Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik heb er vorig jaar 2 keer naast gestaan toen ze de taxi aan het voltanken was.
Ik heb ze afgelopen jaar lastig gevallen voor een foto toen ze aan het tanken was met de M5, enorm sympathieke dame, ge ziet die echt nooit zonder een smile op haar gezicht
Klopt, site NS zelf is ook aangepast. Wa denke we mannen, morgen een seizoensopenerke rijden? Als ik ga zal het écht in de rapte zijn, want 'k moet om zes uur ergens zijn.
Klopt, site NS zelf is ook aangepast. Wa denke we mannen, morgen een seizoensopenerke rijden? Als ik ga zal het écht in de rapte zijn, want 'k moet om zes uur ergens zijn.
Graag maar ik zit ook wat met het afstandsprobleem: 400km
Maar allé misschien beter van niet hé, zie dat ze moeten sluiten haha
Dan ben ik er wss ook. 'k Ga van't jaar eens duidelijk maken aan mezelf wat mijn voorkeur geniet, trackdays, de Ring of een combi van beiden.
@ Tradie: da kunnen ze daar altijd, overal, en tegen een snelheid waardoor ge u afvraagt of ze het met GT3's met een asfaltmachien achter leggen. Ongelooflijk hoe die mannen hun wegennet onderhouden, daar kan menig land iets van leren!
Dan ben ik er wss ook. 'k Ga van't jaar eens duidelijk maken aan mezelf wat mijn voorkeur geniet, trackdays, de Ring of een combi van beiden.
Ik vind het niet te vergelijken. Op een trackday leer je veel beter rijden dan op de ring en je wordt veel sneller een beter chauffeur omdat je echt kan oefenen. Maar als je de baan wat kent over de ring heen knallen, zonder daarom echt de laatste seconde te gaan zoeken of overal de 100% perfecte lijn te rijden blijft toch ook een hele speciale ervaring. En de hele sfeer errond, schnitzel @ lunch, pizzake 's avonds, al die verschillende auto's, letterlijk van 1000 tot 1000000 euro, t heeft toch wel iets vind ik.
Ik kies dus voor de combi
Ik moet er dees jaar zeker terug geraken, om diene witte gt3rs van hier nekeer mee op sleeptouw te nemen, alleen weet em het zelf nog ni
Dus de ring is vandaag en morgen open?
Ik zit in de buurt (op 1uur rijden) dus wil misschien wel eens een toerke gaan rijden.. maar gaat het daar druk zijn, iemand een idee?
Zal er zijn rond een uur of 4, ik heb een zwarte Mini met wit dak (en Belgische nummerplaat uiteraard ) dus als er nog iemand toevallig daar is, spreek mij gerust aan
Zal er zijn rond een uur of 4, ik heb een zwarte Mini met wit dak (en Belgische nummerplaat uiteraard ) dus als er nog iemand toevallig daar is, spreek mij gerust aan
De ring ziet er wel zeiknat uit als ik mag voortgaan op de webcam, dus opgelet hé
Comment