Oorspronkelijk geplaatst door josenjef
Bekijk Berichten
Een panamera turbo S heeft nooit meer de verkoopwaarde die hij voor di rupo had ... dus die staat zonder platen in de garage tot de lease is afgelopen en dan verkopen
Anderen in mijn omgeving hebben in een paniekreactie hun wagen verkocht met gigantische verliezen ...
Zelf had ik mijn X5 gekocht om die na de renting over te nemen en die "op" te rijden .... dat laatste heb ik al wijselijk laten varen, ook al is dat op zich al een streep door de rekening .... maar ik heb hem ook nog in de firma omdat mede door de devaluatie van luxewagens dankzij di Rupo het onrealistisch is deze met gigantische verliezen te gaan verkopen ....
Verleden tijd ? zeker niet ... nog 2 jaar brandend actueel voor een hele hoop zelfstandige ondernemers (en werknemers ook trouwens).
Nu zie je meer en meer PHEV's, elerctische autos en auto's met zeer lage CO² uitkomen ... wedden dat de overheid binnen dit en afzienbare tijd haar spelregels nog maar eens gaat aanpassen kwestie van te kunnen compenseren voor het verlies in BTW, accijzen etc dat deze maatregel met zich heeft meegebracht ?
Leave a comment: