Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PC problemen & oplossingen (deel 3)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
    Hmm, ja, een E8400 is goedkoper dan een E6850. Thanks! *verandert lijstje*

Draait 32-bit WinXP soepel op 4 GB RAM, of maakt 't daar geen gebruik van? Lees zo hier en daar "4 GB en meer enkel optimaal indien je 64 bit OS hebt".
    Oorspronkelijk geplaatst door 53 Bekijk Berichten
    Waarom voor XP kiezen?
    Ik werk sinds enkel dagen met Vista business, en kvind het een hele stap voorwaarts tov XP. In het begin had ik een beetje schrik omwille van de vele negatieve reacties die ik las. Eens je er een beetje mee weg bent... stabiel os vindk. Veel mogelijkheden ook.

nog eens proberen

Comment

• Sorry, niet gezien. XP staat geïnstalleerd op m'n HD, werkt feilloos, is superstabiel, en ik zie niet in waarom ik dan zou upgraden naar Vista. Ben immers niet van plan om m'n HD te reïnstallen. Gewoon nieuw mobo en CPU, indien nodig, dan computer weer samenvijzen en klaar moet dat zijn.

'k Heb Vista Business op m'n werk-laptop, en op één desktop op kantoor. M'n privé laptop en de rest van de desktops op kantoor draaien op XP. Ik vind Vista niet beter dan XP. 't Is wat chiquer om hene te zien, ja, maar voor de rest is er niks dat me ertoe aanzet om te willen investeren in 'n upgrade (ik koop al m'n software legaal, dus effe snel een cracked versie eroverheen flansen zit er niet in).

Comment

Mail maar door.
        Fuck, post is 3 uur oud. Whoops.

Comment

Sorry, niet gezien. XP staat geïnstalleerd op m'n HD, werkt feilloos, is superstabiel, en ik zie niet in waarom ik dan zou upgraden naar Vista. Ben immers niet van plan om m'n HD te reïnstallen. Gewoon nieuw mobo en CPU, indien nodig, dan computer weer samenvijzen en klaar moet dat zijn.
          Veel geluk

Comment

XP staat geïnstalleerd op m'n HD, werkt feilloos, is superstabiel, en ik zie niet in waarom ik dan zou upgraden naar Vista. Ben immers niet van plan om m'n HD te reïnstallen. Gewoon nieuw mobo en CPU, indien nodig, dan computer weer samenvijzen en klaar moet dat zijn.
            Zo werkt het spijtig genoeg niet.

Maar je hebt wel gelijk ivm. Vista.

Comment

Fuck, post is 3 uur oud. Whoops.
              ik vond het al vreemd en ging net beginnen tijdstippen na te kijken

alvast dikke merci hoor, 't komt eraan.

2015 Volvo V60 D2 aut.
              2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

Sorry, niet gezien. XP staat geïnstalleerd op m'n HD, werkt feilloos, is superstabiel, en ik zie niet in waarom ik dan zou upgraden naar Vista. Ben immers niet van plan om m'n HD te reïnstallen. Gewoon nieuw mobo en CPU, indien nodig, dan computer weer samenvijzen en klaar moet dat zijn.

'k Heb Vista Business op m'n werk-laptop, en op één desktop op kantoor. M'n privé laptop en de rest van de desktops op kantoor draaien op XP. Ik vind Vista niet beter dan XP. 't Is wat chiquer om hene te zien, ja, maar voor de rest is er niks dat me ertoe aanzet om te willen investeren in 'n upgrade (ik koop al m'n software legaal, dus effe snel een cracked versie eroverheen flansen zit er niet in).
                Je zal sowieso een nieuwe installatie van XP moeten uitvoeren hoor gTa.

Comment

• Ik heb een redelijk extreem probleem Wou vanmorgen m'n pc opzetten en 'ie gaf geen kik. Gecheckt of die knop achteraan wel aanstond, of het lampje van de stekkerdoos brandde, de stroomkabel es rechtstreeks in het stopcontact gestoken en ie doet nog steeds niks De stekkerdoos werkt wel want de printer, het scherm en alles wat er nog in steekt doet het zonder probleem Is wel vrij vervelend want die pc staat vol dingen die ik dringend nodig heb. Mss schakelaar kapot ofzo?

Comment

• Ik heb net een update gedaan van Firefox

En nu krijg ik in de adresbalk, als op het pijltje naar beneden klik, eerst de naam van de website, en daaronder nog es het exacte emailadres.
                    Dit is nogal omslachtig, is het niet mogelijk om net zoals vroeger enkel de naam van de website ofwel het adres, maar niet beiden, te krijgen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichten
                      Ik heb net een update gedaan van Firefox

En nu krijg ik in de adresbalk, als op het pijltje naar beneden klik, eerst de naam van de website, en daaronder nog es het exacte emailadres.
                      Dit is nogal omslachtig, is het niet mogelijk om net zoals vroeger enkel de naam van de website ofwel het adres, maar niet beiden, te krijgen?
                      ^
                      |
                      |
                      What he said

Comment

• Ik veronderstel dat je "website adres" bedoelt Ik heb het gisteren ook gemerkt, maar het stoorde mij niet. Dus heb ik niet gezocht hoe het te veranderen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F430 Bekijk Berichten
                          Ik heb een redelijk extreem probleem Wou vanmorgen m'n pc opzetten en 'ie gaf geen kik. Gecheckt of die knop achteraan wel aanstond, of het lampje van de stekkerdoos brandde, de stroomkabel es rechtstreeks in het stopcontact gestoken en ie doet nog steeds niks De stekkerdoos werkt wel want de printer, het scherm en alles wat er nog in steekt doet het zonder probleem Is wel vrij vervelend want die pc staat vol dingen die ik dringend nodig heb. Mss schakelaar kapot ofzo?
                          niemand?

Comment

• Brandt er nog een lampje op je moederbord? Wss is het je voeding hoor ..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                              Brandt er nog een lampje op je moederbord? Wss is het je voeding hoor ..
                              Nee. Heb de kabel van m'n PS3 (identiek dezelfde blijkbaar) ook es geprobeerd, ook noppes.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                                Ik veronderstel dat je "website adres" bedoelt Ik heb het gisteren ook gemerkt, maar het stoorde mij niet. Dus heb ik niet gezocht hoe het te veranderen
                                Mij wel, mateloos ...

Ik gebruik zelden favorieten, typ gewoon de eerste letteres van de site in, nu is dat veel onoverzichtelijker

Comment

• Ik heb een pak bookmarks staan, allemaal mooi onderverdeeld. En gebruik die constant.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F430 Bekijk Berichten
                                    Nee. Heb de kabel van m'n PS3 (identiek dezelfde blijkbaar) ook es geprobeerd, ook noppes.
                                    mobo naar de kl*ten mss?

Comment

• Is ook een mogelijkheid ja. Maar ik denk toch eerder de voeding. Maar dat is juist een gevoel dat ik heb.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichten
                                        Mij wel, mateloos ...

Ik gebruik zelden favorieten, typ gewoon de eerste letteres van de site in, nu is dat veel onoverzichtelijker
                                        en als je nu je geschiedenis wist, ben je toch alles kwijt?
                                        2015 BMW F11 520dA
                                        1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3'er Bekijk Berichten
                                          en als je nu je geschiedenis wist, ben je toch alles kwijt?
                                          ik ken de meeste van de url's die ik gebruik uit het hoofd, gebruik ook veel verschillende computers dus das handig.

De gene die ik niet veel gebruik en dreig te vergeten, daar maakik natuurlijk wel een bookmark van he, 'k gebruik dat alleen heel weinig.

Comment

Working...
                                          X