Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Men msn messenger werkt nog steeds niet
Ik heb al de anti-virus programma's verwijdert.
firewall uitgeschakeld. En nog steeds komt er een foutmelding op met : verbinding wordt tegengehouden door firewall .
Kan iemand me helpen ?!
2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
De instellingen van de router zou ik ook 's checken.
Mss dat die ook nog poort 1863 of 443 zit te blokkeren, je weet maar nooit.
Maar als je daar niks aan veranderd hebt, zou dat ook helemaal niet mogen veranderd zijn, natuurlijk.
Ach ja, MSN moeten missen, the horror.
Life's too short. Not to. Live it. 1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht) 2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease) 2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen) 2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline
De instellingen van de router zou ik ook 's checken.
Mss dat die ook nog poort 1863 of 443 zit te blokkeren, je weet maar nooit.
Maar als je daar niks aan veranderd hebt, zou dat ook helemaal niet mogen veranderd zijn, natuurlijk.
Ach ja, MSN moeten missen, the horror.
Aan de router is niet verandert .
En op men laptop werkt msn wel.
goh ja , in 't weekend staat de pc heel de dag te draaien en dan is 't wel eens leuk da msn op sta , ja
Iemand die ergens een deftige gratis trial versie weet om word docjes te herstellen? Of iemand die zoiets heeft en één bestandje zou willen herstellen?
Hmmnee, hier precies niet. Het is een .doc bestand, het is de laatste keer ge-updated met word 2007 en nu is het niet meer te openen. Ik heb al een hele hoop terug kunnen opvissen via de trial-versie van "DocRepair" maar dat is een "rap-even-iets-laten-zien-maar-overal-demo-tussenschrijven-versie".
Maar kan je aan de tekst aan, ook al staat er overal demo tussen?
Neen...
Soit, het is opgelost nu, de papa heeft er korte metten mee gemaakt en zijn visa bovengehaald, het programma is fully functional nu. Al de tekst en afbeeldingen zijn gerecupereerd, alleen de lay-out is verdwenen.
Men msn messenger werkt nog steeds niet
Ik heb al de anti-virus programma's verwijdert.
firewall uitgeschakeld. En nog steeds komt er een foutmelding op met : verbinding wordt tegengehouden door firewall .
Kan iemand me helpen ?!
Nog steeds
Probeer uw contactlijst te importeren in een deftig programma, en gebruik dat
Ik heb er nooit problemen meegehad . ik snap het niet .
Er is geen enkele anti-virus ingeschakeld alsook firewall
en steeds krijg ik de melding dat firewall iets tegenhoud
Comment