Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik ben hem vandaag eens gaan bekijken bij D'Ieteren in Kortenberg.
De CC is een heel indrukwekkende auto, prachtige lijn, etc...
Alleen het interieur onderscheidt zich te weinig van de gewone Passat.
Volgende week donderdag dan zeker Heb ook een uitnodiging gekregen van Thoen in Aalst voor de voorstelling. Veronderstel dat die wel overal gelijk gebeurd zeker?
Volgende week donderdag dan zeker Heb ook een uitnodiging gekregen van Thoen in Aalst voor de voorstelling. Veronderstel dat die wel overal gelijk gebeurd zeker?
Ja je hebt gelijk, alleen een bijgeplakte sticker van de garage maakt duidelijk dat het vandaar afkomt. Niet echt op de datum gelet gewoon, wel op de dag ( door snel te zijn )
deze zou ik al eens durven overwegen van VW, al de rest kan mij gestolen worden van hen. Wat merk je dan echter, achteraan slechts 2 plaatsen. Dus zal het ook niks worden bij deze, vermits ik 3 klein mannen heb.
Tenzij ze zeggen dat je kan kiezen (maar daar twijfel ik aan)
Zal wel op een ander gaan shoppen.
Wel nog even de launch zien mee te pikken binnenkort in Helecine.
Amaai, voor mij is een coupe zo iets met 2 deuren en zeker zo geen bak met 4 deuren. Omdat zijn daklijn een beetje meer afloopt of lager is, wordt hij nog geen coupé. Dat is marketingpraat.
Ze wilden iets maken dat chiquer stond dan een passat (te ordinair), maar ondertussen beperken ze wel drastisch hun clienteel.
In mijn 323 Ci kon ik zelfs met 3 personen achteraan zitten en dat was een coupé. (nen echte)
En kon je er ook 3 kinderzitjes achteraan in bevestigen?
Hadden ze gewoon als doel gehad om iets chiquer te maken dan een Passat, ze hadden het ding dan wel niet Passat CC genoemd maar een andere naam voor gezocht zodat er geen verwijzing was naar die ordinaire Passat.
Comment