Oorspronkelijk geplaatst door Rikske_007
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PC problemen & oplossingen (deel 3)
Collapse
X
-
-
Vista 64 draait hier als een trein, en ik kan mijn 6GB ram gebruiken
Ik merkte in ieder geval een gigantisch verschil in snelheid tussen XP 32 bit en Vista 64bit (en ja, ik weet dat dat héél raar klinkt)
Enig nadeel is dat ik soms wel problemen heb met drivers
Mijn Skype telefoon werkt nu bijvoorbeeld niet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenVista 64 draait hier als een trein, en ik kan mijn 6GB ram gebruiken
Ik merkte in ieder geval een gigantisch verschil in snelheid tussen XP 32 bit en Vista 64bit (en ja, ik weet dat dat héél raar klinkt)
Mijn Skype telefoon werkt nu bijvoorbeeld nietstraks nog eens bekijken want nu kreeg ik hem niet opgestart
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenBuiten het feit dat ik 4 gig ram steken heb en nog plaats over om tot 8 te gaan, heb ik geen specifieke behoefte om 64-bit te nemen. Software die ik draai is in 32-bit ook te verkrijgen. Maar ik vind het ten eerste onnozel om meer RAM te hebben dan je OS kan gebruiken, dus dat is al een reden. Ten tweede kostte het mij evenveel als een 32-bit OS, dus daarvoor moet ik het ook niet laten. En ten derde ben ik graag voorbereid naar wat komen zal, en 64-bit is dan toch een betere deal dan 32-bit. Ik koop effectief mijn besturingssystemen, dus spendeer ik liever mijn geld in iets dat toekomst gericht de betere keuze is.
Buiten enkel Adobe producten zie ik geen één "programma" waar het nut heeft.
Maar dit is mijn persoonlijk visie offcourse en ik ga ermee stoppen dit is een autoforum
Nice weekend
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenVista 64 draait hier als een trein, en ik kan mijn 6GB ram gebruiken
Mijn Skype telefoon werkt nu bijvoorbeeld niet
Oorspronkelijk geplaatst door Tracer Bekijk Berichtenweet niet of het eigen is aan die Vista 64 bit die last heeft met drivers, maar sinds ik 64bit heb heb ik afentoe problemen met de drivers van de videokaart, krijg dan de melding dat de driver is uitgevallen etc. Daarnet viel tot twee keer toe het scherm weg (gewoon zwart scherm) en dan kreeg het beeldscherm geen signaal meerstraks nog eens bekijken want nu kreeg ik hem niet opgestart
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rikske_007 Bekijk BerichtenDit is zo reeds sinds Windows 95 spijtig genoeg, en sommige fabrikanten videokaarten zijn hier heel gevoelig aan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tracer Bekijk Berichtenhiervoor had ik XP als besturingssysteem en toen had ik daar geen problemen mee, althans toch niet met de drivers van de videokaart
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rikske_007 Bekijk BerichtenToekomst gericht met Windows, laat mij niet lachen hé de opvolger is reeds in Beta
Buiten enkel Adobe producten zie ik geen één "programma" waar het nut heeft.
Maar dit is mijn persoonlijk visie offcourse en ik ga ermee stoppen dit is een autoforum
Nice weekendGoed weekend
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rikske_007 Bekijk BerichtenWat heb je van merk en type zal anders thuis een zien
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rikske_007 Bekijk BerichtenEuh welke editie was dit dan van Server 2003, volgens mij had enkel de standard editie die limiet van 4GB.
En als hij van Mainframe komt is hij "gedeeltelijk" vergeven, maar tochMaar er zat wel de mogelijkheid bij om up te graden, maar dat is in 't begin niet meteen gedaan. Vandaar de problemen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenHet feit dat ik nu effectief gebruik kan maken van al mijn RAM is voor mij meer dan reden genoegGoed weekend
Binnen paar jaren zal dat heel anders zijn
groetjes
Oorspronkelijk geplaatst door Tracer Bekijk Berichtenvideokaart is Asus 8500GT als ik het goed heb...
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenIk doe momenteel niks anders dan C++ code migreren van 32 naar 64 bit
Oorspronkelijk geplaatst door Kartfreak Bekijk BerichtenHet was de standaard editieMaar er zat wel de mogelijkheid bij om up te graden, maar dat is in 't begin niet meteen gedaan. Vandaar de problemen...
En tuuuuuuuuurlijk is er bij Microsoft de mogelijkheid tot upgraden
Comment
-
meer problemen dan dit kan ik nu niet hebben, ik krijg de pc gewoon niet meer opgestartscherm geeft door dat er geen signaal met de pc is
aaarrghh pc's
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tracer Bekijk BerichtenKan ook gewoon komen doordat je nu de volle 6G gebruikt ...
Ware het niet dat ik pas een paar weken 6GB heb en eerst 3 had!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tracer Bekijk Berichtenmeer problemen dan dit kan ik nu niet hebben, ik krijg de pc gewoon niet meer opgestartscherm geeft door dat er geen signaal met de pc is
aaarrghh pc's
Ik dacht dat het mijn screensaver was ofzo die tussenkomt omdat ik met een usb controller speel en mijn toetsenbord en muis niet aanraak, en zodra ik dat wel doe springt het scherm weer aan.
Toch maar eens in het oog houden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tracer Bekijk Berichtenmeer problemen dan dit kan ik nu niet hebben, ik krijg de pc gewoon niet meer opgestartscherm geeft door dat er geen signaal met de pc is
aaarrghh pc's
Ik denk dat ik toen in veilige modus ben opgestart en de driver verwijderd en opnieuw geïnstalleerd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Japy Bekijk BerichtenDat probleem had ik ook met nvidia drivers na een verse windows installatie.
Ik denk dat ik toen in veilige modus ben opgestart en de driver verwijderd en opnieuw geïnstalleerd.moeilijk uit te drukken eigenlijk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tracer Bekijk Berichtendan ga ik dat ook eens moeten proberen, ga nu eerst een ander scherm en aansluiting proberen...lukt dit niet ja dan zal ik moeten proberen in veilige modus op te starten. Probleem is dat de start-up niet verloopt zoals anders, hij blijft gewoon 'stilstaan' als het waremoeilijk uit te drukken eigenlijk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Black-Ang3l Bekijk Berichteneuh, dus ge krijgt helemaal geen signaal door op uw schem, dus ook geen bios boot up screen te zien ?ge denkt waarschijnlijk dat mijn kabels niet goed vast steken zeker?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tracer Bekijk Berichtennopege denkt waarschijnlijk dat mijn kabels niet goed vast steken zeker?
probeer es kaartje eruit te halen en opnieuw in te steken, niks te zien krijgen kan wijzen op een slecht contact ergens.
of CMOS resetten, door het 'jumperke' te switchen van positie of moederbord batterijtje er een half uurtje uit te halen
Comment
Comment