Oorspronkelijk geplaatst door toerke
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PC problemen & oplossingen (deel 3)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk BerichtenHoe kan ik de muziek van een concert DVD omzetten naar MP3 bestanden?1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk BerichtenNiemand?
Google is your friend !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lender Bekijk BerichtenWeet iemand waar ik de nieuwste drivers voor een Nivdia Geforce FX go5200 kan downloaden? Ik vind daar absoluut niets van terug op google2015 BMW F11 520dA
1976 Triumph Spitfire 1500
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hans Bekijk Berichtennividia.be is niet in je opgekomen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichtennormaal was ze van plan om 1000€ te vragen voor eventueele kopers maar ik mag hem hebben voor 900€
en , is dit een koopje ???
Veel meer dan € 750 zou ik niet geven, dan koop ik liever een nieuwe voor € 900.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk BerichtenBwa, DVD rip programmas zijn meestal complex, omdat er zoveel verschillende types zijn
Google is your friend !
videokanaal/audiokanaal
nuja, als ge enkel de audio moet hebben, dan lijkt eender welk programma het werkje wel te kunnen klaren. 'k zou inderdaad es rondzoeken op google naar de betere audio rip progjes, kan ni zo moeilijk zijn iets te vinden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichtendit weekend moet ik beslissen , want maandag zet ze de laptop te koop op internetLast edited by caoimhin; 01/03/2009, 17:29.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichtennormaal was ze van plan om 1000€ te vragen voor eventueele kopers maar ik mag hem hebben voor 900€
en , is dit een koopje ???
Ik durf te wedden dat je voor 800 euro een nieuwe hebt (van een ander type) met evenwaardige of betere specificaties. Meer geheugen en een grotere harde schijf bijvoorbeeld.
Ik heb minder dan de helft betaald aan m'n dv9540eb...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenEnkel met de batterij heb ik problemen, die ontlaadt spontaan.
Maar, traag?Echt niet hoor met die T7500. En met draadloos heb ik ook helemaal geen problemen. Da's toch een Intel-adapter, dus dat heeft niks met HP te maken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenAbsoluut niet, ik heb u toch deze link gegeven? 870 euro voor een nieuwe...
Ik durf te wedden dat je voor 800 euro een nieuwe hebt (van een ander type) met evenwaardige of betere specificaties. Meer geheugen en een grotere harde schijf bijvoorbeeld.
Ik heb minder dan de helft betaald aan m'n dv9540eb...
oef ik heb gelukkig nog niet toegezegd
vandaag ga ik eens samen met mijn dochter kijken wat er te vinden is voor 800-900€
ik koop ook liever een nieuwe voor die prijs waar ik dan toch nog 2 jaar garantie op heb
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichtenook heb ik dit weekend gehoord dat als er iets kapot is aan een laptop dit veel duurder is dan een gewone PC klopt dit ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PT Cruiser Bekijk BerichtenIs er iemand die me kan zeggen hoe je bestanden in pdf kan zetten? Meer bepaald autocad bestanden, word en MS Project.
Dank bij voorbaat.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PT Cruiser Bekijk BerichtenIs dat ergens gratis te downloaden? En is het makkelijk om mee te werken?
Comment
Comment