Mededeling

Collapse
No announcement yet.

o))) Flits PartII o)))

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk Berichten
    toch niet vandaag?
    Was op 31 januari...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten
      Aan de oprit E314 Halen stond deze morgen een Peugeot 407 geparkeerd.

Flitskar zeker?

(reed 110 km/u op dat moment)
      Ik vind dat de E314 bepaalde stukken snelweg heeft (vooral zo tussen holsbeek en houthalen-helchteren) waar je echt serieus kan doorrijden. Zal toch beetje beter moeten opletten als ik dat hier zo lees...

Comment

• De E314 heeft ook heel wat stukken waarop makkelijk geflitst kan worden

De E313 is in Limburg ook zo een slagveld waarbij tussen elke afrit wel een plek is waar ze soms durven staan .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tradie Bekijk Berichten
          De flitskasten op de zandpoortvest in Mechelen.
          Voor ze er stonden mocht je er 50.
          Vanaf de plaatsing flitskasten, 70.
          Nu is het terug 50!!!!!
          Opletten dus.
          idd, kheb het ook gezien, wat een klucht

Comment

• Daarstraks gelezen in het Laatste nieuws :

BMW M3 CSL rijder uit Waregem is geflitst geweest op zondag 15/03 op de E314 in Genk
            185 km/uur
            boete van 550 € en 1 maand rijverbod

Dany M. niemand van het forum?

Comment

• al zo snel het vonnis ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Francis Bekijk Berichten
                Ik vind dat de E314 bepaalde stukken snelweg heeft (vooral zo tussen holsbeek en houthalen-helchteren) waar je echt serieus kan doorrijden. Zal toch beetje beter moeten opletten als ik dat hier zo lees...
                Ik zie iedere vrijdag wel ergens een flitskar staan als ik dat traject doe...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
                  Daarstraks gelezen in het Laatste nieuws :

BMW M3 CSL rijder uit Waregem is geflitst geweest op zondag 15/03 op de E314 in Genk
                  185 km/uur
                  boete van 550 € en 1 maand rijverbod

Dany M. niemand van het forum?
                  15/03 2009 dan?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten
                    al zo snel het vonnis ?

Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                    15/03 2009 dan?
                    15/03/2009 ja

Comment

• Holsbeek->Houthalen-Helchteren durven ze staan in Rotselaar, Tielt-Winge, Bekkevoort, Halen, halverwege tussen Halen en Lummen x2, Zolder, Zolder parking en Houthalen-Helchteren.

In de andere richting Zolder parking, Zolder, halverwege tussen Lummen en Halen 2x, Halen, Bekkevoort, Tielt-Winge en Rotselaar x2.

En omdat je door twee provincies rijdt, met drie 'sectoren' van de WPR, kan je op een slechte dag drie keer geflitst worden op hetzelfde traject .

Comment

• Vanmorgen stonden ze in m'n eigen straat in Sint-Katelijne-Waver, op het 50-stuk met een zilvere Opel Vectra. Ik was al wat laat voor school (kwam van Lint) maar had nog de discipline om vlak voor dat 70 stuk nog geen 70 te rijden, hoewel dat daar perfect mogelijk is, ik zie plots die Vectra staan, die staat er normaal niet en dacht nog "tiens zou dat ne flitser zijn" en op die moment *flits* ja dus
                        Het rare is, er reed nog iemand voor me, een beetje sneller als ik denk ik, maar ik reed slechts 55 op de teller, kan het dan voor mij geweest zijn? Pak met tellerafwijking 53 reëel en dan zou er toch nog een correctie afgaan? Toch leek het alsof hij voor mij flitste

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                          Vanmorgen stonden ze in m'n eigen straat in Sint-Katelijne-Waver, op het 50-stuk met een zilvere Opel Vectra. Ik was al wat laat voor school (kwam van Lint) maar had nog de discipline om vlak voor dat 70 stuk nog geen 70 te rijden, hoewel dat daar perfect mogelijk is, ik zie plots die Vectra staan, die staat er normaal niet en dacht nog "tiens zou dat ne flitser zijn" en op die moment *flits* ja dus
                          Het rare is, er reed nog iemand voor me, een beetje sneller als ik denk ik, maar ik reed slechts 55 op de teller, kan het dan voor mij geweest zijn? Pak met tellerafwijking 53 reëel en dan zou er toch nog een correctie afgaan? Toch leek het alsof hij voor mij flitste
                          Ge zult dat binnen maximaal een maand weten

Comment

Vanmorgen stonden ze in m'n eigen straat in Sint-Katelijne-Waver, op het 50-stuk met een zilvere Opel Vectra. Ik was al wat laat voor school (kwam van Lint) maar had nog de discipline om vlak voor dat 70 stuk nog geen 70 te rijden, hoewel dat daar perfect mogelijk is, ik zie plots die Vectra staan, die staat er normaal niet en dacht nog "tiens zou dat ne flitser zijn" en op die moment *flits* ja dus
                            In uw eigen straat?

Ik weet hier in de buurt zo perfect welke auto bij welk huis hoort, en als er iets niet klopt valt dat direct op.

Comment

• vandaag stonden ze in Oostkamp terug achter de geluidsschermen.
                              Voor die ene keer dat ik voor een dringende opdracht zeer snel naar Brussel moest voor m'n baas, en hij zei dat hij de boetes ging betalen, ... 'k heb het hen toch niet gegund hoor

2015 Volvo V60 D2 aut.
                              2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

als ge van't storyke richting skw rijdt, op die alternerende parkeerstroken? dien asfalt is veel te goed om daar 50 te rijden, u hebt karakter als ge 55 reed op de teller zal het wel die voor u zijn, ni panikeren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten
                                  vandaag flitsen gezien in: Deinze, deerlijk EN kruishoutem.
                                  ze zijn goed bezig geweest...
                                  Ik dacht dat ze maar één keer met een flitsauto stonden op een autostrade (in dezelfde richten) op een stuk zoals Kortrijk - Gent of Brugge -Kortrijk ed.

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Trouwens, @ de kerel die een tijdje geleden geflitst was rond middernacht aan de wegenwerken achter 't viaduct van Vilvoorde: Waar stonden die juist?

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Rechter straft man die op internet pocht met snelheid

BERLARE - Denk twee keer na voor je op het internet pocht over je snelheidsovertredingen. Dat leerde de ex-voorzitter van Jong CD&V uit Berlare, J. Z. (21). Hij werd in de bebouwde kom van Schoonaarde geflitst met 93 km per uur. Hij probeerde zijn grootmoeder, op wier naam de auto stond ingeschreven, te laten opdraaien voor de overtreding. De 70-jarige vrouw legde ook bekentenissen af tegenover de politierechter van Dendermonde. Maar die geloofde haar niet en liet de speurders de zaak uitspitten. Zij kwamen uit op de site Autoforum.be, waarop Z. pochte met zijn snelheidsovertreding. Hij kreeg 825euro boete en een rijverbod van 35dagen.

Last edited by ; 30/03/2010, 19:26.

Comment

• LOL

Comment

• Comment

Working...
                                          X