Oorspronkelijk geplaatst door Eland-Runner
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Drinken/Rijden
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fast Ace Bekijk BerichtenWauw, wat een stunt!
Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichtenzelfs al was het heineken, dan was het nog geen bier he
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Eland-Runner Bekijk Berichtenvond het wel leuk om ze eens voor paal te zetten....alleen had niet verwacht dat ik een boete zou krijgen
stond bier op
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Eland-Runner Bekijk Berichtenvond het wel leuk om ze eens voor paal te zetten....alleen had niet verwacht dat ik een boete zou krijgen
stond bier op
Comment
-
Een blikje bier drinken lijkt me eigenlijk geen probleem in het verkeer. Slim is het niet, maar als het bij 1 blikje pils blijft kan je er niet boven 0,5 promille geraken, of je zou net na een paar flinke slokken in het toestel gaan blazen (en dan meet het toestel de mondalcohol, en niet de intoxicatie).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Eland-Runner Bekijk Berichtenkreeg wel een boete voor hinderen van agent in functie
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Eland-Runner Bekijk Berichten
kreeg wel een boete voor hinderen van agent in functie
tof
moeten we allemaal eens samen doen
leuk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door boontrop Bekijk Berichtenwanneer leert de mens 1(en sorry, vooral de belg) toch eens dat alcohol en verkeer niet samen gaan? Er wordt werkelijk veel te weinig op gecontroleerd. Ik rij nu bijna 14 jaar met de wagen en ben nog nooit gecontroleerd. En dan doe ik toch zo'n 30.000 km per jaar. Waarvan zo'n 7.500 in het weekend.
Als ik zondag middag om 17u van kortrijk naar gent rij krijg ik soms echt kromme tenen van die ouwe zatte gasten in hun vette wagens aan 90 te slingeren op het tweede vak.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door boontrop Bekijk Berichten
die ouwe zatte gasten in hun vette wagens aan 90 te slingeren op het tweede vak.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door boozer Bekijk Berichtenzijn de flikken van hun bob sleutelhangers afgestapt? daarnet controle gehad en ik kreeg 2 zelftests mee om te zien of ik teveel gedronken heb of niet
Kwist niet dat ze die dingen ook al uitdeelde
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenop welke manier hinderde je die agent eigelijk ?
In z'n fantasie vooral. Neem ik aan.
Comment
-
De eerste werkdag van een Belgische vrachtwagenchauffeur is dramatisch verlopen.
De 47-jarige man kwam met zijn tankauto vast te zitten onder een tunnel voor de Maastunnel in Rotterdam. Zijn vrachtwagen bleek 3.92 meter hoog, de tunnel slechts 3.60 meter. Dat heeft de politie donderdag gemeld.
Ter hulp geschoten politiemensen roken bij het aanspreken van de Belg een sterke alcohollucht. De chauffeur bleek vier keer meer dan het toegestane alcoholpromillage in zijn bloed te hebben en is aangehouden.
Naast een boete van 900 euro voor het klemrijden in de tunnel en een boete van 1800 euro vanwege rijden onder invloed, werd zijn vrachtwagen in beslag genomen en zijn werkgever op de hoogte gesteld.
jbs (ANP)
Comment
Comment