Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PC problemen & oplossingen (deel 3)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
    Zoek de fout

Nero al geprobeerd, of gaat dat daar niet mee wat je wil doen?
    (tip: Nero 9 lite is best goed)
    Nero is ook betalend, als je wil, geef uw serial key maar

En zelfs dan : Nero gehad in het verleden, ook constant problemen

Comment

Vergis je daar maar niet in, echt goedkope dvd's zijn goedkoop voor een reden. Op pc zou dat idd moeten werken, maar probeer diezelfde dvd na een jaar nog maar eens
      I know, maar het lukt niet eens om te schrijven, dus dat laatste is niet eens een probleem

Schijfjes zijn niet permanent, dus binnen een zeker tijdje maak ik een kopie van de belangrijke zaken, op media die het veelvoud van data kunnen bevatten

Next up : Bluray 25 gig

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk Berichten
        Nero is ook betalend, als je wil, geef uw serial key maar

En zelfs dan : Nero gehad in het verleden, ook constant problemen
        I know, ik heb dezelfde problemen gehad met Nero vroeger, maar deze is echt wel goed vond ik

Ik kan je natuurlijk een serial en al geven, 'k weet echter niet of je dat zelf wel wilt

Comment

Begin het zo stillekes aan beu te worden, het schrijven van DVD's en dergelijke, moet je daarvoor gestudeerd hebben ?

DVD geschreven met CDBurnerXP, volledig door proces doorlopen, alles OK, wil CD lezen .. staat niks op, behalve 1 directory :

E:\>dir
          Volume in drive E is Disc
          Volume Serial Number is 3C4A-8035

Directory of E:\

18/04/2009 23:28 <DIR> #DRIVE-C
          0 File(s) 0 bytes
          1 Dir(s) 0 bytes free

E:\>cd #DRIVE-C
          The disk structure is corrupted and unreadable.

E:\>

In explorer geeft ie geen fouten, maar ie toont de directory, die leeg is. Schrijven duurde ongeveer 1 uur, inclusief check van alle files (optionele aktie). Geen fouten. Ik vertrouw die schijfjes van geen kanten ... als het lukt : goed, en als het niet lukt : hmmja, zonder duidelijke oorzaak.
          Toevallig gisteren een gelijkaardig probleem gehad. Ik schreef een BIN file op een CD met het programma MagicIso. Eventjes branden en achteraf wil ik controleren of het erop staat ... niets op te vinden in de verkenner, al geeft hij wel aan dat de schijf volledig geschreven is. (dus 700mb van de ...mb gebruikt)

Was opgelost door MagicIso af te sluiten, dan kreeg ik wel de inhoud te zien...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichten
            idd
            check handtekening voor het resultaat
            Kan eigenlijk nog wat beter Gewoon even met de eyedropper tool (voor de kleur te kopieren dus) een geschikt kleurtje selecteren, de plaat goed selecteren, en dan gewoon inkleuren. Heb even een foto uit de thread gepakt daarvoor, hopelijk vind je het niet erg.

www.flickr.com/photos/bramvds
            www.last.fm/user/lender

Comment

I know, ik heb dezelfde problemen gehad met Nero vroeger, maar deze is echt wel goed vond ik

Ik kan je natuurlijk een serial en al geven, 'k weet echter niet of je dat zelf wel wilt
              Ik ben het bet met schijfjes weggooien, heb al veel verschillende soft gehad, niks deftig, denk dat ik 1 schijfje op 2 weggooi, zo lijkt het

Denk dat ik Winzip ga kopen, en alles zippen, dan 1 file op DVD zetten, aangezien de filesystemen van DVD's (en CD's) toch niet meer lijken aan te kunnen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jerry Bekijk Berichten
                Was opgelost door MagicIso af te sluiten, dan kreeg ik wel de inhoud te zien...
                Euhm ja, ge moet uw sessie wel afsluiten he

Bij CDBurnerXP is da ook, schijfje is leeg in verkernner, ook nadat de sessie is afgesloten.

PC reboot, en alles OK. Windows blijft Windows he.

Comment

Euhm ja, ge moet uw sessie wel afsluiten he

Bij CDBurnerXP is da ook, schijfje is leeg in verkernner, ook nadat de sessie is afgesloten.

PC reboot, en alles OK. Windows blijft Windows he.
                  Ah dat wist ik niet. Maar ook nadat het schijfje al uit de schrijfstation gegooid is? Want als MagicIso dan nog openstaat en ik steek het schijfje er opnieuw in, dan is er ook niks te verkennen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jerry Bekijk Berichten
                    Ah dat wist ik niet. Maar ook nadat het schijfje al uit de schrijfstation gegooid is? Want als MagicIso dan nog openstaat en ik steek het schijfje er opnieuw in, dan is er ook niks te verkennen...
                    'k ken die soft niet, maar algemeen gesproken:

1. sessie afsluiten
                    2. (optioneel) lader openen (om aan te duiden : ik heb gedaan)

Denk eerder dat het een Windows probleem is. Plaats eens een ander (reeds voorheen beschreven schijf), lees die, terug uit, en zet dan het nieuw geschreven ding in.

Of, reboot uw PC.

Comment

• En je hebt blijkbaar UDF nodig om files groter dan 4 Gig te kunnen schrijven op een schijfje

Wat een gesukkel zeg

Comment

• Ik heb gisteren een wireless router gekocht...

Nu krijg ik hem natuurlijk niet geinstalleerd.

D-Link DIR-635 (Wireless N Router)

Ik heb telenet en gebruik Vista.. Iemand raad?

Ik weet totaal niet hoe ik eraan moet beginnen..

Comment

• oei, een DIR-635 met telenet is gewoon insteken en dat werkt

Comment

• vergeet niet je telenet-modem even zonder stroom te zetten, dan kabeltje van de telenet-modem in de internet-ingang (geel denk ik) van de dlink en dan zou je internet moeten hebben.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mbman Bekijk Berichten
                              oei, een DIR-635 met telenet is gewoon insteken en dat werkt
                              Ik heb al vanalles geprobeerd... Maar op vlak van routers ben ik maar een leek...

Oorspronkelijk geplaatst door Mbman Bekijk Berichten
                              vergeet niet je telenet-modem even zonder stroom te zetten, dan kabeltje van de telenet-modem in de internet-ingang (geel denk ik) van de dlink en dan zou je internet moeten hebben.
                              Ik heb ook nog een vaste pc dat verbonden moet blijven met de modem he... Dit lukt maar niet..

Comment

• huh ? wat bedoel je ?

je moet van de modem (naar eventueel de switch als je digitale tv hebt) naar de router en dan naar de pc.

Hoe doe jij het ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mbman Bekijk Berichten
                                  huh ? wat bedoel je ?

je moet van de modem (naar eventueel de switch als je digitale tv hebt) naar de router en dan naar de pc.

Hoe doe jij het ?
                                  edit : euhm, ie bedoelt dat het niet lukt met de router ertussen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Bekijk Berichten
                                    Ik heb gisteren een wireless router gekocht...

Webpagina opstarten en iets zoals dit in de URL zetten:

Dan connecteer je rechtstreeks met die router

Comment

• /nvrmnd
                                      stom ding

Comment

'k ken die soft niet, maar algemeen gesproken:

1. sessie afsluiten
                                        2. (optioneel) lader openen (om aan te duiden : ik heb gedaan)

Denk eerder dat het een Windows probleem is. Plaats eens een ander (reeds voorheen beschreven schijf), lees die, terug uit, en zet dan het nieuw geschreven ding in.

Of, reboot uw PC.
                                        Je moet wel rekening houden met de structuurdiepte. Ik vermoed dat dit iets is van 260 karakters bij windows xp

voorbeeld

e:\foldernaam1\foldernaam2\foldernaam3\foldernaam4 \file5.txt

dit mag 260 karakters diep zijn anders heeft windows daar problemen mee.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Bekijk Berichten
                                          Ik heb gisteren een wireless router gekocht...

Dit is gewoon plug and play, aansluiten aan modem (eventueel switch ertussen voor je digicorder of digibox) vanuit die switch naar de wan van je router en steek een kabel van je lan naar je pc

dan zou je moeten internet hebben. Anders via vista kun je eens een diagnostics doen runnen, kan soms wel helpen als je goed hebt aangesloten maar een setting niet juist hebt.

Comment

Working...
                                          X