Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PC problemen & oplossingen (deel 3)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door cody_772 Bekijk Berichten
    You're welcome!
    Weer iets bijgeleerd seh, die ISO software maakt gebruik van virtuele drives enzo ...

.. in feite niet erg op zich, maar ik wilde een spel installeren, en dat dacht dat ik aan het foefelen was met CD-keys enzoverder. Dat spel is 100% legaal, maar drive-emulatie is voor hem hacking, en dan wilt dat dus niet werken. Het ironische is dat ik bijna een no-CD-hack zou moeten gaan halen, om mijn LEGALE software in gang te krijgen. How about that ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk Berichten
      Weer iets bijgeleerd seh, die ISO software maakt gebruik van virtuele drives enzo ...

.. in feite niet erg op zich, maar ik wilde een spel installeren, en dat dacht dat ik aan het foefelen was met CD-keys enzoverder. Dat spel is 100% legaal, maar drive-emulatie is voor hem hacking, en dan wilt dat dus niet werken. Het ironische is dat ik bijna een no-CD-hack zou moeten gaan halen, om mijn LEGALE software in gang te krijgen. How about that ?
      Den dag van vandaag zetten ze de beveiligingen zodanig hoog bij software en games dat je hierdoor wel veel problemen kunt mee hebben, maar ik veronderstel dat het nu opgelost is en je dit nu kunt installeren?

Comment

Den dag van vandaag zetten ze de beveiligingen zodanig hoog bij software en games dat je hierdoor wel veel problemen kunt mee hebben, maar ik veronderstel dat het nu opgelost is en je dit nu kunt installeren?
        Yep, alles draait perfect nu

Comment

• Ik ben juist terug van een skivakantie waar ik als ski moni mee was. De laatste dag heb ik de email adressen van de klanten opgehaald met het idee van onze foto's te delen.

Wat ik dus nodig heb: Een website waar ik een account op kan aanmaken zodat iedereen zijn/haar foto's en/of filmpjes kan uploaden en waar iedereen ze ook kan downloaden.
          Alles moet heel eenvoudig zijn, geen software downloaden enzo.
          Enkel de mensen die ik een passwoord doorstuur moeten kunnen uploaden, maar ze mogen geen foto's kunnen verwijderen die ze er zelf niet hebben opgezet.

Welke website kan ik daar best voor gebruiken?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 53 Bekijk Berichten
            Ik ben juist terug van een skivakantie waar ik als ski moni mee was. De laatste dag heb ik de email adressen van de klanten opgehaald met het idee van onze foto's te delen.

Wat ik dus nodig heb: Een website waar ik een account op kan aanmaken zodat iedereen zijn/haar foto's en/of filmpjes kan uploaden en waar iedereen ze ook kan downloaden.
            Alles moet heel eenvoudig zijn, geen software downloaden enzo.
            Enkel de mensen die ik een passwoord doorstuur moeten kunnen uploaden, maar ze mogen geen foto's kunnen verwijderen die ze er zelf niet hebben opgezet.

Welke website kan ik daar best voor gebruiken?
            Je kan Photobucket gebruiken, maar dan is er 1 ding dat niet klopt:

Iedereen kan dan upladen, maar ook wissen.

Je wilt dus zeggen dat iedereen een eigen account heeft, en rechten heeft op "zijn" fotos's, maar dat die foto's wel tesamen staan (op een of andere wijze).

Correct ?

Comment

• vraagje;
              Ik zou voor school nog een klein tekstje moeten typen. Ik heb op deze laptop geen WORD meer staan, is daar een gratis oplossing of alternatief voor?
              Alvast bedankt
              2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichten
                vraagje;
                Ik zou voor school nog een klein tekstje moeten typen. Ik heb op deze laptop geen WORD meer staan, is daar een gratis oplossing of alternatief voor?
                Alvast bedankt
                Als het tekstje niet al te veel opmaak nodig heeft met dergelijke foto's erin dan kun je gewoon Wordpad gebruiken

Comment

• Ideaal!
                  Bedankt

Comment

Je kan Photobucket gebruiken, maar dan is er 1 ding dat niet klopt:

Iedereen kan dan upladen, maar ook wissen.

Je wilt dus zeggen dat iedereen een eigen account heeft, en rechten heeft op "zijn" fotos's, maar dat die foto's wel tesamen staan (op een of andere wijze).

Correct ?
                    correct!

heeft photobucket trouwens ook de mogelijkheid om filmpjes online te zetten?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 53 Bekijk Berichten
                      correct!

heeft photobucket trouwens ook de mogelijkheid om filmpjes online te zetten?
                      filmpjes : geen probleem

Maar die vraag ivm rechten en dergelijke : dat is iets anders, misschien tegen betaling ?

Comment

Als het tekstje niet al te veel opmaak nodig heeft met dergelijke foto's erin dan kun je gewoon Wordpad gebruiken
                        idd., en om volledig te zijn:

-niks tegeningen en niks opmaak (lettertype) : notepad (MS)
                        -en totaal het tegenovergestelde, namelijk alle soorten opmaak en tekeningen, maar wel GRATIS, en compatibel met MS Office : http://www.sun.com/software/openoffice/index.jsp (wel de gratis versie nemen en downloaden)

Comment

• Iemand die een simpel programma'tje heeft om je nrplaat blurry te maken? zonder kwaliteitsverlies van de foto uiteraard
                          many thanks!

Comment

Iemand die een simpel programma'tje heeft om je nrplaat blurry te maken? zonder kwaliteitsverlies van de foto uiteraard
                            many thanks!
                            Paint?

Comment

• wazig maken , niet gewoon wit hé verpest de foto anders.

Comment

wazig maken , niet gewoon wit hé verpest de foto anders.
                                Als je het goed doet verpest dat de foto zeker niet. Belgische platen zijn enorm makkelijk om gewoon wit te maken zonder dat het echt afbreuk doet aan de foto. Blurren zou het volgens mij lelijker maken dan het gewoon wit te doen.
                                www.flickr.com/photos/bramvds
                                www.last.fm/user/lender

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lender Bekijk Berichten
                                  Als je het goed doet verpest dat de foto zeker niet. Belgische platen zijn enorm makkelijk om gewoon wit te maken zonder dat het echt afbreuk doet aan de foto. Blurren zou het volgens mij lelijker maken dan het gewoon wit te doen.
                                  idd
                                  check handtekening voor het resultaat

Comment

• Begin het zo stillekes aan beu te worden, het schrijven van DVD's en dergelijke, moet je daarvoor gestudeerd hebben ?

DVD geschreven met CDBurnerXP, volledig door proces doorlopen, alles OK, wil CD lezen .. staat niks op, behalve 1 directory :

E:\>dir
                                    Volume in drive E is Disc
                                    Volume Serial Number is 3C4A-8035

Directory of E:\

18/04/2009 23:28 <DIR> #DRIVE-C
                                    0 File(s) 0 bytes
                                    1 Dir(s) 0 bytes free

E:\>cd #DRIVE-C
                                    The disk structure is corrupted and unreadable.

E:\>

In explorer geeft ie geen fouten, maar ie toont de directory, die leeg is. Schrijven duurde ongeveer 1 uur, inclusief check van alle files (optionele aktie). Geen fouten. Ik vertrouw die schijfjes van geen kanten ... als het lukt : goed, en als het niet lukt : hmmja, zonder duidelijke oorzaak.

Comment

• Wat moest er op staan?
                                      Welk merk dvd?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                                        Wat moest er op staan?
                                        Vrij complexe file structuur

Welk merk dvd?
                                        Don't know, don;t care, dat moet werken met alle merken

Comment

DVD geschreven met CDBurnerXP,
                                          Zoek de fout

Nero al geprobeerd, of gaat dat daar niet mee wat je wil doen?
                                          (tip: Nero 9 lite is best goed)
                                          Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk Berichten
                                          Don't know, don;t care, dat moet werken met alle merken
                                          Vergis je daar maar niet in, echt goedkope dvd's zijn goedkoop voor een reden. Op pc zou dat idd moeten werken, maar probeer diezelfde dvd na een jaar nog maar eens

Comment

Working...
                                          X