Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Hie ziet er wel goed uit, maar of je hem veel gaat zien rijden betwijfel ik toch.
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Wij hebben gevlogen naar Geneve à 65€ per persoon heen en terug en ik vond hem wel iets hebben. Alleen afwachten hoe hij op straat zal overkomen. In Duitsland kost de 2.0 TDI 30.000€, bij ons iets van een 31.000€ denk ik.
Wij hebben gevlogen naar Geneve à 65€ per persoon heen en terug en ik vond hem wel iets hebben. Alleen afwachten hoe hij op straat zal overkomen. In Duitsland kost de 2.0 TDI 30.000€, bij ons iets van een 31.000€ denk ik.
Hoe kom je aan die prijzen?
----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver 2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
-------------------------------------------------------------------------------------------- It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
--------------------------------------------------------------------------------------------
www.volkswagen.de ? Hij staat daar in de car config maar het werkt nog niet echt... althans bij mij toch niet. Maar je ziet daar wel een prijs van rond de € 30.000 staan.
Toch wel op de CC kan je 'm al langer dan vandaag volledig configureren, maar er staan nog geen diesels bij, enkel benzines (de 1.8 TSI en de 3.6 FSI). De goedkoopste benzine kost 30.300 EUR in D, de 3.6 V6 komt op 40.800 EUR.
Alle opties en kleuren e.d. werken, in de Duitse CC.
Toch wel op de CC kan je 'm al langer dan vandaag volledig configureren, maar er staan nog geen diesels bij, enkel benzines (de 1.8 TSI en de 3.6 FSI). De goedkoopste benzine kost 30.300 EUR in D, de 3.6 V6 komt op 40.800 EUR.
Ik kon 5 minuten geleden nochtans de 2.0 TDI met manuele zesbak kiezen.
De prijzen vallen eigenlijk best mee vind ik. Ongeveer hetzelfde prijsniveau van een 3 reeks heb ik zo de indruk.
----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver 2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
-------------------------------------------------------------------------------------------- It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
--------------------------------------------------------------------------------------------
Mja, ik heb nu net nog eens geprobeerd en er zijn toch altijd wel wat problemen (verbindingsproblemen die ik anders niet heb), maar ok we geraken er wel ongeveer!
Comment