Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Passat CC

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Heb er al eventjes op't werk, de goudkleurige die altijd bij Beerens Antwerpen staat. Werkelijk veel mooier dan in't echt. Veel over rijeigenschappen valt er niet te zeggen. 't Was enkel maar van de eerste verdieping buiten zetten, dus...

Comment

• Zelfde verhaal als bij de Delta voor mij, op foto vind ik er niks aan...maar irl

lichtblauwe met die 19(?) turbine-achtige velgen
      Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
      Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• 'k zal morgen eens proberen foto's te maken van onze goudkleurige. Dat staat hem ook écht wel goed.

Comment

• He needs black!

Zo was degene die ik al gezien heb en die was

Comment

• Ik vind dat je voor de basisprijs al heel wat standaaropties erbij krijgt. Enkel de alu inlgeplaatjes, leder en nog enkele kleine opties...en dan is hij hmmmmmmmmmmmmmmmm

Comment

• Comment

• Comment

• die kont hebben ze echt bij één of anderen aziaat gepikt, die kan ik echt nooit mooi vinden...

Comment

• vandaag ene gezien in gent

fak die snoet is magistraal getekend, wat een emotie straalt die uit

is dat VW???

Comment

• De buurman stond deze morgen met een passat cc vervangwagen voor de deur. En het is echt een hééééél knap machien.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
                        die kont hebben ze echt bij één of anderen aziaat gepikt, die kan ik echt nooit mooi vinden...
                        ja ,maar die spiegeltjes maken zoveel goed .

Comment

• Comment

• Comment

• daarnet een zwarte gezien in Gent

echt wel knap

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten

Waarom heeft de CC geen Leds??

Comment

• omdat dat een klasse wagen is

Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk Berichten
                                  Waarom heeft de CC geen Leds??

Comment

• Vlammen met vierdeurscoupé
                                    28 juli 2008 · Tekst Stéphan Vermeulen
                                    Abt heeft zich bekommerd om de Passat CC en daarbij zijn alleen de viercilindermotoren onder handen genomen. Motortuning leidt tot maximaal 240 pk voor de 2.0 TSI.
                                    Er is nog geen krachtkuur voor de 3.6 FSI in de Passat CC, maar met 300 pk levert die motor meer dan voldoende kracht. Tussen de 2.0 TSI en de dikke zespitter gaapt een gat van 100 pk, en dan biedt de motortuning van Abt uitkomst. Die tillen het vermogen naar 240 pk. Wie een Passat CC met 1.8 TSI toch wat te tam vindt, kan bij Abt terecht voor een opvoerset die 200 pk uit het 160 pk sterke blok tovert. De twee dieselversies kunnen ook door de firma uit Kempten geholpen worden. De 140 pk sterke 2.0 TDI gaat naar 170 pk, de standaardversie met 170 pk krijgt 190 pk. Verder heeft Abt wielen van 18 tot en met 20 inch in de aanbieding.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• Ik er ene gezien. Die kont is wel heel erg breed. Wel een zeer knappe snoet!

Comment

• Het orgineel

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

Working...
                                          X