Oorspronkelijk geplaatst door cimonium
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
o))) Flits PartII o)))
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk BerichtenAan de oprit E314 Halen stond deze morgen een Peugeot 407 geparkeerd.
Flitskar zeker?
(reed 110 km/u op dat moment)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tradie Bekijk BerichtenDe flitskasten op de zandpoortvest in Mechelen.
Voor ze er stonden mocht je er 50.
Vanaf de plaatsing flitskasten, 70.
Nu is het terug 50!!!!!
Opletten dus.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Francis Bekijk BerichtenIk vind dat de E314 bepaalde stukken snelweg heeft (vooral zo tussen holsbeek en houthalen-helchteren) waar je echt serieus kan doorrijden. Zal toch beetje beter moeten opletten als ik dat hier zo lees...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk BerichtenDaarstraks gelezen in het Laatste nieuws :
BMW M3 CSL rijder uit Waregem is geflitst geweest op zondag 15/03 op de E314 in Genk
185 km/uur
boete van 550 € en 1 maand rijverbod
Dany M. niemand van het forum?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichtenal zo snel het vonnis ?
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten15/03 2009 dan?
Comment
-
Holsbeek->Houthalen-Helchteren durven ze staan in Rotselaar, Tielt-Winge, Bekkevoort, Halen, halverwege tussen Halen en Lummen x2, Zolder, Zolder parking en Houthalen-Helchteren.
In de andere richting Zolder parking, Zolder, halverwege tussen Lummen en Halen 2x, Halen, Bekkevoort, Tielt-Winge en Rotselaar x2.
En omdat je door twee provincies rijdt, met drie 'sectoren' van de WPR, kan je op een slechte dag drie keer geflitst worden op hetzelfde traject.
Comment
-
Vanmorgen stonden ze in m'n eigen straat in Sint-Katelijne-Waver, op het 50-stuk met een zilvere Opel Vectra. Ik was al wat laat voor school (kwam van Lint) maar had nog de discipline om vlak voor dat 70 stuk nog geen 70 te rijden, hoewel dat daar perfect mogelijk is, ik zie plots die Vectra staan, die staat er normaal niet en dacht nog "tiens zou dat ne flitser zijn" en op die moment *flits* ja dus
Het rare is, er reed nog iemand voor me, een beetje sneller als ik denk ik, maar ik reed slechts 55 op de teller, kan het dan voor mij geweest zijn? Pak met tellerafwijking 53 reëel en dan zou er toch nog een correctie afgaan? Toch leek het alsof hij voor mij flitste
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenVanmorgen stonden ze in m'n eigen straat in Sint-Katelijne-Waver, op het 50-stuk met een zilvere Opel Vectra. Ik was al wat laat voor school (kwam van Lint) maar had nog de discipline om vlak voor dat 70 stuk nog geen 70 te rijden, hoewel dat daar perfect mogelijk is, ik zie plots die Vectra staan, die staat er normaal niet en dacht nog "tiens zou dat ne flitser zijn" en op die moment *flits* ja dus
Het rare is, er reed nog iemand voor me, een beetje sneller als ik denk ik, maar ik reed slechts 55 op de teller, kan het dan voor mij geweest zijn? Pak met tellerafwijking 53 reëel en dan zou er toch nog een correctie afgaan? Toch leek het alsof hij voor mij flitste
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenVanmorgen stonden ze in m'n eigen straat in Sint-Katelijne-Waver, op het 50-stuk met een zilvere Opel Vectra. Ik was al wat laat voor school (kwam van Lint) maar had nog de discipline om vlak voor dat 70 stuk nog geen 70 te rijden, hoewel dat daar perfect mogelijk is, ik zie plots die Vectra staan, die staat er normaal niet en dacht nog "tiens zou dat ne flitser zijn" en op die moment *flits* ja dus
Ik weet hier in de buurt zo perfect welke auto bij welk huis hoort, en als er iets niet klopt valt dat direct op.
Comment
-
vandaag stonden ze in Oostkamp terug achter de geluidsschermen.
Voor die ene keer dat ik voor een dringende opdracht zeer snel naar Brussel moest voor m'n baas, en hij zei dat hij de boetes ging betalen, ... 'k heb het hen toch niet gegund hoor__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Het rare is, er reed nog iemand voor me, een beetje sneller als ik denk ik, maar ik reed slechts 55 op de teller, kan het dan voor mij geweest zijn? Pak met tellerafwijking 53 reëel en dan zou er toch nog een correctie afgaan? Toch leek het alsof hij voor mij flitsteals ge 55 reed op de teller zal het wel die voor u zijn, ni panikeren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichtenvandaag flitsen gezien in: Deinze, deerlijk EN kruishoutem.
ze zijn goed bezig geweest...
Comment
-
Rechter straft man die op internet pocht met snelheid
BERLARE - Denk twee keer na voor je op het internet pocht over je snelheidsovertredingen. Dat leerde de ex-voorzitter van Jong CD&V uit Berlare, J. Z. (21). Hij werd in de bebouwde kom van Schoonaarde geflitst met 93 km per uur. Hij probeerde zijn grootmoeder, op wier naam de auto stond ingeschreven, te laten opdraaien voor de overtreding. De 70-jarige vrouw legde ook bekentenissen af tegenover de politierechter van Dendermonde. Maar die geloofde haar niet en liet de speurders de zaak uitspitten. Zij kwamen uit op de site Autoforum.be, waarop Z. pochte met zijn snelheidsovertreding. Hij kreeg 825euro boete en een rijverbod van 35dagen.
Comment
Comment