Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PC problemen & oplossingen (deel 3)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Mbman Bekijk Berichten
    omdat in de it-markt de fabrikanten België een ambetant land vinden en omdat de distributeurs en invoerders te hoge marges hanteren.

Die Duitse winkels hebben een even grote marge, soms zelfs meer, dan de Belgische. Zij kopen gewoon heel wat goedkoper aan.
    1. Waarom je beperken tot de it-wereld, ik spreek over alle mogelijke producten?
    2. Omschrijf "een ambetant land".
    3. Die distributeurs en invoerders zijn ook zelfstandigen, toch?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
      Asus case?
      Cooler Master.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JCVD Bekijk Berichten
        Cooler Master.

Die Elite ça va nog, zo'n 40 EUR ongeveer. Doenbaar.

Is die écht beter dan die Asus, of gewoon merkvoorkeur o.i.d.?

Comment

Omschrijf "een ambetant land".
          Frankrijk, bijvoorbeeld. 't Ligt op mijne weg naar de Middellandse Zee en ge moet er péage betalen.

Comment

• Je betaalt het wel.

Comment

Die Elite ça va nog, zo'n 40 EUR ongeveer. Doenbaar.

Is die écht beter dan die Asus, of gewoon merkvoorkeur o.i.d.?
              Ik denk dat CM betere luchtdoorvoer heeft dan Asus en ook stiller is.

Comment

Ik denk dat CM betere luchtdoorvoer heeft dan Asus en ook stiller is.
                Ik denk ook veel, maar af en toe resulteert dat wel 'es in gesnurk of een breinscheet. Maar! 'k Heb de indruk dat je wel wat meer afweet dan ik, van dat PC-gedoe, dus ik ga je vermoeden zeker niet verticaal classeren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                  Is dat een suggestie voor mij?

Ik zoek toch langs geen kanten zoiets? Ik zoek hoogstens een nieuwe case om een nieuw mobo/CPU/ram in te krijgen (ATX), of zelfs gewoon een nieuw µATX mobo/CPU.

Als ik zo'n bedrag zou willen besteden, dan kocht ik nog iets anders.

Comment

• Dat is een case. Met een mobo en voeding in. Moet je enkel nog CPU, RAM en HD inrammen. En DVD-ROM natuurlijk. Het ziet er elegant uit, dus moet je het niet verstoppen in een meubel ook. En het is klein.

Ik ben thuis bewijst van een gigantische Chieftec naar een kleinere Lian-Li overgestapt. Om dan de overstap naar Shuttle te maken. En ik heb het mij nog geen seconde beklaagd

Comment

• Die shuttles zijn heel goed. Koop wel direct een 2e voeding erbij, die zijn niet standaard en 't is het eerste dat stuk gaat.

Comment

• Voorlopig nog geen last van. Heb dat ding dan ook nog maar 8-9 maanden

Comment

• Naah, niet meteen m'n ding zo'n shuttle. Kan je geen deftige graka in kwijt, en je zit m.i. ook beperkt wat componenten betreft. Door 't tekenwerk dat ik zeer regelmatig doe, fotobewerking en steeds vaker ook videobewerking denk ik niet de bedoelde gebruiker te zijn van zo'n ding, lijkt me eerder bedoeld om als home entertainment ding te gebruiken, of als internetconnectiedoosje.

Right?

Comment

• home entertainment ding, daar is 't inderdaad een perfecte toepassing voor
                            2015 BMW F11 520dA
                            1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

Naah, niet meteen m'n ding zo'n shuttle. Kan je geen deftige graka in kwijt, en je zit m.i. ook beperkt wat componenten betreft. Door 't tekenwerk dat ik zeer regelmatig doe, fotobewerking en steeds vaker ook videobewerking denk ik niet de bedoelde gebruiker te zijn van zo'n ding, lijkt me eerder bedoeld om als home entertainment ding te gebruiken, of als internetconnectiedoosje.

Right?
                              Wrong. Bij mij zit er een dikke graka in hoor En 4 gig ram. En 2 HD's. Ik gebruik dat ding dus om te gamen, te programmeren, te surfen, muziek af te spelen, .. Enkel als home entertainment gebruiken zou echt zonde van de technologie zijn.

Comment

• toch is 't ervoor ontworpen. om naast de tv te zetten. compact, niet te opvallend en wat beter design dan de doorsnee case
                                2015 BMW F11 520dA

Comment

• Huidige config: Shuttle SP35P2 Pro | E6750 @ 2.6 GHz | EVGA Geforce 8800GT 512 MB Superclocked | 4.096 MB OCZ Titanium XTC PC6400 800 MHz | Western Digital 500 GB (andere HD is er ff uit, maakte teveel lawaai).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3'er Bekijk Berichten
                                    toch is 't ervoor ontworpen. om naast de tv te zetten. compact, niet te opvallend en wat beter design dan de doorsnee case
                                    De meeste shuttle's die ontworpen worden zijn niet bedoeld om naast een tv te zetten hoor Die eerste generatie wel ja, maar nu zijn het echt prachtige bakjes die je idd naast je tv kunt zetten, maar die veel beter tot hun recht komen op je bureau, om te gebruiken waarvoor ze dienen. Vette hardware draaien dus.

Comment

• en hoe zit het met de koeling?
                                      2015 BMW F11 520dA

Comment

• Alles wordt perfect gekoeld, kastjes zijn echt goed ontworpen zodat de airflow uitstekend is. Zitten standaard enkele fans in die niet teveel lawaai produceren.

Comment

• ik blijf er mijn twijfels over hebben. zodra er een grafische kaart en een andere uitbreidingskaart (geluidskaart of zo) in zit, zal die airflow niet echt meer deftig zijn denk ik. 2 uitbreidingsslots vind overigens maar mager, alhoewel ik zie dat er wel veel poorten al op het mobo zitten (e-sata zelfs op sommige).
                                          2015 BMW F11 520dA

Comment

Working...
                                          X