenkort in Helecine.

Comment

• Vrij normaal dat er achteraan maar 2 plaatsen zijn, het blijft een coupé.

Comment

• Amaai, voor mij is een coupe zo iets met 2 deuren en zeker zo geen bak met 4 deuren. Omdat zijn daklijn een beetje meer afloopt of lager is, wordt hij nog geen coupé. Dat is marketingpraat.

Ze wilden iets maken dat chiquer stond dan een passat (te ordinair), maar ondertussen beperken ze wel drastisch hun clienteel.

In mijn 323 Ci kon ik zelfs met 3 personen achteraan zitten en dat was een coupé. (nen echte)

Comment

• En kon je er ook 3 kinderzitjes achteraan in bevestigen?

Hadden ze gewoon als doel gehad om iets chiquer te maken dan een Passat, ze hadden het ding dan wel niet Passat CC genoemd maar een andere naam voor gezocht zodat er geen verwijzing was naar die ordinaire Passat.

Voor mij is een Passat CC wel een coupé.

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Een video van SAT1 over de Passat CC

www.automagazin.tv
                                        Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Vanmorgen zat de uitnodiging om de CC te gaan bewoderen de 19de ook in de bus. Ik ga nog zien of ik ga gaan.

Comment

Working...
                                          X