Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Drinken/Rijden

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Eland-Runner Bekijk Berichten
    heb ik voor de gein eens gedaan, leeg blikje bier gevuld met cola. (heineken blikje)
    ondertussen de auto in gekropen ( zo nuchter als het maar kon) en politie gezocht. terwijl ik langs ze reed. heel traag. keken hun eerst in mijn raam, ik vrolijk de blikje laten zien ( proost)
    en beetje gas gegeven....
    niet veel later stop politie teken, en de vraag waarom ik alcohol drink achter het stuur.

ze wouden niet geloven dat het cola was. maar heb het ze laten ruiken

kreeg wel een boete voor hinderen van agent in functie
    Wauw, wat een stunt!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fast Ace Bekijk Berichten
      Wauw, wat een stunt!
      vond het wel leuk om ze eens voor paal te zetten....alleen had niet verwacht dat ik een boete zou krijgen

Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichten
      zelfs al was het heineken, dan was het nog geen bier he
      stond bier op

Comment

vond het wel leuk om ze eens voor paal te zetten....alleen had niet verwacht dat ik een boete zou krijgen

stond bier op
        ik kan op mijn r4 ook porsche plakken, da wil niks zeggen eh.

Comment

stond bier op
          Wat had je nu gedacht, 't is vooral erg belachelijk van je.

Comment

• Een blikje bier drinken lijkt me eigenlijk geen probleem in het verkeer. Slim is het niet, maar als het bij 1 blikje pils blijft kan je er niet boven 0,5 promille geraken, of je zou net na een paar flinke slokken in het toestel gaan blazen (en dan meet het toestel de mondalcohol, en niet de intoxicatie).

Comment

Comment

hey
                tof
                moeten we allemaal eens samen doen
                leuk

Comment

• voor ome agent ook

krijgt hij misschien bevordering

Comment

• op welke manier hinderde je die agent eigelijk ?

Comment

• zijn de flikken van hun bob sleutelhangers afgestapt? daarnet controle gehad en ik kreeg 2 zelftests mee om te zien of ik teveel gedronken heb of niet
                      Kwist niet dat ze die dingen ook al uitdeelde

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door boontrop Bekijk Berichten
                        wanneer leert de mens 1(en sorry, vooral de belg) toch eens dat alcohol en verkeer niet samen gaan? Er wordt werkelijk veel te weinig op gecontroleerd. Ik rij nu bijna 14 jaar met de wagen en ben nog nooit gecontroleerd. En dan doe ik toch zo'n 30.000 km per jaar. Waarvan zo'n 7.500 in het weekend.

Als ik zondag middag om 17u van kortrijk naar gent rij krijg ik soms echt kromme tenen van die ouwe zatte gasten in hun vette wagens aan 90 te slingeren op het tweede vak.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door boontrop Bekijk Berichten

die ouwe zatte gasten in hun vette wagens aan 90 te slingeren op het tweede vak.
                          zo oud ben ik toch nog niet he

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door boozer Bekijk Berichten
                              zijn de flikken van hun bob sleutelhangers afgestapt? daarnet controle gehad en ik kreeg 2 zelftests mee om te zien of ik teveel gedronken heb of niet
                              Kwist niet dat ze die dingen ook al uitdeelde
                              ah, tof, zelftests. dan ga ik eens hun agenda moeten bekijken om een dozijn zelftests in te zamelen.
                              1994 Honda VFR750 1998 Mercedes-Benz C220 CDI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                op welke manier hinderde je die agent eigelijk ?

In z'n fantasie vooral. Neem ik aan.

Comment

• edit: verkeerd topic
                                  Last edited by manneke; 27/04/2009, 12:06.
                                  i 1 2 1/2 6

Comment

• De eerste werkdag van een Belgische vrachtwagenchauffeur is dramatisch verlopen.

De 47-jarige man kwam met zijn tankauto vast te zitten onder een tunnel voor de Maastunnel in Rotterdam. Zijn vrachtwagen bleek 3.92 meter hoog, de tunnel slechts 3.60 meter. Dat heeft de politie donderdag gemeld.

Ter hulp geschoten politiemensen roken bij het aanspreken van de Belg een sterke alcohollucht. De chauffeur bleek vier keer meer dan het toegestane alcoholpromillage in zijn bloed te hebben en is aangehouden.

Naast een boete van 900 euro voor het klemrijden in de tunnel en een boete van 1800 euro vanwege rijden onder invloed, werd zijn vrachtwagen in beslag genomen en zijn werkgever op de hoogte gesteld.
                                    jbs (ANP)

Comment

Working...
                                    X