Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PC problemen & oplossingen (deel 3)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik heb hier een strook papier van ongeveer 10 cm op 35 cm die recto verso bedrukt is en waarvan ik een kopie moet nemen. Omdat mijn scanner maximaal A4 kan scannen, heb ik het papier in 4 delen ingescand, die allemaal even groot zijn.

Nu probeer ik die afbeeldingen af te drukken met het knopje "Afdrukken". Dan kies ik als indeling 9 cm x 13 cm opdat ik ze alle 4 op dezelfde pagina kan afdrukken. Als ik bij het selecteren van de afbeeldingen eerst 1, dan 2, dan 3 en dan 4 selecteer komen die afbeeldingen niet in deze volgorde op papier te staan.

1, 2, 3, 4 geeft:
    1 3
    4 2

Ik wil:
    1 2
    3 4

Hoe moet ik dit aanpakken?

Comment

• Importeer die beelden in Photoshop, of Word ofzo en zet ze zoals je wil.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
        Importeer die beelden in Photoshop, of Word ofzo en zet ze zoals je wil.
        Bedankt! Stom dat ik daar zelf niet opgekomen ben

Comment

• Effe situatie schetsen:
          Ik heb hier een oude pc en ik zou graag al mijn mails of toch zeker de belangrijkste willen "verplaatsen" naar mijn nieuwe pc. Heb al zitten denken maar weet niet hoe ik het zou moeten doen.

Iemand een idee??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JeroenM Bekijk Berichten
            Effe situatie schetsen:
            Ik heb hier een oude pc en ik zou graag al mijn mails of toch zeker de belangrijkste willen "verplaatsen" naar mijn nieuwe pc. Heb al zitten denken maar weet niet hoe ik het zou moeten doen.

Iemand een idee??
            Oorspronkelijk geplaatst door Gillio Bekijk Berichten
            Bestaat er een manier om al m'n adressen van m'n Microsoft Outlook
            te kopiëren naar een andere PC ?
            Oorspronkelijk geplaatst door Hans Bekijk Berichten
            zeker.

bestand -> importeren en exporteren -> naar een bestand exporteren -> door tabs gescheiden waarden (windows) -> contactpersonen -> geef een naam in + waar je het wil opslaan

op je andere pc doe je dan hetzelfde maar dan doe je na stap 2 "gegevens uit een ander programma of bestand importeren"
            Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
            Exporteren
            staat amper 3 posts boven de jouwe... maar ipv adressen dan mails uiteraard.
            2015 BMW F11 520dA
            1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JeroenM Bekijk Berichten
              Effe situatie schetsen:

Iemand een idee??
              http://www.sitedeveloper.ws/tutorials/outlook.htm

Comment

• Snelle reactie!!

Zal eens proberen.

Bedankt

Comment

• Probje:

Ik heb 1 DVD/CD speler, maar in explorer toont ie:

E: dvd-ram drive
                  F: cd drive

Als je een schijf laadt, dan toont ie de inhoud onder de letter E:, en blijft driveletter F: ongebruikt. Maar nu heb ik een programma dat ik wil installeren, ik doe dat vanop de E: schijf (kan niet anders), en ie vraagt om een schijf in F: te steken

Probleem is : hoe verwijder ik die F: drive ?

Comment

• anders gewoon beiden uit apparaatbeheer smijten, pc afsluiten, kabel uit, eens zonder cd/dvd-station opstarten, terug afsluiten, kabel terug in en dan automatisch laten detecteren door windows?
                    2015 BMW F11 520dA
                    1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hans Bekijk Berichten
                      anders gewoon beiden uit apparaatbeheer smijten, pc afsluiten, kabel uit, eens zonder cd/dvd-station opstarten, terug afsluiten, kabel terug in en dan automatisch laten detecteren door windows?
                      Ik kan die F er niet af gooien, aangezien die nergens aan gelinkt is ... Nergens staat die F als gebruikt opgezet, maar ie staat wel in Explorer

De E drive kan ik wel naar gewenst verwijderen en terugzetten, geen probleem

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk Berichten
                        Ik kan die F er niet af gooien, aangezien die nergens aan gelinkt is ... Nergens staat die F als gebruikt opgezet, maar ie staat wel in Explorer

Check de BIOS even, volgens mij kan je dat daar doen.
                        Welk MOBO heb je?

Comment

Kan misschien een virtuele cd-romlezer zijn, misschien heb je ergens een programma staan die een iso mount in een virtuele cdrom ISOmount ofzo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cody_772 Bekijk Berichten
                            Kan misschien een virtuele cd-romlezer zijn, misschien heb je ergens een programma staan die een iso mount in een virtuele cdrom ISOmount ofzo
                            Zoiets zou wel kunnen, want Windows zelf lijkt de drive zelf niet te beheren

Maar ISO-mount enzo zegt mij dan weer niks, zal eens overbodige soft eraf gooien, misschien lost dat iets op. Ook vreemd is dat dat nog nooit een probleem was.
                            OK, er staat een drive in explorer, en die is altijd leeg, maar meer stoorde dat niet ...

edit: Fok man, iets dat Ultra ISO noemde, verwijderd ... en geen F drive meer. Thanks mate!
                            Last edited by ; 11/04/2009, 22:46.

Comment

• isomount, of daemon tools ofzo.

Comment

• Probleem!
                                Ik heb een universe notebook adaptor van Trust, en er zaten een stuk of 11 aansluitingen bij voor de laptop.. Maar nu heb ik een snok gegeven een de laptop toen de kabel nog instak () en nu is de aansluiting stuk natuurlijk.. Kan je ergens apart van die aansluitingen kopen?

16424.jpg

Comment

• Ik denk het niet eigelijk,je zal een volledig nieuwe adapter moeten kopen denk ik .
                                  Of je moet eens naar Dixons in NL daar zullen ze je wel kunnen helpen.

Comment

• Nog e vraagske, heeft niks met PC's te maken, maar bon:

Stel, ik heb een lader, maar wel type US:
                                    - amerikaanse stekker
                                    - 110v

Dat eerste is te omzeilen, maar dat tweede is iets anders. Wat is de makkelijkste manier om die lader toch te kunnen gebruiken, in Europa ?

Comment

Nog e vraagske, heeft niks met PC's te maken, maar bon:

- amerikaanse stekker
                                      - 110v

Dat eerste is te omzeilen, maar dat tweede is iets anders. Wat is de makkelijkste manier om die lader toch te kunnen gebruiken, in Europa ?
                                      Transfo kopen.

Comment

Nog e vraagske, heeft niks met PC's te maken, maar bon:

- amerikaanse stekker
                                        - 110v

Als er op je lader staat: input 100V-240V zou zou je dit normaal in het europese net mogen steken. Meestal kun je in de hubo of gamma zo'n witte reisladers kopen die europees naar amerikaans converteren (zijn zo 3 converters die op elkaar zitten) dan kun je de amerikaanse stekker in de converter steken en de converter gewoon in het stopcontact steken.

Zeker wel opletten dat de input tot 240V kan! Heb vorig jaar ook zo een amerikaanse laptop aangesloten zonder enige problemen

Misschien wel aan te raden als je alles in stopcontact steekt dat je enkel je lader insteekt zonder dat je laptop is aangesloten (als er dan nog iets misgaat is enkel je lader kapot )

Comment

Zoiets zou wel kunnen, want Windows zelf lijkt de drive zelf niet te beheren

Maar ISO-mount enzo zegt mij dan weer niks, zal eens overbodige soft eraf gooien, misschien lost dat iets op. Ook vreemd is dat dat nog nooit een probleem was.
                                          OK, er staat een drive in explorer, en die is altijd leeg, maar meer stoorde dat niet ...

edit: Fok man, iets dat Ultra ISO noemde, verwijderd ... en geen F drive meer. Thanks mate!
                                          You're welcome!

Comment

Working...
                                          X