Oorspronkelijk geplaatst door Mbman
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PC problemen & oplossingen (deel 3)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door JCVD Bekijk BerichtenEn zolang de zelfstandigen hier enkel uit zijn op het vullen van hun zakken en het maken van woekerwinsten ten nadele van hun klanten zal dat zo blijven.
En ik ben zeker de enige niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenNieuwe kast !! En snel.Oorspronkelijk geplaatst door JCVD Bekijk BerichtenMijn gedacht.
Suggesties? 't Moet er niet mooi uitzien, PC zit weg in meubel ingewerkt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenBad idea?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vliegher Bekijk BerichtenAan een merkpc moet je niet beginnen uitbreiden, altijd miserie
Allez, denk ik. Ik vermoed dat 't het mobo is dat cooked is, en dat de voeding nog oké is. Enfin, wacht belletje van m'n PC-boer af.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mbman Bekijk Berichteneigenlijk moet je gewoon alles van die hp wegdoen. Kan goed zijn dat de videokaart (indien niet onboard) gelocked is voor het hp-moederbordMaar 't is een boxed graka dat ik in plaats van de originele graka heb erin geklikt, werkte van de eerste milliseconde perfect.
Dus graka OK, hd ook, dvd en cdrw ook. Sound zit onboard, waarschijnlijk mag nieuw mobo ook onboard sound hebben, geen klagen van. Voor de rest schiet er ni veel over.Mobo en RAM en CPU komt nieuw, evt. nieuwe voeding ook. En dus een nieuwe case.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mbman Bekijk Berichtenja, koop gewoon een antec sonata of p180
Maar die µATX hè. :mad: Past daar geen ATX mobo in?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenHoe zit het met de airflow? Want als die case gewoon in een meubel zit kan dat toch niet al te gezond zijnIs het meubel open achteraan? Of enkel gaten voor kabels?
'k Ben genen uil.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenKan je in een Mini-Tower een ATX mobo kwijt?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mbman Bekijk Berichtenkrijg je een V12 in een mini ?
Nee, serieus, ik heb geen idee hoe groot zo'n ATX mobo is. Nooit in m'n pollen gehad.
Niet dus.
Oké, dus als ik een ATX mobo wil moet ik een midi tower halen. Weer een stap verder.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mbman Bekijk Berichtenje hebt het waarschijnlijk over je werkgever en de distributeurs/invoerders/fabrikanten die dit landje als een bijkomstigheid beschouwen ?
Als die "arme" zelfstandige terug met beide voetjes op aarde komt en een eerlijke prijs vraagt voor zijn producten, zal ik (en zoals reeds gezegd vele anderen) opnieuw bij hem gaan kopen.
Er zijn zelfstandigen die pogen dit te doen en vreemd genoeg zijn het ook deze zelfde zelfstandigen die door hun "collega's" op alle mogelijke manieren worden kapot gemaakt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenKan je in een Mini-Tower een ATX mobo kwijt?
Er zijn er, maar het is een minderheid.
In die kasten van hp hoogstwaarschijnlijk niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mbman Bekijk Berichtenmet jou valt niet te discussiëren
Comment
Comment