Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Drinken/Rijden

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk Berichten
    Ook nog geen enkele controle gezien. Laat staan dat ik al heb moeten blazen. Gisteren had ik er wss wel aan gehangen, na de receptie op het werk. Op oudejaar moest ik gelukkig niet rijden. Ik heb er dan ook van geprofiteerd.
    Een paar weken geleden had ik via via de lijst van dagen dat er alcoholcontroles zouden worden gehouden gezien. 24/12, 25/12, 31/12 en 1/1 waen daar sowieso niet bij.
    Velen hebben blijkbaar nog steeds niet door dat drinken en rijden echt niet samen gaan.

Bezopen achter het stuur kruipen grenst aan het criminele!

Ik wil niet in iemands schoenen staan die een dodelijk ongeluk heeft (zelfs 100% niet in fout) en dat blijkt dat hij/zij gedronken heeft, ook als is het maar een paar pintjes.

Ik ben natuurlijk ook niet perfect maar als ik op café ga is het met de fiets. Bezopen op de fiets is natuurlijk ook verboden, maar de gevolgen (voor anderen) zijn in elk geval veel kleiner wanneer je iets aan de hand hebt.
    Hyundai Tucson 1.6GDI (2016)
    Citroen C3 visiodrive 1.4i (2010)

Comment

• tenzij je met je zatte botten omver valt, en een nietsvermoedend automobilist toevallig voorbij komt. die kan heel zijn leven gaan betalen omdat jij voor zijn wielen springt.

Comment

• Typisch, al die tamme ambtenaren hebben op 2/1/08 hun recepties...de helft rijd bezopen naar huis...

De flikken zouden geld kunnen verdienen...

Nuja, als er geen bezopen beunhazen meer op de baan zijn hebben wij ook geen werk meer

Darwin!

Comment

• klopt, door de veilige auto's zijn er minder doden => minder organen ter beschikking voor de mensen die wisselstukken nodig hebben !

Comment

• kan je in alcohol gedrenkte organen nog herbruiken ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
              kan je in alcohol gedrenkte organen nog herbruiken ?
              die zijn dan toch al in orde door al de alcohol

Comment

kan je in alcohol gedrenkte organen nog herbruiken ?
                Ikvermoed van wel, de meeste van mij werken nog

Comment

• ik had eens gehoord dat het echt een probleem was
                  of was het in combinatie met allerhande dope, kweetni

Comment

ik had eens gehoord dat het echt een probleem was
                    of was het in combinatie met allerhande dope, kweetni

Stel je voor dat ik een nieuwe endeldarm zou nodig hebben, en daar hangt nog kaka in van de vorige gebruiker

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door yoda007 Bekijk Berichten
                      Stel je voor dat ik een nieuwe endeldarm zou nodig hebben, en daar hangt nog kaka in van de vorige gebruiker
                      shit happens

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Moeftie Bekijk Berichten
                        Velen hebben blijkbaar nog steeds niet door dat drinken en rijden echt niet samen gaan.

Bezopen achter het stuur kruipen grenst aan het criminele!
                        Ge moet ook niet overdrijven, alles met mate.
                        Mensen die je nawijzen omdat je met de auto rijdt na 2 of 3 alcoholische dranken moeten eerst eens naar zichzelf kijken.

Als je niet meer in staat bent om te rijden als je een kleine hoeveelheid alcohol gedronken hebt moet je in de eerste plaats al niet drinken en zou je geen rijbewijs mogen hebben ook.

Comment

• In Limburg gaan ze binnenkort na de BOB campagne verder met de SLim acties.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door a123456789b Bekijk Berichten
                            In Limburg gaan ze binnenkort na de BOB campagne verder met de SLim acties.
                            En wat zijn SLim acties?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carioca Bekijk Berichten
                              Als je niet meer in staat bent om te rijden als je een kleine hoeveelheid alcohol gedronken hebt moet je in de eerste plaats al niet drinken en zou je geen rijbewijs mogen hebben ook.
                              Ik snap niet goed de link tussen niet goed tegen alcohol kunnen en geen rijbewijs mogen hebben

Comment

En wat zijn SLim acties?

Alcoholcontroles ; Stond voor Safe Limburg dacht ik

Comment

Ge moet ook niet overdrijven, alles met mate.
                                  Mensen die je nawijzen omdat je met de auto rijdt na 2 of 3 alcoholische dranken moeten eerst eens naar zichzelf kijken.

Dat is nu een typische reactie van de klassieke macho. Ik kan zuipen én met de auto rijden.

Ook al drink je maar drie pinten. Dat heeft gewoon een invloed op uw rijgedrag en reflexen. Daarom zit je niet scheelzat achter je stuur.
                                  Hyundai Tucson 1.6GDI (2016)
                                  Citroen C3 visiodrive 1.4i (2010)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Moeftie Bekijk Berichten
                                    Dat is nu een typische reactie van de klassieke macho. Ik kan zuipen én met de auto rijden.

Ook al drink je maar drie pinten. Dat heeft gewoon een invloed op uw rijgedrag en reflexen. Daarom zit je niet scheelzat achter je stuur.
                                    als je met de vroege staat zit je ook niet zuiver achter je stuur.

Met 3-4 pinten rij ik naar huis, zo simpel is't.

Als ik dan moet blazen zit ik er toch nipt onder.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichten
                                      als je met de vroege staat zit je ook niet zuiver achter je stuur.
                                      of na de nacht
                                      economisch excuus ?
                                      ik wel anders lm eerlijk te zijn

Comment

• eigenlijk zouden eerder moeten controleren op "de manier waarop je rijdt" maar dat is veel te subjectief natuurlijk.

enfin, echt zat rijden keur ik uiteraard af he mensen, versta me niet verkeerd he

Comment

• Iedereen weer zwaar oneens

3-4 Is bij mij de max. En nee ik bengeen macho drinker! Als ik ver moet rijden ist max 2.

Ma ik denk toch dat ne gemiddelde mens nog nuchter kan handelen na 3-4 pintjes te hebben gedronken?

Is niet meer dan 2 glazen wijn hé. En iedereen van ons drinkt op bv: een famillie feestje wel 2 glaasjes wijn nee?

Comment

Working...
                                          X