Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PC problemen & oplossingen (deel 3)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Linux up and running

Wel ubuntu, 't ander was nog even te gecompliceerd

Enige probleem dat ik nog heb dat m'n USB muis niet goed werkt, scrolwiel en rechtermuisknop werkt maar linkerknop doet niets
    Ah ja, m'n USB stick blijkt ie ook nog niet te herkennen.

Voor de rest: fuck microsoft

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichten
      Linux up and running

Wel ubuntu, 't ander was nog even te gecompliceerd

Enige probleem dat ik nog heb dat m'n USB muis niet goed werkt, scrolwiel en rechtermuisknop werkt maar linkerknop doet niets
      Ah ja, m'n USB stick blijkt ie ook nog niet te herkennen.

Voor de rest: fuck microsoft
      Muis is blijkbaar gewoon stuk

Andere aangesloten en werkt perfect.

USB is een andere zaak.

Als ik en de muis en de USB stick aansluit zitten die mekaar in de weg, als ik de muis gebruik valt de stick weg en vica versa.

Comment

• kerel, val ons eens niet lastig met linux-miserie. M'n windows draait al 5j gelijk een machientje

2015 Volvo V60 D2 aut.
        2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
          kerel, val ons eens niet lastig met linux-miserie. M'n windows draait al 5j gelijk een machientje
          De mijne ook, maar ge moet af en toe u horizonten eens verbreden he

Comment

• Ik gebruik avast als antivirus en ik krijg nu al 2 dagen van het windows beveiligingscentrum volgende foutmelding: avast!antivirus 4.8.1229 (vps nummer) is mogelijk verouderd. Enkele momenten later haalt avast zelf die update al binnen zoals hieruit blijkt:

Informatie over de huidige update:
            Totale tijd: 9 s
            - Vps: Reeds de recentste
            (huidige versie 081009-1)
            Server: download969.avast.com (74.86.232.46)
            Afgehaalde bestanden: 2 (0,02 KB)
            Afhaaltijd: 1 s

En toch gaat die foutmelding niet weg en geraak ik dus ook niet op msn...

Iemand een idee,voorstel?

Comment

• avast herinstalleren?
              2015 BMW F11 520dA
              1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

De mijne ook, maar ge moet af en toe u horizonten eens verbreden he
                zo juist als 't maar kan zijn

2015 Volvo V60 D2 aut.
                2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hans Bekijk Berichten
                  avast herinstalleren?
                  Al gedaan, net als er nog een 2de bijgezet maar beide geen effect. Foutmelding blijft en msn onbereikbaar.

Vreemd dat dat met andere pc waar avast ook opstaat niet is...

Word er ambetant van.

Comment

• Probleem heeft zichzelf miraculeus opgelost

Techniek

Comment

• Ik heb een nieuwe (extra) pc voor thuis (surf nu op de as usual laptop), heb verbinding met mijn draadloos netwerk, maar toch weigert de pc om online te gaan (geen internet), wat vreselijk suckt aangezien ik windows nog moet activeren en ik dus geen poot verder kan !

Alles lijkt in orde, apparaten werken zogezegd correct, verbinding toont 54Mbps (net zoals op de laptop)...

Help !

Comment

• mijn dochter heeft een webcam en nu heeft ze ook een Topcom Headset 500 en daarstraks heeft ze via Messenger gebabbeld met haar vriendin , maar haar vriendin hoort mijn dochter maar mijn dochter hoort haar vriendin niet
                        moet je daar iets speciaals voor instaleren misschien ???

via haar webcam lukt het ook niet ...
                        degene waar ze tegen praat hoort ze niet

Comment

• Waarschijnlijk ergens verkeerd ingestoken, het kabeltje om iets te horen ???

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
                            Waarschijnlijk ergens verkeerd ingestoken, het kabeltje om iets te horen ???
                            noppe , al 20 keer verstoken en tlukt nie

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
                              De vriendin heeft toch iets om te praten? en daar zit alles goed?
                              Anders eens in msn de instellingen doorlopen?

Comment

• Zo een problemen liggen zeer dikwijls aan de instellingen in msn. Open eens een gesprekvenster en kijk dan naar de instellingen voor de headset in 1 van die menus.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MrNick Bekijk Berichten
                                  Telenet bij voorkeur Belgacom hinkt altijd achterop.
                                  Overheidsinstellingen zijn altijd heel conservatief, misschien zitten ze binnen 10 jaar nog internet door een telefoondraadje van twee keer niks, te sturen, en af te vragen waarom dat niet snel gaat

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
                                    probeer eens een ander chat-programma

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
                                      kerel, val ons eens niet lastig met linux-miserie. M'n windows draait al 5j gelijk een machientje
                                      Linux is een server OS, nogal wiedes dat client-PC'tjes daar niet goed mee werken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SuperRace Bekijk Berichten
                                        Als ik vier ZIP-files (die samen één geheel vormen, bv. een film) wil uitpakken, krijg ik de volgende melding:

Via WinRAR:

! CRC failed in *file name...* The file is corrupt
                                        ! C:\Documents and Settings\*file name...*: Unexpected end of archive

Via WinZIP:

Extracting *file name...* Error: CRC mismatch in file "*file name...*" in the archive "C:\Documents and Settings\*file name...*"

Kan ik hier iets aan doen? Of ligt dit aan diegene die deze file heeft gesplitst?
                                        Check eerst het volgende :
                                        - zijn alle files uit die reeks, exact even groot, behalve de laatste ?
                                        - kan je elk van die files nog kopieren ?

Indien ja, dan is 1 van die files kapot, en als je geluk hebt, dan zegt uw compressie-tool, welke van de reeks. Hij begint altijd met het lezen van de eerste en de laatste file, dus als de fout snel komt, is het een van die. Anders is het file X binnen de serie. Download, of kopieer, de file met fouten opnieuw, of download alles.

Comment

dat had ik eerst geprobeerd, enkel EXE

us robitics, ze zeggen dat ze compatibel zijn met linux en geven een link naar die wrapper

Daar krijg ik nu trouwens deze boodschap: No package ndiswrapper available.
                                          Run die EXE eens, voor de grap

Comment

Working...
                                          X