Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Oorspronkelijk geplaatst door Tompie2 Heeft er iemand een idee waar je in België ergens uitlaatsierstukken kan vinden voor een 1.8 TSI (= dubbele uitlaat links).
De diameter van de pijp is ongeveer 75 mm, tussen beide pijpen is 5 mm ruimte. Niet zo simpel dus.
Sinds vrijdag gelukkige eigenaar van een passat CC (diesel/140 pk) zelf ingevoerd uit Duitsland. bouwjaar 05/2009 en amper 14K op de teller.
Ongeloofelijk comfortabele auto, heel leuk om mee te rijden en een zeer goed weggevoel. Ik heb een klein vraagje aan de meer ervaren gebruikers, mijn telefoon (nokia E71) kan moeiteloos worden gekoppeld aan de rns 510 maar het telefoonboek krijg ik niet overgezet. Iemand tips?
O ja voor de aankoop heb ik het forum hier bekeken en de goede replieken over de wagen hier hebben me overtuigd om de aanschaf te doen, dus bedankt om jullie ervaringen te delen.
Sinds vrijdag gelukkige eigenaar van een passat CC (diesel/140 pk) zelf ingevoerd uit Duitsland. bouwjaar 05/2009 en amper 14K op de teller.
Ongeloofelijk comfortabele auto, heel leuk om mee te rijden en een zeer goed weggevoel. Ik heb een klein vraagje aan de meer ervaren gebruikers, mijn telefoon (nokia E71) kan moeiteloos worden gekoppeld aan de rns 510 maar het telefoonboek krijg ik niet overgezet. Iemand tips?
O ja voor de aankoop heb ik het forum hier bekeken en de goede replieken over de wagen hier hebben me overtuigd om de aanschaf te doen, dus bedankt om jullie ervaringen te delen.
Buurjongen heeft sinds deze week ook zijn Passat CC 1.8TSI DSG R-line n het wit, hij is quasi full option...
Heb hem daarstraks voor het eerst bezien, bangelijk mooie wagen!!!
Wat ik niet begrijp bij VW is dat ze er geen grotere diesel in hebben gestoken. Zulk een prachtwagen smeekt toch om een moderne groete diesel met de souplesse en het koppel dat hiermee gepaard gaat.
Het is niet alsof ze er een nieuwe voor moeten ontwikkelen, men kan gewoon het bestaande doorontwikkelen (2.5 R5 die in de Touareg werd gestoken of de 2.7 van Audi tot zelfs de 3.0 TDI)
Ze steken er wel een 3.6 met 300 pk in maar een iets hoger gepositioneerde diesel niet?? Leek/lijkt me niet echt logisch. Dat ze het niet meer deden in de gewone Passat kon ik begrijpen, maar voor een wagen die ze merkelijk hoger positioneren moet dit gewoon het geval zijn.
Knappe wagen. behalve die velgen. Het zijn mooie velgen maar veel te groot. Wanneer gaan mensen begrijpen dat groter niet altijd mooier is. Dat zie je toch zo. Die velgen maken van de mooiste VW van het moment een Johnybak. Jammer. Voor de rest, zoals ik zei: knap !
Knappe wagen. behalve die velgen. Het zijn mooie velgen maar veel te groot. Wanneer gaan mensen begrijpen dat groter niet altijd mooier is. Dat zie je toch zo. Die velgen maken van de mooiste VW van het moment een Johnybak. Jammer. Voor de rest, zoals ik zei: knap !
Velgen zijn niet te groot, auto hangt gwn 2-3 cm te laag...
Comment