Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PC problemen & oplossingen (deel 3)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door kaiser Bekijk Berichten
    Ja, je kan inderdaad alles eens 'uittrekken' maar een half uur is nu echt niet nodig hoor
    na 3 minuten is alles zowiezo gereset.

is wel vreemd dat, dat nu in 1 keer is...staat je router wel open voor meerdere verbindingen?
    ja zeker, hij ging perfect voor de format.

we zitten hier met 4-5 pc's op het netwerk

Comment

• Nu niet dat dat er iets mee te maken heeft als je een router gebruikt, maar betaal je ook voor 4-5 pc's?

Comment

• ik geloof het wel

Comment

• Onze pa had die van Telenet zo eens laten komen, zonder dat ik er weet van had. Stonden er op mijn kamer 2 desktops en 3 laptops, en diene mens moest daar ook zijn. Heeft toen ook de opmerking gemaakt dat we maar voor 2 betaalden. Maar onze pa heeft gewoon gezegd dat ik wat herstellingen deed, en dat enkel één van de desktops en 1 laptop van mij waren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
            Da's dus hetgeen ik thuis ook voor heb : wel internetverbinding met de laptop, noppes met de desktop. Plots, van de ene dag op de andere...

Ik hoop gewoon dat het probleem zich vanzelf oplost, dat gebeurt wel meer
            jij hebt waarschijnlijk een access point en geen router

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
              Onze pa had die van Telenet zo eens laten komen, zonder dat ik er weet van had. Stonden er op mijn kamer 2 desktops en 3 laptops, en diene mens moest daar ook zijn. Heeft toen ook de opmerking gemaakt dat we maar voor 2 betaalden. Maar onze pa heeft gewoon gezegd dat ik wat herstellingen deed, en dat enkel één van de desktops en 1 laptop van mij waren.
              Wat moet je met 5 pc's op één kamer?
              Wannabe Rami ofzo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                Wannabe Rami ofzo
                wat heeft het aantal megapixels te maken met de kwaliteit van een foto ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                  Onze pa had die van Telenet zo eens laten komen, zonder dat ik er weet van had. Stonden er op mijn kamer 2 desktops en 3 laptops, en diene mens moest daar ook zijn. Heeft toen ook de opmerking gemaakt dat we maar voor 2 betaalden. Maar onze pa heeft gewoon gezegd dat ik wat herstellingen deed, en dat enkel één van de desktops en 1 laptop van mij waren.
                  Ik vind dat belachelijk. Je betaalt tenslotte voor een zeker volume per maand, en een zekere bandbreedte. Wat je daarmee doet zijn hun zaken niet. Vind ik. Als ze dat niet goed vinden, moeten ze het maar fatsoenlijk beveiligen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mbman Bekijk Berichten
                    wat heeft het aantal megapixels te maken met de kwaliteit van een foto ?
                    ??????

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                      Wannabe Rami ofzo
                      Troost je, nu zijn het er maar 2 niet meer Maar ..
                      • 1 desktop als vaste werk pc (en game pc);
                      • 1 desktop als server
                      • 1 laptop die ik altijd voor school gebruikt heb
                      • 1 laptop van het werk toen
                      • 1 eigen laptop
                      Ondertussen staat het serverke ergens anders (en not running), heeft de laptop van school het na 4 jaar begeven (heel intensief gebruikt) en is de verbinding naar het scherm stuk van die laptop van het toenmalige werk (mocht laptop houden na vertrek).

Comment

• Ach netwerken zijn altijd bagger

Ik heb hier ondertussen gevonden dat de 2de router voor problemen zorgt voor het hele netwerk, zodra die internet moet verdelen (naar de laptop ofzo)

Nu nog uitvogelen waar het aan ligt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                          Ach netwerken zijn altijd bagger

Ik heb hier ondertussen gevonden dat de 2de router voor problemen zorgt voor het hele netwerk, zodra die internet moet verdelen (naar de laptop ofzo)

Nu nog uitvogelen waar het aan ligt
                          heb je een telenetmodem voor 2 pc's?

Dan kan je beter elke router apart op die modem hangen ipv de ene achter de andere misschien?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mbman Bekijk Berichten
                            jij hebt waarschijnlijk een access point en geen router
                            Leg dat eens uit aan een leek aub

Comment

• het gaat nog altijd niet hier..

als ik nu op 'Repair' druk dan zegt hij het volgende;

"The following steps of the repair operation failed:

Renewing the IP address.

Please contact your network administrator or ISP."

Comment

• is dat wifi of met draad?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                  het gaat nog altijd niet hier..

als ik nu op 'Repair' druk dan zegt hij het volgende;

"The following steps of the repair operation failed:

Renewing the IP address.

Please contact your network administrator or ISP."
                                  Is er sinds kort een pc bijgekomen?

anders trek eens de Lan kabel uit de desktop (of uit 1 van de andere pc's), en probeer dan eens opnieuw connectie te maken met de laptop.

Comment

• edit..
                                    Last edited by ; 17/11/2008, 17:47.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichten
                                      is dat wifi of met draad?
                                      wifi

Oorspronkelijk geplaatst door kaiser Bekijk Berichten
                                      Is er sinds kort een pc bijgekomen?

anders trek eens de Lan kabel uit de desktop (of uit 1 van de andere pc's), en probeer dan eens opnieuw connectie te maken met de laptop.
                                      geen pc bijgekomen..

Comment

• WB, ik had dat ook voor. Ik heb het opgelost door de eerste WEP-sleutel in te geven in plaats van de derde.
                                        Anders eens proberen met een statisch IP-adres.

Comment

• en nu in het Nederlands?

Comment

Working...
                                          X