Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PC problemen & oplossingen (deel 3)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
    Beweer ik dan het tegendeel? Ik ben hardcore css fan Ik ga er gewoon van uit dat het een kutsite wordt aangezien ze eigenlijk nog alles moeten leren
    hazo, dan ik het verkeerd begrepen, sorry
    2015 BMW F11 520dA
    1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• (X)HTML + CSS + JS + AJAX + PHP + SMARTY

Comment

• Men msn messenger werkt nog steeds niet
        Ik heb al de anti-virus programma's verwijdert.
        firewall uitgeschakeld. En nog steeds komt er een foutmelding op met : verbinding wordt tegengehouden door firewall .

Kan iemand me helpen ?!
        2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• De instellingen van de router zou ik ook 's checken.
          Mss dat die ook nog poort 1863 of 443 zit te blokkeren, je weet maar nooit.
          Maar als je daar niks aan veranderd hebt, zou dat ook helemaal niet mogen veranderd zijn, natuurlijk.

Ach ja, MSN moeten missen, the horror.
          Life's too short. Not to. Live it.
          1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
          2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
          2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
          2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sibi Bekijk Berichten
            De instellingen van de router zou ik ook 's checken.
            Mss dat die ook nog poort 1863 of 443 zit te blokkeren, je weet maar nooit.
            Maar als je daar niks aan veranderd hebt, zou dat ook helemaal niet mogen veranderd zijn, natuurlijk.

Ach ja, MSN moeten missen, the horror.
            Aan de router is niet verandert .
            En op men laptop werkt msn wel.

goh ja , in 't weekend staat de pc heel de dag te draaien en dan is 't wel eens leuk da msn op sta , ja

Comment

Op http://www.hcw.be zal je wel een goed boek vinden. Of anders leer je html + css, nog veel beter Een kutsite wordt het sowieso toch
              Ja, de website moet ook niet 100% top zijn.

Deze heb ik een jaar of 5 geleden ooit eens gemaakt met frontpage, en dat is goed genoeg als doel voor mij

En anders laat ik het wel maken door deze mannen: www.amai.be
              Last edited by ; 14/06/2008, 15:14.

Comment

• Die stichting marketing Antwerpen site is grappig (en pijnlijk aan de ogen)

En ik wil hem anders ook wel maken ze

Comment

• heb een Acer laptop en de voeding aansluiting is van het moederbord afgebroken.

Ik heb al gezien op het net dat er mensen zijn die dit kunnen oplossen door de voeding terug op het mb te solderen.

Iemand ide hiermee ervaring heeft? Graag hulp...kan de laptop niet te lang missen.
                  Porsche 996 GT3 RS
                  Porsche 964 RS
                  BMW ///M3 e30
                  Mercedes c250 CDI AMG
                  www.flamebox.be

Comment

• Iemand die ergens een deftige gratis trial versie weet om word docjes te herstellen? Of iemand die zoiets heeft en één bestandje zou willen herstellen?

De weldoener zou mijn zus erg gelukkig maken.

Comment

• Herstelt Word dat zelf niet?

Comment

Herstelt Word dat zelf niet?
                        Hmmnee, hier precies niet. Het is een .doc bestand, het is de laatste keer ge-updated met word 2007 en nu is het niet meer te openen. Ik heb al een hele hoop terug kunnen opvissen via de trial-versie van "DocRepair" maar dat is een "rap-even-iets-laten-zien-maar-overal-demo-tussenschrijven-versie".

Comment

• Maar kan je aan de tekst aan, ook al staat er overal demo tussen?

Comment

Maar kan je aan de tekst aan, ook al staat er overal demo tussen?
                            Neen...

Soit, het is opgelost nu, de papa heeft er korte metten mee gemaakt en zijn visa bovengehaald, het programma is fully functional nu. Al de tekst en afbeeldingen zijn gerecupereerd, alleen de lay-out is verdwenen.

Comment

• Ik krijg sinds gisteren volgende foutmelding

Geen flashplayer op uw systeem geïnstalleerd.

Dus ik doe wat ze zeggen en ga naar Adobe Flash Player om
                              dit te downloaden.

Maar ik krijg een waarschuwing omdat er een ActiveX besturingselement
                              aanwezig is.

Ik doe het nodige om het bestand te downloaden maar op in de bovenbalk
                              verschijnt " internet explorer heeft deze website geblokkeerd "

Hoe kan ik dit probleem oplossen ?

Grtz
                              Gilles

Comment

• Flauw antwoord? Firefox gebruiken

Gewoon antwoord? Vista zeker? if so:
                                American Recordings and Johnny Cash would like to acknowledge the Nashville music establishment and country radio for your support.

Comment

• Gewoon antwoord : bedankt , 't is opgelost

Flauw antwoord : is misschien eens het proberen waard

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichten
                                    Men msn messenger werkt nog steeds niet
                                    Ik heb al de anti-virus programma's verwijdert.
                                    firewall uitgeschakeld. En nog steeds komt er een foutmelding op met : verbinding wordt tegengehouden door firewall .

Kan iemand me helpen ?!
                                    Nog steeds

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichten
                                      Nog steeds
                                      MSN is bagger

Probeer uw contactlijst te importeren in een deftig programma, en gebruik dat

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk Berichten
                                        MSN is bagger

Probeer uw contactlijst te importeren in een deftig programma, en gebruik dat
                                        Ik heb er nooit problemen meegehad . ik snap het niet .
                                        Er is geen enkele anti-virus ingeschakeld alsook firewall
                                        en steeds krijg ik de melding dat firewall iets tegenhoud

Bijgevoegde Bestanden

Comment

• *zucht*

Wanneer Vista opstart...

Wanneer ik Firefox opstart (of Internet Explorer)...

En erna 'werd de verbinding onderbroken'.

Nu heb ik er geen last meer van.

Maar ik vind het raar, heb de PC nog maar een kleine 2 weken, en soms (niet altijd) komen er zo'n foutmeldingen.

Kut-Vista, met XP nooit problemen.

Wat scheelt er?

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

Working...
                                          X