Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PC problemen & oplossingen (deel 3)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door PT Cruiser Bekijk Berichten
    Is dat ergens gratis te downloaden? En is het makkelijk om mee te werken?
    http://www.pdfforge.org/products/pdfcreator/download
    2015 BMW F11 520dA
    1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• @Jancleynen:
      De antenne die je in je tvtuner insteekt, is dat zo'n ronde met een pin in het midden?
      Zoja, dan is dat hetzelfde als gewone kabel, die kun je ook insteken

Zo was het bij mijn kaart toch, die antenne was bagger.

Comment

• Ehm, ik heb zo'n gat in m'n laptop () waar normaal een afstandsbediening in zit. Daar moet ik dan een kaart in steken en aan die kaart hangt een kabeltje met een antenne. Ongeveer 15 cm met een zuignap aan.
        Wat bedoel je nu juist? Dat ik in die kaart ook een gewone kabel kan steken? Zo ja, bedankt maar hier is toch geen kabelaansluiting.

Comment

• Ah, die antenne zit vast aan de kaart?
          Dan heb je er inderdaad niets aan

Comment

• Nee, niet vast. Ziet eruit als 1/3 audio jack of zo.
            Edit, ziehier:

Comment

• Handig als je net de aansluitingen niet ziet

Comment

• Zoiets?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
                  Nee, niet vast. Ziet eruit als 1/3 audio jack of zo.
                  Edit, ziehier:

Heb ook nog zo'n 17" hp laptop gehad met dezelfde kaart en inderdaad dit is met antenne dat je moet bekijken met shitty kwaliteit

Comment

• Kwaliteit valt toch goed mee?
                    Alleen schokt het soms wat, maar ja. Ik gebruik het zelden.

Comment

Kwaliteit valt toch goed mee?
                      Alleen schokt het soms wat, maar ja. Ik gebruik het zelden.
                      als ik binnen zat kwam ik groggy van de storing

Comment

• Binnen is een dikke no go, ik moet ze als een debiel uit m'n raam laten bengelen.

Comment

Binnen is een dikke no go, ik moet ze als een debiel uit m'n raam laten bengelen.
                          Ja en een klein stuikske tegen da kaartje en da floept eruit en daar hang je dan te bengelen met je kaartje door de ruit

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichten
                            Niemand?

das illegaal
                            gewoon ter info!
                            Database error.
                            The database has encountered a problem.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door decat Bekijk Berichten
                              das illegaal
                              gewoon ter info!
                              Niet als hij in bezit is van de originele DVD en het enkel voor persoonlijk gebruik houdt.

Comment

• AVG is volgens Windows uitgeschakeld (zonder dat ik het vraag). Als ik op "Nu inschakelen" klik, krijg ik een venster om te bevestigen, maar achteraf staat er nog steeds dat AVG uitgeschakeld is. Als ik AVG zelf open, zie ik nergens iets van een probleem staan. Werkt AVG nu wel of niet?

Comment

• heb er onlangs 'tzelfde probleem gehad, m'n nicht ook. na een keer rebooten was het weg dacht ik... of AVG eens herinstalleren.
                                  2015 BMW F11 520dA
                                  1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hans Bekijk Berichten
                                    heb er onlangs 'tzelfde probleem gehad, m'n nicht ook. na een keer rebooten was het weg dacht ik... of AVG eens herinstalleren.
                                    Bij mij is het ook niet de eerste keer hoor. Ik heb ook al een paar keer een probleem gehad omdat er iets niet in orde was met een .bin file...

Ik zal het dan maar gewoon laten zoals het is

Comment

• AVG is bagger, 'k gebruik avast, homeversie is ook gratis mits registreren en draait stukken stabieler en minder irritant.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichten
                                        AVG is bagger, 'k gebruik avast, homeversie is ook gratis mits registreren en draait stukken stabieler en minder irritant.
                                        laatste versie van avg lijkt inderdaad niet al te stabiel te draaien, voor 1 of andere reden weigert het ding van nog te updaten hierzo :/

Comment

• Bij mij werkt ie nochtans perfect...

Zelfs met Vista!

Comment

Working...
                                          X