Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PC problemen & oplossingen (deel 3)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Blandy Bekijk Berichtenheb je dit probleem enkel met firefox of ook met opera, IE etc... ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenHmm, ja, een E8400 is goedkoper dan een E6850. Thanks! *verandert lijstje*
Draait 32-bit WinXP soepel op 4 GB RAM, of maakt 't daar geen gebruik van? Lees zo hier en daar "4 GB en meer enkel optimaal indien je 64 bit OS hebt".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Black-Ang3l Bekijk Berichten32-bit zal maar 3gig herkennen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenXit heeft 't over de E8400. Goedkoper dan de E6850, en meer L2-cache. Of is die minder goed? Lees goei reviews, nochtans.
Maar E8400 > E6850 ja.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenDus 2 GB it is. Okay thanks!DC stelt toch amper iets voor.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenZijn reply tegenover mij was dus over E8400 vs E6850, en niet over Q6600 vs E6850. Dat hij dan wat duidelijker is
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenXit heeft 't over de E8400. Goedkoper dan de E6850, en meer L2-cache. Of is die minder goed?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JCVD Bekijk BerichtenBegrijpend lezen, ken je dat?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenWaar ik dus niet mee akkoord kon gaan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JCVD Bekijk BerichtenEn met de E8400?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenHmm, ja, een E8400 is goedkoper dan een E6850. Thanks! *verandert lijstje*
Draait 32-bit WinXP soepel op 4 GB RAM, of maakt 't daar geen gebruik van? Lees zo hier en daar "4 GB en meer enkel optimaal indien je 64 bit OS hebt".
Ik werk sinds enkel dagen met Vista business, en kvind het een hele stap voorwaarts tov XP. In het begin had ik een beetje schrik omwille van de vele negatieve reacties die ik las. Eens je er een beetje mee weg bent... stabiel os vindk. Veel mogelijkheden ook.
Comment
-
Crap.
Ik was van plan om, mocht ik moeten upgraden, zo'n E8400 CPU te halen en die in een nieuw MSI P35 Neo2 mobo te klikken.
Blijkt nu dat m'n hp t785.be computer een µATX mobo heeft en geen ATX.
- Wat zouden jullie dan aanraden van mobo?
- Wat is dan de betere/beste chipset (Intel 3000 MCH, G33, G35, Q35, ...) en wat zijn de verschillen?
Edit: alhoewel -> hier zeggen ze dat 't toch ATX is?Wat is 't nu?
Edit 2 : toch micro-ATX klik
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JCVD Bekijk BerichtenJawel, mijn versterker komt uit Duitsland.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mbman Bekijk Berichtenbij jou komt alles uit het buitenland. Behalve je loon en toekomstig pensioen.
En ik ben zeker de enige niet.
Comment
-
Comment
Comment