Hier voor de deur passeert vandaag de rally (rally van Haspengouw).
Ale, einde van de kp is hier iets verder, er mogen hier geen auto's de straat op komen, maar dat trekken ze zich niet aan.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote ergernis topic deel IX
Collapse
X
-
https://www.hln.be/tv/jill-peeters-4...doen~a4693542/
weer niets over mismanupilatie dam, terwijl de verslaggeving de dagen ervoor even intens was als de storm gisteren
hoe serjeus is zoeits? ja het was uitzonderlijk...maar het onder de mat schuiven van de realiteit is nog uitzondelijker
Leave a comment:
-
Guest repliedWas de moeite, ons 2de garage, blokhut, nog nooit zo hard zien “verplaatst” worden. We vreesden op een bepaald moment voor onze Civic die daar instond, ni normaal!
Peugeot 206'je die buitenstond omlaag geduwd zien worden, ongezien…
Leave a comment:
-
Man man, storm eunis en het grootste gevaar op de snelweg zijn twijfelaars die op het middenvak remmen: “ga ik nu toch achter de camion rechts rijden om de afrit te nemen of kan ik nog 4 camions in minder als 400m inhalen aan 95km/h”
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk Berichten
Iets da de hersencellen aantast. Sterke vorm van egoïsme ook.
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk BerichtenVolgens Benneke wuiten is het een Toyota Corona. Remember? Idiote kerel toch.
Leave a comment:
-
Volgens Benneke wuiten is het een Toyota Corona. Remember? Idiote kerel toch.
Leave a comment:
-
- Likes 1
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door 1023 Bekijk BerichtenWat is corona?
- Likes 1
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door 1023 Bekijk BerichtenWat is corona?
- Likes 1
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk BerichtenMannen, er is al genoeg miserie in de wereld. Laten we hier in alle rust en met alle respect met elkaar omgaan.
- Likes 2
Leave a comment:
-
In een, ik zeg maar wat, postzegelverzamelclub zullen ze ook wel eens over iets anders zeveren zeker?
Snoeren ze die dan de mond of smijten ze die buiten?Last edited by DACIA DUSTER DRIVER; 03/02/2022, 08:10.
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenJocar, ik zit bijv. ook op het Nederlandse zeilersforum. Ook daar is helaas de corona/vaccinatie discussie binnen geraakt. Tot ergernis van velen.
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenJocar, ik zit bijv. ook op het Nederlandse zeilersforum. Ook daar is helaas de corona/vaccinatie discussie binnen geraakt. Tot ergernis van velen.
Ofwel voorzie je een off-topic gedeelte ofwel verban je dergelijke discussies gewoon volledig (in het verleden is dat laatste hier al eens gebeurd, mijn voorkeur gaat dan wel naar een off topic onderdeel).
Leave a comment:
-
Ok, vind wel dat teveel te veel te serjeus wordt opgepakt, ben graag hier zonder zever
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten, zal strax de voorspellingen van de virologen laten zien in 3 stages…geen ld, lichte, en zware….met de realiteit erbij
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten↵
Die jij altijd verkondigt dus? Of dat toch denkt tenminste
Leave a comment:
Leave a comment: