Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PC problemen & oplossingen (deel 3)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
    dit weekend moet ik beslissen , want maandag zet ze de laptop te koop op internet
    Denk dat je beter op een echt PC-forum kunt checken ... hier bvb. : http://www.9lives.be/forum/prijsschatting/

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichten
      Hoe kan ik de muziek van een concert DVD omzetten naar MP3 bestanden?
      Niemand?
      1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
      2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichten
        Niemand?
        Bwa, DVD rip programmas zijn meestal complex, omdat er zoveel verschillende types zijn

Google is your friend !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lender Bekijk Berichten
          Weet iemand waar ik de nieuwste drivers voor een Nivdia Geforce FX go5200 kan downloaden? Ik vind daar absoluut niets van terug op google
          nividia.be is niet in je opgekomen?
          2015 BMW F11 520dA
          1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hans Bekijk Berichten
            nividia.be is niet in je opgekomen?
            Nog beter : nvidia.com

Comment

normaal was ze van plan om 1000€ te vragen voor eventueele kopers maar ik mag hem hebben voor 900€

en , is dit een koopje ???
              Kvind het wat veel eerlijk gezegd, een laptop gaat ongeveer max. 4 jaar mee en dan is hij echt outdated.

Veel meer dan € 750 zou ik niet geven, dan koop ik liever een nieuwe voor € 900.
              Last edited by ; 28/02/2009, 18:19.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk Berichten
                Bwa, DVD rip programmas zijn meestal complex, omdat er zoveel verschillende types zijn

Google is your friend !
                't probleem met zo'n programma's is da ge alles apart moet rippen.

videokanaal/audiokanaal
                nuja, als ge enkel de audio moet hebben, dan lijkt eender welk programma het werkje wel te kunnen klaren. 'k zou inderdaad es rondzoeken op google naar de betere audio rip progjes, kan ni zo moeilijk zijn iets te vinden.

Comment

dit weekend moet ik beslissen , want maandag zet ze de laptop te koop op internet
                  Niet doen, de commerciële reeks van HP is brol. Echt. Batterijen die maar 2 minuten niet meer meegaan waardoor je constant op stroomnetwerk moet aangesloten zijn, draadloos dat niet meer wil werken, traag, ..
                  Last edited by caoimhin; 01/03/2009, 17:29.

Comment

• Enkel met de batterij heb ik problemen, die ontlaadt spontaan.
                    Maar, traag? Echt niet hoor met die T7500. En met draadloos heb ik ook helemaal geen problemen. Da's toch een Intel-adapter, dus dat heeft niks met HP te maken.

Comment

normaal was ze van plan om 1000€ te vragen voor eventueele kopers maar ik mag hem hebben voor 900€

en , is dit een koopje ???
                      Absoluut niet, ik heb u toch deze link gegeven? 870 euro voor een nieuwe...
                      Ik durf te wedden dat je voor 800 euro een nieuwe hebt (van een ander type) met evenwaardige of betere specificaties. Meer geheugen en een grotere harde schijf bijvoorbeeld.
                      Ik heb minder dan de helft betaald aan m'n dv9540eb...
                      Last edited by ; 01/03/2009, 17:39.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
                        Enkel met de batterij heb ik problemen, die ontlaadt spontaan.
                        Maar, traag? Echt niet hoor met die T7500. En met draadloos heb ik ook helemaal geen problemen. Da's toch een Intel-adapter, dus dat heeft niks met HP te maken.
                        Problemen met de inbouw van het draadloos.

Comment

• Mijn moederbord heeft het al 2 keer begeven (op 2 jaar tijd), dus nooit geen HP meer voor mij.

Als je merkt dat je laptop niet van de eerste keer doorstart dan heb je het zitten en zal u wifi een tijdje nadien niet meer werken etc...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
                            Absoluut niet, ik heb u toch deze link gegeven? 870 euro voor een nieuwe...
                            Ik durf te wedden dat je voor 800 euro een nieuwe hebt (van een ander type) met evenwaardige of betere specificaties. Meer geheugen en een grotere harde schijf bijvoorbeeld.
                            Ik heb minder dan de helft betaald aan m'n dv9540eb...

oef ik heb gelukkig nog niet toegezegd

vandaag ga ik eens samen met mijn dochter kijken wat er te vinden is voor 800-900€
                            ik koop ook liever een nieuwe voor die prijs waar ik dan toch nog 2 jaar garantie op heb

Comment

• ook heb ik dit weekend gehoord dat als er iets kapot is aan een laptop dit veel duurder is dan een gewone PC klopt dit ?

Comment

ook heb ik dit weekend gehoord dat als er iets kapot is aan een laptop dit veel duurder is dan een gewone PC klopt dit ?
                                Het is alvast duurder ja.

Comment

• Dell en sony vaio zijn betrouwbare systemen

Comment

• Is er iemand die me kan zeggen hoe je bestanden in pdf kan zetten? Meer bepaald autocad bestanden, word en MS Project.

Dank bij voorbaat.