Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PC problemen & oplossingen (deel 3)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Aha.

En wat kost zo'n ding? Ik wil er een E8400 in en m'n graka, m'n HD en m'n DVDRW. Gaat dat?

Comment

• Dat gaat ja. Maar zoals ik al zei, goedkoop zijn ze niet. Reken toch op een 400 à 500 euro.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
        Huidige config: Shuttle SP35P2 Pro | E6750 @ 2.6 GHz | EVGA Geforce 8800GT 512 MB Superclocked | 4.096 MB OCZ Titanium XTC PC6400 800 MHz | Western Digital 500 GB (andere HD is er ff uit, maakte teveel lawaai).

Dat is geen dikke grake :p maar een single slot. We werken hier ook met shuttle maar toch wel al wat problemen gehad. Van de 4 stuks zijn er op 2 jaar al 2 kapot. En niet de voeding maar het moederbord.

Gilles kijk gewoon naar een site zoals deze. Kan je unlimited info op vinden over hardware met advies, prijzen en leveranciers.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3'er Bekijk Berichten
          ik blijf er mijn twijfels over hebben. zodra er een grafische kaart en een andere uitbreidingskaart (geluidskaart of zo) in zit, zal die airflow niet echt meer deftig zijn denk ik. 2 uitbreidingsslots vind overigens maar mager, alhoewel ik zie dat er wel veel poorten al op het mobo zitten (e-sata zelfs op sommige).
          Zit nog een draadloos netwerkkaartje in ook, en ik heb echt geen klagen van die flow. En het is nu niet dat ik een basis graka steken heb.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door IceBlue Bekijk Berichten
            Dat is geen dikke grake :-p maar een single slot. We werken hier ook met shuttle maar toch wel al wat problemen gehad. Van de 4 stuks zijn er op 2 jaar al 2 kapot. En niet de voeding maar het moederbord.

Gilles kijk gewoon naar een site zoals deze. Kan je unlimited info op vinden over hardware met advies, prijzen en leveranciers.
            Die graka is dik genoeg, en trouwens, dual slot gaat ook in sommige Shuttle's Maar dat had ik zeker niet nodig, was ook niet zo lomp om zoveel geld uit te geven aan iets dat na 2 weken zwaar voorbijgestreefd kan zijn (zoals een graka dus). Ik heb natuurlijk geen 2 jaar ervaring met die dingen, dus daar kan ik mij niet over uitspreken. Maar ben mij wel voldoende gaan informeren op het internet, voor ik de aankoop heb gedaan was er een jaar verstreken.

Comment

• hier ook ni echt voorstander om shuttle dooskes te gebruiken als all-round office pc'ke. 'k vind het imo weggesmeten geld, aangezien gTaap dat ding toch zal 'inbouwen'. en de rest haddek fout 'verstaan'

besides, 'k vind zo'n 8800 niet overdreven dik, of zo. 't zijn vooral die damned stock coolers die 't ganse spellement er redelijk dik en zwaar doen uitzien, maar da's over 't algemeen het eerste da'k van elke graka afsmijt. stock koeling = bagger
              Last edited by ; 26/08/2008, 12:43.

Comment

Ach, de sukkeltjes van HWI.

Je kon hem op zijn minst dan toch verwijzen naar Tweakers, waar toch wel mensen zitten die echt weten waarover ze spreken.

Comment

• Help!

Even een vraagje aan de speurneuzen onder ons:
                  Ik heb per ongeluk een filmpje gewist van een SD-kaartje terwijl het nog in een digitale fotocamera zat.
                  Kan ik op één of andere manier die file terugvinden???

Comment

Thanks. Als 'referentie' (wat bestaat er, hoe verhouden de prijzen zich, wat past bij elkaar en wat niet) gebruik ik de site alternate.nl en hun PC Builder. Word je met wat spelen ook iets wijzer door.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                      gebruik ik de site alternate.nl en hun PC Builder.
                      bestaat ook gewoon met extensie .be hoor.
                      Zitten in Aartselaar.

BTW: die pc-builder klopt ook niet altijd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Black-Ang3l Bekijk Berichten
                        hier ook ni echt voorstander om shuttle dooskes te gebruiken als all-round office pc'ke. 'k vind het imo weggesmeten geld, aangezien gTaap dat ding toch zal 'inbouwen'. en de rest haddek fout 'verstaan'

besides, 'k vind zo'n 8800 niet overdreven dik, of zo. 't zijn vooral die damned stock coolers die 't ganse spellement er redelijk dik en zwaar doen uitzien, maar da's over 't algemeen het eerste da'k van elke graka afsmijt. stock koeling = bagger
                        Met dik bedoelde ik de kracht van het ding, en niet de breedte En er was nog een pak krachtiger ja, maar toen die 8800 uitkwam was die toch wel heel goed te noemen. Niet Crysis heel goed, maar ja, welke kaart wel

Ik bedoelde gewoon dat een grafische kaart voor een gewone gamer er zeker in past, en voor een kantoortoepassinggebruiker zeker. Omdat gTa dacht dat een grafische kaart er niet (goed) zou in passen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Luke Bekijk Berichten
                          Even een vraagje aan de speurneuzen onder ons:
                          Ik heb per ongeluk een filmpje gewist van een SD-kaartje terwijl het nog in een digitale fotocamera zat.
                          Kan ik op één of andere manier die file terugvinden???
                          PC Recovery is zo'n gratis tooltje als ik me niet vergis. Succes kan wel niet gegarandeerd worden, als de adreslocatie overschreven is heb je pech. Maar als je daarna niets meer gedaan hebt (dus geen nieuwe filmpjes of foto's) is de kans vrij groot dat je het kan terugvinden.

Comment

PC Recovery is zo'n gratis tooltje als ik me niet vergis. Succes kan wel niet gegarandeerd worden, als de adreslocatie overschreven is heb je pech. Maar als je daarna niets meer gedaan hebt (dus geen nieuwe filmpjes of foto's) is de kans vrij groot dat je het kan terugvinden.
                            Hmm, daar heb ik toen niet meer op gelet. Ik heb erna nog wel enkele filmpjes en foto's genomen omdat de activiteit nog niet gedaan was.
                            Bedankt voor de tip!

Comment

• @ gTa: Aopen QF50D Black Airguide. Geen slechte case en €56...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JCVD Bekijk Berichten
                                Ach, de sukkeltjes van HWI.

Je kon hem op zijn minst dan toch verwijzen naar Tweakers, waar toch wel mensen zitten die echt weten waarover ze spreken.
                                Tweakers ook, ik noemde maar éétje. Ik kijk gewoon op verschillende site's en dan stel ik mijn pc naar mijn wensen zelf samen.

@gTa voor een kast: Deze heb ik onlangs gebruikt voor mijn homeserver. Niet duur, steekt goed in elkaar, niet super maar als je het toch niet ziet, zoals bij mij (berging) maakt dat ook niet zoveel uit. En voor die prijs kan je ook niet sukkelen hé . Wel mATX

Comment

Met dik bedoelde ik de kracht van het ding, en niet de breedte En er was nog een pak krachtiger ja, maar toen die 8800 uitkwam was die toch wel heel goed te noemen. Niet Crysis heel goed, maar ja, welke kaart wel

Ik bedoelde gewoon dat een grafische kaart voor een gewone gamer er zeker in past, en voor een kantoortoepassinggebruiker zeker. Omdat gTa dacht dat een grafische kaart er niet (goed) zou in passen.
                                  Ik had het wel op de dikte .

Zo een shuttle heeft voor mij ook iets te weinig uitbreidingsmogelijkheden. Weinig ruimte binnenin en wordt nogal snel warm, zeker als je gaat overclocken. Maar ja iedereen kiest een pc voor wat hij deze nodig heeft hé.

Comment

• Wat heeft een mens nog echt meer nodig in z'n pc dan 4 geheugenslotjes, 2 uitbreidingsslotjes (1 voor graka en 1 voor bv. wifi), ruimte voor 2 HD's en een massa aan USB poorten. Zelf firewire poorten. En ESATA poorten. En .. Allé ja, ik denk dat 90% van de pc-gebruikers daar zeker mee toekomt

Comment

• Ik zal dan wel niet onder die 90% van pc gebruikers vallen

Comment

• Is er iemand die Illustrator staan heeft en een ai-bestandje kan converteren naar een tiff of jpeg?

2015 Volvo V60 D2 aut.
                                        2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
                                          Is er iemand die Illustrator staan heeft en een ai-bestandje kan converteren naar een tiff of jpeg?
                                          Mail maar door.

Comment

Working...
                                          X