Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Denk in nl het debat groter logisch ook zijn praters, wat wil bevolking met een gegeven dat ingrijpt
De nl lockdown al helemaal weggegooid geld, zal strax de voorspellingen van de virologen laten zien in 3 stages…geen ld, lichte, en zware….met de realiteit erbij
Ik zette mij hier in voor de talrijke bezoekers en zeker niet voor die paar members die het hier komen verkloten met alles in het belachelijke te trekken of met allerlei politieke complottheorieën. Er zijn momenteel 389 gebruikers online. 17 leden en 372 gasten.
Een forum verliest z'n waarde als er amper interactie is...
Het forum is haast op sterven na dood, wees blij dat er hier (heel) soms nog wat animo is.
Ik zette mij hier in voor de talrijke bezoekers en zeker niet voor die paar members die het hier komen verkloten met alles in het belachelijke te trekken of met allerlei politieke complottheorieën. Er zijn momenteel 389 gebruikers online. 17 leden en 372 gasten.
Net als veel 'autogezeik' dat hier al voor veel problemen gezorgd heeft. Zeker als de bedienaars van de knopjes zich er, dikwijls heel ondoordacht en subjectief, mee moeien. Ik vind dat iedereen mag spreken en zijn mening mag verkondigen. Zolang je niet iemand persoonlijk gaat bedreigen, moet dat allemaal kunnen.
Voor dit soort meningen zijn er andere fora of lezersrubrieken.
toen de helft van het forum is doorgegaan, was het vlg mij autogerelateerd, duur bakken vs cheape zeker ...had nix met politiek te maken, als je zin hebt om ambras te maken of mensen belachelijk, vind je altijd wel een reden hoor
Verkloot het dan maar verder in alle topics met jouw Trump verheerlijking, gebash tegen ambtenarenpensioenen, Walen, Chinezen en weet ik veel wat nog allemaal...
Ik vind niet dat dit thuishoort op een autoforum. Je weet zelf ook wel wat politiek gezeik hier al teweeggebracht heeft van problemen.
Net als veel 'autogezeik' dat hier al voor veel problemen gezorgd heeft. Zeker als de bedienaars van de knopjes zich er, dikwijls heel ondoordacht en subjectief, mee moeien. Ik vind dat iedereen mag spreken en zijn mening mag verkondigen. Zolang je niet iemand persoonlijk gaat bedreigen, moet dat allemaal kunnen.
toen de helft van het forum is doorgegaan, was het vlg mij autogerelateerd, duur bakken vs cheape zeker ...had nix met politiek te maken, als je zin hebt om ambras te maken of mensen belachelijk, vind je altijd wel een reden hoor
Net omdat het neutraal is mag iedereen zijn mening verkondigen, vind ik. We hoeven toch niet alles blindelings te slikken wat ons voorgekauwd wordt, wel?
Dit is een neutraal autoforum en niet de juiste plaats om een politieke mening of andere zogezegde complottheorieën uit de doeken te doen. Daar zijn andere plaatsen voor.
Vraag mij af wat ze daar bij AW van gaan vinden als dat hier zo verder gaat
Net omdat het neutraal is mag iedereen zijn mening verkondigen, vind ik. We hoeven toch niet alles blindelings te slikken wat ons voorgekauwd wordt, wel?
ervaring is wel op plaatsen waar je dagelijks in file staat, het ondertussen wel van toepassing is en gelukkig maar...in feite gun je iedereen zijn file-plek om dat toch bij of aan te leren
Feit = COVID heeft de bevolking in 2 gedeeld. Leven en laten leven of iedereen verdient zijn plekje is niet meer van deze wereld. Je merkt dat ook in het verkeer. Ritsen of de reddingstrook is zo een prachtig voorbeeld. Daar speelt gevaccineerd of ongevaccineerd niet mee.
yes ritsen. Een verkeer ergernis daar pik ik op in.
Sommigen mensen kunnen het maar niet hebben dat je de verkeersregels volgt en niet meehelpt met kruispunten te blokkeren.
Feit = COVID heeft de bevolking in 2 gedeeld. Leven en laten leven of iedereen verdient zijn plekje is niet meer van deze wereld. Je merkt dat ook in het verkeer. Ritsen of de reddingstrook is zo een prachtig voorbeeld. Daar speelt gevaccineerd of ongevaccineerd niet mee.
Leave a comment: