Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PC problemen & oplossingen (deel 3)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Probleem met Adobe Shockwave Player versie 11.0.0.465 (de porsche komt er niet op ), voorlopig enkel het probleem opgemerkt bij de Porsche Configurator:

Xtra (flash movie...) either didnot
    initialize or doesnot exist. Make sure appropriate Xtras
    are in Xtras folder."

Ik denk dat het vroeger wel werkte. M'n pc is een Sony Vaio met Vista.

Heb al zelf wat zitten zoeken op internet maar zonder veel succes. Alle hulp is welkom en geapprecieerd.

Mvg,
    Audi A6 Allroad 3.0TDI Quattro Tiptronic
    Audi A5 Cabriolet 2.0TFSI Quattro S-Tronic
    BMW 320d
    Mercedes-Benz B180 CDI 'bompa'

Comment

• bon, geen pc probleem, wel een hifi probleem:

ma fak, versterker heeft het zonet begeven, 2e op een jaar tijd :/
      iemand tips ivm goeie versterkers.. richting van denon and such?

Comment

• Hifi of PA ?

Comment

• Help, geen enkele foto of andere afbeelding wordt nog weergegeven in Firefox. De eerste keer dat ik dit meemaak. Wat zou het probleem zijn?

Comment

• heb je dit probleem enkel met firefox of ook met opera, IE etc... ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Black-Ang3l Bekijk Berichten
              bon, geen pc probleem, wel een hifi probleem:

ma fak, versterker heeft het zonet begeven, 2e op een jaar tijd :/
              iemand tips ivm goeie versterkers.. richting van denon and such?

Comment

• thx!

'k ga straks in alle geval is een paar speciaalzaken aflopen, keer zien wat ze kunnen bieden voor max. €500

zijn die dingen niet beduidend goedkoper in't buitenland, zoals pc hardware ?
                nuja, 'k moet niet persé vandaag ne nieuwe hebben, logitech 2.1 aangesloten als uiterste noodoplossing. klinkt bagger, enorm bagger, but it'll do for now.

Comment

• Dra vernieuwing van m'n privé desktop (hp t785.be). Gebruik = voornamelijk IE, wel steeds vaker videobewerking (WinMM, Ulead), ook met regelmaat fotobewerking en vectortekenen. Geen 3D-gedoe, geen (of nauwelijks) games. Software houd ik (denk ik) : WinXP.

Enkele vraagjes.
                  • Q6600 of E6850 ?
                  • Is het MSI mobo P35 Neo2-FR any good?
                  • MSI P35 Neo2 of P45 Neo3 ?
                  • 800Mhz of 1.066MHz RAM?
                  • Wat is het verschil tussen 4-4-4-12 800MHz RAM en 5-5-5-15 800MHz RAM?
                  • Voeding 450 of 600 Watt? (één videokaart, dacht een 8500, ben niet zeker)
                  Thanks.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                    [*]Wat is het verschil tussen 4-4-4-12 800MHz RAM en 5-5-5-15 800MHz RAM?

klein prestatieverschil tussen de 2 ramlatten, timings staan net iets strakker, in de praktijk echter te verwaarlozen verschil. 'k zou voor de iets tragere gaan.

Comment

• Oké, thx. En de rest?

Comment

• edit ,foutje

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                          Is 1 gig ram niet wat te weinig de laatste tijd?
                          Voor windows xp is dat genoeg vond ik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                            • Q6600 of E6850 ?
                            • Is het MSI mobo P35 Neo2-FR any good?
                            • MSI P35 Neo2 of P45 Neo3 ?
                            • 800Mhz of 1.066MHz RAM?
                            • Wat is het verschil tussen 4-4-4-12 800MHz RAM en 5-5-5-15 800MHz RAM?
                            • Voeding 450 of 600 Watt? (één videokaart, dacht een 8500, ben niet zeker)
                            Thanks.
                            • Q6600 of E8400
                            • MSI P35 Neo2-FR, Asus P5K, Gigabyte EP35-DS4
                            • 800Mhz
                            • Corsair VX 450W of HX 520W

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Black-Ang3l Bekijk Berichten
                              zijn die dingen niet beduidend goedkoper in't buitenland, zoals pc hardware ?
                              Jawel, mijn versterker komt uit Duitsland.

Comment

• E6850
                                • ja
                                • Neo2
                                • 800Mhz
                                • De timings, normaal is het prijsverschil niet echt groot, dus ik zou voor 4-4-4-12 gaan
                                • 450 Watt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                                  • E6850
                                  • ja
                                  • Neo2
                                  • 800Mhz
                                  • De timings, normaal is het prijsverschil niet echt groot, dus ik zou voor 4-4-4-12 gaan
                                  • 450 Watt

450 watt zou wel moeten volstaan voor zo'n systeempje, denk ik. wel het advies van een 'A-merk' in huis te halen, die kosten misschien nét dat beetje meer, maar hebben veel stabielere voltlijnen. en dat doet veel aan de stabiliteit van uw systeem.
                                  als't prijsverschil tussen die ramlatten niet groot is, zoals cao zegt, is't misschien wel de moeite van die erbij te pakken. hoewel het verschil in snelheid quasi nihil zal zijn. verder denk ik dat zo'n E6850 nog altijd een Core 2 Duo is (don't shoot me if i'm wrong, 'k volg het harware wereldje niet zo hard meer), zou op zich in bureau-toepassingen nog altijd sneller zijn dan z'n quad core broertjes, maar ook dat verschil is volgens mij amper merkbaar.

Comment

• Zo'n E6850 is meer dan genoeg voor wat gTa wil doen vind ik persoonlijk. Heb zelf "maar" een E6750, en vind dat al meer dan genoeg.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                                      • E6850
                                      Waarom een oudere, duurdere en tragere processor aanraden?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JCVD Bekijk Berichten
                                        Waarom constant terugkomen onder een andere nickname?

Maar om op je vraag te antwoorden, de E6850 is beter voor "gewoon" kantoorgebruik dan de Q6600, dat is toch wat SYSmark 2007 testen mij geleerd hebben. Ook op PC WorldBench 6 scoort de E6850 beter. En het prijsverschil is verwaarloosbaar (10 euro ofzo).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JCVD Bekijk Berichten
                                          Hmm, ja, een E8400 is goedkoper dan een E6850. Thanks! *verandert lijstje*

Draait 32-bit WinXP soepel op 4 GB RAM, of maakt 't daar geen gebruik van? Lees zo hier en daar "4 GB en meer enkel optimaal indien je 64 bit OS hebt".

Comment

Working...
                                          X