Oorspronkelijk geplaatst door Jerain
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nurburgring Lovers V2
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
op Touristenfahrer.de
Hallo an Alle,
wie versprochen die aktuellen Zeiten Touristenfahten da die Asphaltarbeiten gut voranschreiten:
Samstag, 12.03.2011 von 14:00-18:30 Uhr
Sonntag, 13.03.2011 von 8:30-18:30 Uhr
Wettervorhersage passt auch also viel Spass
Gruß
Eckhard Rommel
Comment
-
Parking is wat aangelegd
1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
300+Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichtende heenreis scheelt bijna een half uur bij mij als ik vroeg genoeg vertrek.
Comment
-
Graag maar ik zit ook wat met het afstandsprobleem: 400kmOorspronkelijk geplaatst door vinox Bekijk BerichtenKlopt, site NS zelf is ook aangepast. Wa denke we mannen, morgen een seizoensopenerke rijden? Als ik ga zal het écht in de rapte zijn, want 'k moet om zes uur ergens zijn.
Maar allé misschien beter van niet hé, zie dat ze moeten sluiten haha
Kga mogelijks de 20ste ofwel de 24ste
Comment
-
Dan ben ik er wss ook. 'k Ga van't jaar eens duidelijk maken aan mezelf wat mijn voorkeur geniet, trackdays, de Ring of een combi van beiden.
@ Tradie: da kunnen ze daar altijd, overal, en tegen een snelheid waardoor ge u afvraagt of ze het met GT3's met een asfaltmachien achter leggen. Ongelooflijk hoe die mannen hun wegennet onderhouden, daar kan menig land iets van leren!
Comment
-
Paasweekend = U.K. hell. dus bereid u maar voor.Oorspronkelijk geplaatst door Fonny Bekijk BerichtenIk zoek ook dat paasweekend te gaan, die maandag is heel de dag de ring open
Nuja, wel spektakel gegarandeerd, en veel te zien
Comment
-
Ik vind het niet te vergelijken. Op een trackday leer je veel beter rijden dan op de ring en je wordt veel sneller een beter chauffeur omdat je echt kan oefenen. Maar als je de baan wat kent over de ring heen knallen, zonder daarom echt de laatste seconde te gaan zoeken of overal de 100% perfecte lijn te rijden blijft toch ook een hele speciale ervaring. En de hele sfeer errond, schnitzel @ lunch, pizzake 's avonds, al die verschillende auto's, letterlijk van 1000 tot 1000000 euro, t heeft toch wel iets vind ik.Oorspronkelijk geplaatst door vinox Bekijk BerichtenDan ben ik er wss ook. 'k Ga van't jaar eens duidelijk maken aan mezelf wat mijn voorkeur geniet, trackdays, de Ring of een combi van beiden.
Ik kies dus voor de combi
Ik moet er dees jaar zeker terug geraken, om diene witte gt3rs van hier nekeer mee op sleeptouw te nemen, alleen weet em het zelf nog ni
Comment
-
-
Ik zou voor de Octavia gaan, toch dé referentie in zijn klasseOorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenIk kies dus voor de combi
Comment
-
De ring ziet er wel zeiknat uit als ik mag voortgaan op de webcam, dus opgelet héOorspronkelijk geplaatst door Scaglietti Bekijk BerichtenEdit: dus toch open vandaag, had mij vergist
Zal er zijn rond een uur of 4, ik heb een zwarte Mini met wit dak (en Belgische nummerplaat uiteraard
) dus als er nog iemand toevallig daar is, spreek mij gerust aan 
Comment
-
Schitterend!
Iemand een idee of de Ring morgen open is? Lijkt me niet op de kalender te staan, het enige wat ik zie is dinsdagavond als eerste datum.
Comment
-
Zondag ga ik ook eens een kijkje nemen als het goed weer is. Vanaf woensdag voorspellen ze voorlopig 60% kans op regen, maar zullen zien.Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenAls het volgende week droog ligt zou ik wel eens durven afzakken, 't is al weer veel te lang geleden
Comment

Comment