Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Die zetels zijn knap maar ik heb het er altijd lastig mee tijdens de uitstap. Dan steun ik met men bovenbeen op die plastiek die veel te hoog komt. en dat geeft altijd een pijnlijke afdruk.
Knap! 't Doet deugd om te zien dat er bij VW ook nog 'es emotioneel gestyled kan worden ipv. de doorgaans hyperdroge koek die ze serveren. Die Golf W12 concept gaf al aan dat er bij VW weer 'es out of the box mag gedacht worden, ik vind 't een goeie trend!
De achterkant ligt me iets minder, 'k vind de lijn van het kofferdeksel een tik teveel aflopen, had beter ietsje rechter geweest. En die ovalen lichten achteraan, daar moet ik ook nog aan wennen. De rest: wow! Zelfs die erg laag geplaatste deurklinken, waar ik 't bij een aantal spypics zeer moeilijk mee had, vind ik geenszins storen.
In de AMS staat er een foto van de Passat CC naast de Passat. 'Ie oogt dus een pak slanker, maar zeker ook niet groter. De gewone Passat oogt er wel verschrikkelijk saai naast...
Doet mij ook een beetje denken aan de Mercedes CL, met in het midden een groot wijd rooster met rond logo en ver uit elkaar geplaatste koplampen.
Ook die lijn langs de flank en de vorm van de wielkasten lijken op elkaar imo.
Geen idee of het hier al ergens staat, maar dit wordt blijkbaar de laatste wagen in de huidige designlijn. De modellen na deze wagen zullen strakker en eenvoudiger zijn. Zegt men bij VW ...
Geen idee of het hier al ergens staat, maar dit wordt blijkbaar de laatste wagen in de huidige designlijn. De modellen na deze wagen zullen strakker en eenvoudiger zijn. Zegt men bij VW ...
Ze zouden vooral werken met minder onderdelen voor vooral interieur. Het prototype Up! zou de voorloper zijn van die nieuwe reeks wagens. Die Up! moet trouwens dienen voor de opvolger van de Lupo.
Prachtig, idd leuk om zien dat VW ook eens een wat emotioneler design naar voren brengt en niet alleen Duitse strengheid. Maar wat is er met die achterlichten gebeurd?? Die vind ik ronduit lelijk...
Andere bedenking: als ook VW zich hoe langer hoe meer in subsegmenten van subsegmenten gaat lanceren (na de hele reeks Cross- versies) en als - net als bij de Phaeton - blijkt dat een bepaald segment niet succesvol blijkt te zijn, hoe gaat de markt dan reageren als ze beslissen met een bepaald model gewoon te stoppen? Ben benieuwd...
Ook hier weer zie ik niet echt in welk doelpubliek hier gaat op af komen... de senior manager waarvan de kinderen het huis uit zijn en die in de normale fleetpolitiek zijn ding niet meer vindt? Ik denk dat die nog altijd liever met een premium merk rijdt dat hoger op de "sociale wagenladder" staat, niet?
Prachtig, idd leuk om zien dat VW ook eens een wat emotioneler design naar voren brengt en niet alleen Duitse strengheid. Maar wat is er met die achterlichten gebeurd?? Die vind ik ronduit lelijk...
Andere bedenking: als ook VW zich hoe langer hoe meer in subsegmenten van subsegmenten gaat lanceren (na de hele reeks Cross- versies) en als - net als bij de Phaeton - blijkt dat een bepaald segment niet succesvol blijkt te zijn, hoe gaat de markt dan reageren als ze beslissen met een bepaald model gewoon te stoppen? Ben benieuwd...
Ook hier weer zie ik niet echt in welk doelpubliek hier gaat op af komen... de senior manager waarvan de kinderen het huis uit zijn en die in de normale fleetpolitiek zijn ding niet meer vindt? Ik denk dat die nog altijd liever met een premium merk rijdt dat hoger op de "sociale wagenladder" staat, niet?
Denk dat deze nochthans wel is heel goed zou kunnen aanslaan. Denk dat vooral plaatsaanbod achteraan (been en hoofdruimte) grote rol gaat spelen. Zijn die in orde (lees: comfortabel genoeg voor het segment) dan biedt deze eigenlijk het comfort van een passat (zalig toch ) en sportievere looks van een coupe.
Deze heeft imo wat een gewone passat een beetje mist: die extra sprankel qua design/sportiviteit....
Dit had van in den beginne de Passat moeten zijn, zonder dat ze nog een CC zouden moeten uitbrengen...
Soms denkt men wel "hoe meer keus men heeft, hoe beter" maar ik geloof echt dat "Hoe meer keus men voorgeschoteld krijgt, hoe verwarder iedereen wordt...."
Ik ben persoonlijk al 4 x van mening veranderd over welek wagen ik zou kopen, allen wel binnen de VW/Audi groep, maar kan maar geen besluit nemen: Nieuwe Passat, Tiguan, Nieuwe A4 en nu de Passat CC....
Weet het ni meer zenne....
Enkel over de motor ben ik zeker: 2.0 Tdi 170 pk - Liefst MET 4motion of Quattro.
Voila, daarnet op de E17 net achter de Kennedy Tunnel...
Denk dat ik de eerste ben die 'm in't echt ziet... Echt knappe verschijning, de achterkant is wat raar op 't eerste zicht, maar zeker van opzij is hij echt knap !!!
----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver 2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
-------------------------------------------------------------------------------------------- It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
--------------------------------------------------------------------------------------------
Comment