Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
'k Geloof er ook de botten van.
'k Heb het ooit eens getest (bevriend rijkswachter, die bestonden toen nog en die toestellen werden toen pas gebruikt).
Tempo: 1 Palm per kwartier, positief geblazen na 7 glazen.
dat interesseerd mij niet hoor of je dit gelooft ikzit ...
ik vertel hier gewoon wat mijn zus mij verteld heeft
Die rijkswachter is geen rijkswachter meer (logisch), ik drink geen Palm meer (kan gebeuren) en ik kan minder goed tegen bier dan vroeger (daar zit waarschijnlijk de leeftijd voor iets tussen).
dikke mensen kunnen daar toch iets beter tegen
( das waar he, hoe 'zwaarder' je bent gebouwd hoe meer je kan drinken )
'k Geloof er ook de botten van.
'k Heb het ooit eens getest (bevriend rijkswachter, die bestonden toen nog en die toestellen werden toen pas gebruikt).
Tempo: 1 Palm per kwartier, positief geblazen na 7 glazen.
Ik heb ook al negatief geblazen na 8 glazen over een avond gespreid.
allez ja ik weet dat niet he dus daarom stel ik die vraag
Wel toerke, het is de lever die de alcohol afbreek. Dus een slechtwerkende lever = langer alcohol in het bloed. Dat is wat ik mij nog herinner van de biologieles heel lang geleden.
Als ik me niet vergis is hier ergens een arts lid, die dit kan bevestigen of ontkennen .
Wel toerke, het is de lever die de alcohol afbreek. Dus een slechtwerkende lever = langer alcohol in het bloed. Dat is wat ik mij nog herinner van de biologieles heel lang geleden.
Als ik me niet vergis is hier ergens een arts lid, die dit kan bevestigen of ontkennen .
Tzal niet goedkoop worden ( als kan aangetoond worden dat de alcoholintoxicatie de oorzaak is van het ongeval ), maar da is voor de rechtbank ...
wel, ze wou naar rechts afslaan, en was nog maar net vertrokken voor 't groene licht, toen een bromfiets tegen behoorlijk hoge snelheid op 't fietspad kwam aangereden, en zich in de zijkant van haar auto parkeerde.
straks ga ik even mee naar de flikjes om haar rijbewijs terug te halen, en ga ineens even vragen om 't bromfietsje eens na te kijken. met een beetje geluk kan ietwat advocaat 't op gedeelde aansprakelijkheid afwentelen, maar 't hoeft voor mijn part niet. drinken en rijden gaan nu eenmaal niet samen.
kon ze niet verklaren dat ze net als glenn janssens ongeveer een fles whiskey in de auto had liggen en daarvan is beginnen tutteren na het ongeval ?
om van de schok te bekomen
en verder sterkte aan de slachtoffers, want pijn doet zeer
'k ben gisterenavond mee naar de pliesie geweest om haar rijbewijs terug te halen. na een niet ondergane negatieve ademtest kreeg ze het terug.
ik heb gevraagd of 't mogelijk was om het brommertje in kwestie (klasse A) eens op de rollen te zetten.
nadien ben ik nog even gaan kijken naar 't Aprilia'tje, en de uitlaat die erop staat doet me vermoeden dat 't ding bij groen licht net niet opstijgt.
dat m'n schoonmoder gedronken had is niet goed te praten, maar als Sjonnie-de-brommerman z'n klasse A tegen warpspeed over het fietspad jaagt, komen daar accidenten van. en dat is ook niet goed te praten. helaas is zo'n snotjoch een zwakke weggebruiker, en heeft 'ie een hand boven z'n hoofd. zelfs de flik van dienst gaf dat toe.
'k ben gisterenavond mee naar de pliesie geweest om haar rijbewijs terug te halen. na een niet ondergane negatieve ademtest kreeg ze het terug.
ik heb gevraagd of 't mogelijk was om het brommertje in kwestie (klasse A) eens op de rollen te zetten.
nadien ben ik nog even gaan kijken naar 't Aprilia'tje, en de uitlaat die erop staat doet me vermoeden dat 't ding bij groen licht net niet opstijgt.
dat m'n schoonmoder gedronken had is niet goed te praten, maar als Sjonnie-de-brommerman z'n klasse A tegen warpspeed over het fietspad jaagt, komen daar accidenten van. en dat is ook niet goed te praten. helaas is zo'n snotjoch een zwakke weggebruiker, en heeft 'ie een hand boven z'n hoofd. zelfs de flik van dienst gaf dat toe.
de auto heeft een paar deuken meer, da's niet erg. de boete zal wel 400 of zo zijn, pech gehad. 't brommertje is nog heel, en Sjonnie-de-brommerman en z'n peroxyde-prinses hadden waarschijnlijk gisterenavond in de plaatselijke pillen-keet een stoer verhaal. eind goed al goed. ongeveer. enkel afwachten wat de verzekeringsmaatschappij gaat doen.
de auto heeft een paar deuken meer, da's niet erg. de boete zal wel 400 of zo zijn, pech gehad. 't brommertje is nog heel, en Sjonnie-de-brommerman en z'n peroxyde-prinses hadden waarschijnlijk gisterenavond in de plaatselijke pillen-keet een stoer verhaal. eind goed al goed. ongeveer. enkel afwachten wat de verzekeringsmaatschappij gaat doen.
bwah ja. 't had erger kunnen aflopen. ze is er in elk geval erg klein van. 't werd tijd dat ze een lesje leerde, ik heb haar dikwijls genoeg gewaarschuwd.
bwah ja. 't had erger kunnen aflopen. ze is er in elk geval erg klein van. 't werd tijd dat ze een lesje leerde, ik heb haar dikwijls genoeg gewaarschuwd.
Sommige mensen moeten al even te ver gaan om het te leren hé.
Reken mijzelf daar ook bij...(spijtig genoeg)
Tzal niet goedkoop worden ( als kan aangetoond worden dat de alcoholintoxicatie de oorzaak is van het ongeval ), maar da is voor de rechtbank ...
... en da is dus ni voor ne flik.
Of de intoxicatie al dan niet de oorzaak van het ongeval is speelt geen enkele rol.
Verhaal van de verzekeringsmaatschappij kan enkel in geval van rijden in staat van dronkenschap.
Comment