Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers V2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk Berichten
    Ik heb er vorig jaar 2 keer naast gestaan toen ze de taxi aan het voltanken was.
    Ik heb ze afgelopen jaar lastig gevallen voor een foto toen ze aan het tanken was met de M5, enorm sympathieke dame, ge ziet die echt nooit zonder een smile op haar gezicht

Comment

• op Touristenfahrer.de

Hallo an Alle,

wie versprochen die aktuellen Zeiten Touristenfahten da die Asphaltarbeiten gut voranschreiten:

Samstag, 12.03.2011 von 14:00-18:30 Uhr
      Sonntag, 13.03.2011 von 8:30-18:30 Uhr

Wettervorhersage passt auch also viel Spass

Gruß
      Eckhard Rommel

Comment

• Klopt, site NS zelf is ook aangepast. Wa denke we mannen, morgen een seizoensopenerke rijden? Als ik ga zal het écht in de rapte zijn, want 'k moet om zes uur ergens zijn.

Comment

• Parking is wat aangelegd

1991 Mazda MX-5 NA
          Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
          www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
            de heenreis scheelt bijna een half uur bij mij als ik vroeg genoeg vertrek.
            300+

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vinox Bekijk Berichten
              Klopt, site NS zelf is ook aangepast. Wa denke we mannen, morgen een seizoensopenerke rijden? Als ik ga zal het écht in de rapte zijn, want 'k moet om zes uur ergens zijn.
              Graag maar ik zit ook wat met het afstandsprobleem: 400km

Maar allé misschien beter van niet hé, zie dat ze moeten sluiten haha

Kga mogelijks de 20ste ofwel de 24ste

Comment

• Allez, daar kunnen ze wel asfalt leggen in de wintermaanden....

Comment

• Ik zoek ook dat paasweekend te gaan, die maandag is heel de dag de ring open

Comment

• Dan ben ik er wss ook. 'k Ga van't jaar eens duidelijk maken aan mezelf wat mijn voorkeur geniet, trackdays, de Ring of een combi van beiden.

@ Tradie: da kunnen ze daar altijd, overal, en tegen een snelheid waardoor ge u afvraagt of ze het met GT3's met een asfaltmachien achter leggen. Ongelooflijk hoe die mannen hun wegennet onderhouden, daar kan menig land iets van leren!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fonny Bekijk Berichten
                      Ik zoek ook dat paasweekend te gaan, die maandag is heel de dag de ring open
                      Paasweekend = U.K. hell. dus bereid u maar voor.

Nuja, wel spektakel gegarandeerd, en veel te zien

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vinox Bekijk Berichten
                        Dan ben ik er wss ook. 'k Ga van't jaar eens duidelijk maken aan mezelf wat mijn voorkeur geniet, trackdays, de Ring of een combi van beiden.
                        Ik vind het niet te vergelijken. Op een trackday leer je veel beter rijden dan op de ring en je wordt veel sneller een beter chauffeur omdat je echt kan oefenen. Maar als je de baan wat kent over de ring heen knallen, zonder daarom echt de laatste seconde te gaan zoeken of overal de 100% perfecte lijn te rijden blijft toch ook een hele speciale ervaring. En de hele sfeer errond, schnitzel @ lunch, pizzake 's avonds, al die verschillende auto's, letterlijk van 1000 tot 1000000 euro, t heeft toch wel iets vind ik.

Ik kies dus voor de combi

Ik moet er dees jaar zeker terug geraken, om diene witte gt3rs van hier nekeer mee op sleeptouw te nemen, alleen weet em het zelf nog ni

Comment

en veel te zien
                          Takelwagens
                          Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                          Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Dus de ring is vandaag en morgen open?
                            Ik zit in de buurt (op 1uur rijden) dus wil misschien wel eens een toerke gaan rijden.. maar gaat het daar druk zijn, iemand een idee?

Comment

• Ik wil morgen wel gaan eigenlijk, nog iemand?

Wat is de weersvoorspelling trouwens voor morgen?

Comment

Ik kies dus voor de combi
                                Ik zou voor de Octavia gaan, toch dé referentie in zijn klasse

Comment

• Edit: dus toch open vandaag, had mij vergist

Zal er zijn rond een uur of 4, ik heb een zwarte Mini met wit dak (en Belgische nummerplaat uiteraard ) dus als er nog iemand toevallig daar is, spreek mij gerust aan
                                  Last edited by ; 13/03/2011, 11:28.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Scaglietti Bekijk Berichten
                                    Edit: dus toch open vandaag, had mij vergist

Zal er zijn rond een uur of 4, ik heb een zwarte Mini met wit dak (en Belgische nummerplaat uiteraard ) dus als er nog iemand toevallig daar is, spreek mij gerust aan
                                    De ring ziet er wel zeiknat uit als ik mag voortgaan op de webcam, dus opgelet hé

Comment

• Als het volgende week droog ligt zou ik wel eens durven afzakken, 't is al weer veel te lang geleden

Comment

• Schitterend!

Iemand een idee of de Ring morgen open is? Lijkt me niet op de kalender te staan, het enige wat ik zie is dinsdagavond als eerste datum.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                          Als het volgende week droog ligt zou ik wel eens durven afzakken, 't is al weer veel te lang geleden
                                          Zondag ga ik ook eens een kijkje nemen als het goed weer is. Vanaf woensdag voorspellen ze voorlopig 60% kans op regen, maar zullen zien.

Comment

Working...
                                          X