Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PC problemen & oplossingen (deel 3)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
    Maar om op je vraag te antwoorden, de E6850 is beter voor "gewoon" kantoorgebruik dan de Q6600, dat is toch wat SYSmark 2007 testen mij geleerd hebben. Ook op PC WorldBench 6 scoort de E6850 beter. En het prijsverschil is verwaarloosbaar (10 euro ofzo).
    Xit heeft 't over de E8400. Goedkoper dan de E6850, en meer L2-cache. Of is die minder goed? Lees goei reviews, nochtans.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Blandy Bekijk Berichten
      heb je dit probleem enkel met firefox of ook met opera, IE etc... ?
      Alleen Firefox.

Comment

• Zijn reply tegenover mij was dus over E8400 vs E6850, en niet over Q6600 vs E6850. Dat hij dan wat duidelijker is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
          Hmm, ja, een E8400 is goedkoper dan een E6850. Thanks! *verandert lijstje*

Draait 32-bit WinXP soepel op 4 GB RAM, of maakt 't daar geen gebruik van? Lees zo hier en daar "4 GB en meer enkel optimaal indien je 64 bit OS hebt".
          32-bit zal maar 3gig herkennen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Black-Ang3l Bekijk Berichten
            32-bit zal maar 3gig herkennen.
            Dus 2 GB it is. Okay thanks!

Comment

Xit heeft 't over de E8400. Goedkoper dan de E6850, en meer L2-cache. Of is die minder goed? Lees goei reviews, nochtans.
              Dat was in zijn reply naar mij niet duidelijk, ik maakte de keuze tussen E6850 en Q6600, en dan stelde hij mijn keuze voor de E6850 in vraag. Zonder verwijzing naar de E8400 (in z'n reply naar mij toe) ging ik er dus van uit dat hij niet akkoord was met m'n keuze tussen die 2.

Maar E8400 > E6850 ja.

Comment

Dus 2 GB it is. Okay thanks!
                3 gig mag ook hoor DC stelt toch amper iets voor.

Comment

Zijn reply tegenover mij was dus over E8400 vs E6850, en niet over Q6600 vs E6850. Dat hij dan wat duidelijker is
                  Begrijpend lezen, ken je dat?

Comment

Xit heeft 't over de E8400. Goedkoper dan de E6850, en meer L2-cache. Of is die minder goed?
                    Integendeel, die is nog sneller.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JCVD Bekijk Berichten
                      Begrijpend lezen, ken je dat?

Ja. Correct reageren, ken je dat ook? gTa vroeg: Q6600 of E6850. Tussen die 2 kies ik voor de E6850. Als jij dan gewoon zegt: "Waarom kiezen voor een duurdere, oudere, .." dan ga ik er, terecht trouwens, van uit dat je mijn keuze tussen die 2 in vraag stelt. Waar ik dus niet mee akkoord kon gaan

Comment

Waar ik dus niet mee akkoord kon gaan
                        En met de E8400?

Comment

En met de E8400?
                          Wel. Dat heb ik daarna dan ook gezegd ^^

Comment

Hmm, ja, een E8400 is goedkoper dan een E6850. Thanks! *verandert lijstje*

Draait 32-bit WinXP soepel op 4 GB RAM, of maakt 't daar geen gebruik van? Lees zo hier en daar "4 GB en meer enkel optimaal indien je 64 bit OS hebt".
                            Waarom voor XP kiezen?
                            Ik werk sinds enkel dagen met Vista business, en kvind het een hele stap voorwaarts tov XP. In het begin had ik een beetje schrik omwille van de vele negatieve reacties die ik las. Eens je er een beetje mee weg bent... stabiel os vindk. Veel mogelijkheden ook.

Comment

• Crap.

Ik was van plan om, mocht ik moeten upgraden, zo'n E8400 CPU te halen en die in een nieuw MSI P35 Neo2 mobo te klikken.

Blijkt nu dat m'n hp t785.be computer een µATX mobo heeft en geen ATX.

• Wat zouden jullie dan aanraden van mobo?
                              • Wat is dan de betere/beste chipset (Intel 3000 MCH, G33, G35, Q35, ...) en wat zijn de verschillen?
                              Ik heb nu dus een (misschien defect) Asus PTGD1-LA mobo. Da's ook al socket 775, right? Dus ik kan daar bij wijze van spreken een E8400 in klikken?

Edit: alhoewel -> hier zeggen ze dat 't toch ATX is? Wat is 't nu?

Edit 2 : toch micro-ATX klik
                              Last edited by ; 26/08/2008, 11:15.

Comment

Jawel, mijn versterker komt uit Duitsland.
                                bij jou komt alles uit het buitenland. Behalve je loon en toekomstig pensioen.

Comment

• @gTa: ging je nu een nieuw moederbord + processor in een hp t785-kast steken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mbman Bekijk Berichten
                                    bij jou komt alles uit het buitenland. Behalve je loon en toekomstig pensioen.
                                    En zolang de zelfstandigen hier enkel uit zijn op het vullen van hun zakken en het maken van woekerwinsten ten nadele van hun klanten zal dat zo blijven.
                                    En ik ben zeker de enige niet.

Comment

• Nieuwe kast !! En snel.

Comment

Nieuwe kast !! En snel.
                                        Mijn gedacht.

Comment

• Aan een merkpc moet je niet beginnen uitbreiden, altijd miserie

Comment

Working...
                                          X