Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Drinken/Rijden

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Dastof Bekijk Berichten
    Ik ben niet heiliger dan de paus, maar drink nog steeds niets als ik met de wagen ben. In een wagen kan je met 5 man, als je een beurt-rol afspreekt komt het op 20% van de keren rijden. Zo erg vind ik dat niet!
    ²That, wij doen ook een beurt-rol en als ik rij komt er geen druppel alcohol in.

XTC en coke daarintegen

Graptjen é

Comment

• Carioca van waar ben jij ?
      vroeger was er een dancing in Waregem die zo noemde

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichten
        'k heb ooit ook al negatief geblazen na een pint of 8 dus ja, wat doe je er aan

Gewoon munt freten of look dat helpt volgens de p

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sinister Bekijk Berichten
          Gewoon munt freten of look dat helpt volgens de p
          Ik heb es gehoord van iemand die vr een bedrijf met het één of ander rondging dat alle chauffeurs tijdens de eindejaarsperiode (als ze overal iets moesten drinken en er veel controle was) een flesje azijn meehadden en dat scheen te helpen (dat was wel nog voor dat men digitale metingen deed)

Comment

• Als ik mezelf nog in staat acht van naar huis te rijden doe ik dat ook. Komt dus wel eens voor dat ik rij als ik iets gedronken heb.

Comment

• Ik NOOIT als ik gedronken heb, NOOIT.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ddk Bekijk Berichten
                Zou ge eerst eens niet opzoeken wat een alcoholintoxicatie is voor ge stomme dingen zegt. Alcholintoxicatie en dronken zijn is niet hetzelfde. Alcholintoxicatie wijst op een bepaald alcoholgehalte in het bloed, dronken zijn wijst op uw gedrag, op uw reactievermogen. Het ene sluit het andere niet uit.
                Kheb et opgezocht,

Dit alles impliceert meteen dat iemand perfect geïntoxiceerd kan zijn maar toch niet dronken (zo zal een 'vlotte drinker' van enkele glazen alcohol meestal niet dronken zijn, hoewel hij mogelijks wel geïntoxiceerd is). Ook andersom kan het voorkomen dat iemand niet geïntoxiceerd is, maar toch dronken. Denken we bijvoorbeeld maar aan het geval van iemand die in principe nooit alcohol drinkt en dan uitzonderlijk toch eens een glas wijn nuttigt.

Dus Lunatik kan niet tegen alcohol, ofwel is hij zot en gaat hij met de auto rijden na teveel te drinken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Michelin Bekijk Berichten

Dus Lunatik kan niet tegen alcohol, ofwel is hij zot en gaat hij met de auto rijden na teveel te drinken.

Kging iets zeggen ma kga zwijgen.
                  Coole kerel moet je zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door LunatiK Bekijk Berichten
                    Kging iets zeggen ma kga zwijgen.
                    Coole kerel moet je zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
                      Carioca van waar ben jij ?
                      vroeger was er een dancing in Waregem die zo noemde
                      Niet van Waregem en mijn naam heeft ook niks te maken met die dancing

Comment

• Goed dat ze hem zo aanpakken, al had het voor mij een half jaar effectief mogen zijn. Als je zo veel alcohol genuttigd hebt weet je dat je de baan niet meer op moet gaan hé.

Comment

• 45 tekilas is wel veel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                            45 tekilas is wel veel
                            zo stond in de gva althans

Comment

• Minderjarige dief dronken achter stuur van gestolen wagen in Brussel :

HLN - Het Laatste Nieuws - Volg het nieuws op de nr1 nieuwssite in België, HLN.be brengt je het allerlaatste nieuws 24/24 en 7/7, uit binnen - en buitenland, evenals dichtbij met nieuws uit je eigen regio.

.

Comment

• Zuipt zoveel als ge wilt, maar blijf achter het stuur uit. Ook niet meer met de fiets, een dronkelap overrijden is ook niet alles.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GVA-pnline
                                  Man én vrouw rijbewijs kwijt na noodlottige alcoholcontrole

Een koppel uit het Mechelse kon het noodlot niet ontlopen. Ze waren maandagavond op restaurant geweest en hadden daarbij het nodige gedronken. Om niet tegen de lamp te lopen bij een alcoholcontrole, waren ze met de taxi naar huis gegaan.

In de loop van de nacht beslisten ze om toch nog hun wagen op te halen aan het restaurant. Ze reden er met de auto van de vrouw naartoe, waarna de man overstapte in zijn wagen.

Op de terugweg liet de politie echter beide auto's stoppen voor jawel: een alcoholcontrole. Zowel de man als de vrouw bliezen positief en raakten hun rijbewijs kwijt.
                                  Bron : http://www.gva.be/Antwerpen/2800/artikel.asp?art={795094F9-5FAA-4473-8D63-2784D2C793AB}

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TurboBoost Bekijk Berichten
                                    Bron : http://www.gva.be/Antwerpen/2800/artikel.asp?art={795094F9-5FAA-4473-8D63-2784D2C793AB}

1991 BMW E30 318is

Comment

Working...
                                    X