Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel IX

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Jocar
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
    je hoeft niet alles te lezen, jocar
    interessert het u niet, carry on
    Dit is een neutraal autoforum en niet de juiste plaats om een politieke mening of andere zogezegde complottheorieën uit de doeken te doen. Daar zijn andere plaatsen voor.

Vraag mij af wat ze daar bij AW van gaan vinden als dat hier zo verder gaat

Leave a comment:

• bobo
    replied
    je hoeft niet alles te lezen, jocar
    interessert het u niet, carry on

Leave a comment:

• Jocar
    replied
    Hier gaan we weer

Leave a comment:

• bobo
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door DACIA DUSTER DRIVER Bekijk Berichten
    Bij welke extreem rechtse militie is die interviewer in dat belachelijke militaire pakje aangesloten?
    Brecht Arnaert interviewt Prof. Dr. Mattias Desmet - YouTube

2dagen geleden in be, kun je mss naar de inhoud zien ipv de verpakking want daar heb je wel wat last van

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Het forum is lang coronavrij gebleven. Nu niet meer.
    Jammer...

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Zoals virologen niets weten van economie of psychische nevenschade en volledig gefixeerd kijken naar 1 ding wil je zeggen

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Dat is ook helemaal de taak niet van een viroloog bobo

Leave a comment:

• DACIA DUSTER DRIVER
    replied
    Bij welke extreem rechtse militie is die interviewer in dat belachelijke militaire pakje aangesloten?
    Last edited by DACIA DUSTER DRIVER; 22/01/2022, 08:31.

Leave a comment:

• bobo
    replied

Leave a comment:

• bobo
    replied
    denk dat ddd ook weinig zin in zijn leven heeft

Leave a comment:

• timothy
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door DACIA DUSTER DRIVER Bekijk Berichten
    HLN: DE kwaliteitskrant!

Voila zie.
    Tis goed bazeke, ge zijt braaf. Vanavond mag je een half uurtje extra opblijven!

Leave a comment:

• DACIA DUSTER DRIVER
    replied
    HLN: DE kwaliteitskrant!

Voila zie.

Leave a comment:

• timothy
    replied
    Ja, DACIA DUSTER DRIVER mag daar anders over denken, maar hoeft niet elke keer met z'n ogen te rollen.

'T is niet nodig de mening van andere in't belachelijke te trekken, tenandere ben ik het met je eens, onze mainstream media is veel te links en veel te politiek correct.

Leave a comment:

• bobo
    replied
    itt de rest van de online kranten heeft hln een nogal open beleid, ze halen al jaren terecht de meeste kliks door die keuze en dat zie je ook aan de hoeveelheid advertenties de krant binnenhaalt, hun verdienmodel ligt wat anders, hun paywall artikels zijn meer duiding dan nieuws

bovenstaande artikel is een absoluut maatschappelijk relevant thema, ten eerste en alleen daar al voor uit respect naar de slachtoffers maar ook omdat we allemaal gaan meebetalen (volkomen terecht naar die bewoners toe) moet er absolute openheid over die ramp komen

de media is de 4de macht, in dit land wat schever zoals zou kunnen en moeten door charters en subsidies...maar als de politiek feiten misbruikt voor een agenda door te drukken is het aan hen om ons in te lichten dat zou hun morele plicht zelfs moeten zijn

toen goudhaantje en op dat moment nog modelburger el kaouakibi ongezien op de vrt vrije tribune kreeg (programmatie omgegooid voor een gewiekste leugenaar ) om haar onschuld samen met vandelanotte uit te schreeuwen stak hln het (praktisch volledig overgenomen van tscheldt) onderzoek ook niet achter een paywall en das terecht want erg relevant...trouwens net als dit erg schadelijk voor de blauwe zuil tot wie hln toch wel behoort

dit hoort op het 19u nieuws en journaal...maar gij moogt daar anders over denken

Leave a comment:

• DACIA DUSTER DRIVER
    replied
    nu nog op 1 en VRT ipv achter Paywall en ik ben een beetje tevreden
    Tja, journalisten, redacteurs en alle andere medewerkers moeten ook betaald worden, of werk jij gratis?
    Gratis krijg je dus de krantenkoppen te zien.

Leave a comment:

• bobo
    replied
    Bij de lezers met een bredere kijk al lang geweten, nu nog op 1 en VRT ipv achter Paywall en ik ben een beetje tevreden

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Leave a comment:

• DACIA DUSTER DRIVER
    replied

een klimaatagenda verkopen, nog zoiets

HLN ONDERZOEK ...
    Nu haalt ge er al een onderzoek bij uitgevoerd door de door de staat gesubsidieerde, gecontroleerde leugenpers bij! Fake news zei een groot (althans met een grote mond) staatsman!

Leave a comment:

• timothy
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk Berichten

Heb me van in het begin aan de regels gehouden, heb mij laten vaccineren ook al ga ik niet op reis of naar evenementen (buiten die enkele optredens die afgelast zijn…). We zijn nu 2 jaar verder en nog altijd lopen we met een mondmasker rond, waarom dan laten boosteren?

Altijd grappig gevonden, iedereen of toch bijna iedereen, geen vaccinatie in mijn lijf da amper getest is, neem ze hun vrijheid af en ze laten zich meteen inspuiten… nu wijzen ze met de vinger naar diegene die zich niet laten vaccineren, hoe egoïstisch kunt ge zijn? Allemaal omdat ze toch maar 3-4 keer in een jaar op reis zouden kunnen gaan en laat dat de oorzaak zijn waarmee het allemaal begonnen is!!

Gij zijt ook iemand die het wsl normaal vindt dat je tegenwoordig overal maar 30 en 50 meer moogt rijden ook al staan we overal stil en ik wordt dan beboet omdat ik bij het naar het werk rijden na en voor de schooluren, bijna alleen op de baan, dan is 7 km/u te snel rij, absurd is het allemaal!
    Gelukkig kunnen we weer reizen en zitten we niet in ons miserabel landje opgesloten. Daar zou je nog wel een ander vaccin of 20 voor mogen vereisen, zet ze maar!

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk Berichten

Toch compleet te begrijpen? Een rijbewijs is niet verplicht maar zonder rijbewijs mag je niet rijden.
    Een vaccin is niet verplicht maar zonder kom je op bepaalde plaatsen niet binnen. Wees blij dat onze politiekers de kerk in het midden houden. Mocht ik het voor het zeggen hebben, ik ging full Macron style. Belastingverhogingen, extreem veel nadelen in de maatschappij, inhouding geld ziekenfonds, noem maar op. De niet-gevaccineerden zouden op hun knieën komen smeken achter hun 3e, 17e of 101ste prik.
    Heb me van in het begin aan de regels gehouden, heb mij laten vaccineren ook al ga ik niet op reis of naar evenementen (buiten die enkele optredens die afgelast zijn…). We zijn nu 2 jaar verder en nog altijd lopen we met een mondmasker rond, waarom dan laten boosteren?

Altijd grappig gevonden, iedereen of toch bijna iedereen, geen vaccinatie in mijn lijf da amper getest is, neem ze hun vrijheid af en ze laten zich meteen inspuiten… nu wijzen ze met de vinger naar diegene die zich niet laten vaccineren, hoe egoïstisch kunt ge zijn? Allemaal omdat ze toch maar 3-4 keer in een jaar op reis zouden kunnen gaan en laat dat de oorzaak zijn waarmee het allemaal begonnen is!!

Gij zijt ook iemand die het wsl normaal vindt dat je tegenwoordig overal maar 30 en 50 meer moogt rijden ook al staan we overal stil en ik wordt dan beboet omdat ik bij het naar het werk rijden na en voor de schooluren, bijna alleen op de baan, dan is 7 km/u te snel rij, absurd is het allemaal!

Leave a comment:

• bobo
    replied
    net als toen door een kritiekloze propagandamachine erachter die nu zoals cnn of dat deens blad intussen toegeeft van congenu de paniekkaart te trekken

Leave a comment:

• timothy
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Audidriver Bekijk Berichten

In een vorige eeuw hebben ze in Duitsland ook zo eentje gehad met een gedachtengoed zoals jij , de meesten ( jij misschien niet ? ) weten allemaal hoe dit afgelopen is.... er zijn toch nog mensen in de maatschappij die er er een gedachtengang hebben om echt bang van te worden blijkbaar...
    Meer zelfs, een meerderheid van de bevolking!

Leave a comment:

Working...
X