Mededeling

Collapse
No announcement yet.

o))) Flits PartII o)))

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Vandaag volgende flitsers gezien:

Zwarte Golf IV op de Kastelein in Turnhout
    Opel Corsa op de grote baan in Geetbets
    Opel Vectra in de middenberm op de E314 richting Lummen vlak na de afrit Diest

Comment

• Eigenlijk hoef ik dit niet te melden, maar ze stonden gisterenmiddag terug in Haasrode, richting Brussel.
      The usual spot in het weekend

Comment

• Zaterdag op E403 tussen Roeselare en Kortrijk flitser...werd niet vermeld op de radio, wel op mijn Coyote.

Staat geparkeerd op een parallelweg, je ziet de wagen staan, maar veel mensen letten er niet op. Driepikkel staat achter de laatste brugpijler. 2 flitsen in de periode dat ik het kon zien (op 6 wagens ofzo )

Comment

• Flitswagens die ik weet
          Mechelen: Opel Astra sedan, het model waarvan BEEMER een foto toonde
          Lint/Duffel/Kontich (en waarschijnlijk nog wel wat dorpen): Nissan Primera break in het grijs
          Op de ring van Antwerpen heb ik ze al met een Opel Vectra zien staan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk Berichten
            Hij stond deze keer aan de brusselsesteenweg ter hoogte van het "kippenkraam" voorbij de Passade. Normaal staat er altijd een zilvere Astra te flitsen van 2 generaties jonger.
            Die staat daar ook dikwijls hoor

Vandaag stonden ze er terug ( bedankt Coyote! )

Het is de deze (foto is trouwens gemaakt daar net voorbij de Passade)

2012 Renault Megane RS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ken Bekijk Berichten
              Zaterdag op E403 tussen Roeselare en Kortrijk flitser...werd niet vermeld op de radio, wel op mijn Coyote.

Staat geparkeerd op een parallelweg, je ziet de wagen staan, maar veel mensen letten er niet op. Driepikkel staat achter de laatste brugpijler. 2 flitsen in de periode dat ik het kon zien (op 6 wagens ofzo )
              ja, kheb die ook gezien.. s vriendelijk getuut naar die vent :-)
              Was een blauwe Vectra Break met zn ruitje open!

Comment

• Ik ben geflitst aan 61 waar je 50 mag gvd. In Duitsland kost me dat €15 hier dus €50... Weeral geld in het sop...
                i 1 2 1/2 6

Comment

• In België wordt je aangespoord om, als je te snel rijdt, direct goed te snel te rijden want het begint toch al bij 50€

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cosworth Bekijk Berichten
                    Flitspaal op de N60 ter hoogte van Salons Mantovani alweer afgebrand hoorde ik?

Iemand die dit kan bevestigen?
                    Ik bevestig. Heb het gehoord van mijn schoonbroer want daar al vier weken niet gepasseerd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk Berichten
                      Ik bevestig. Heb het gehoord van mijn schoonbroer want daar al vier weken niet gepasseerd.
                      Is dat de baan van Oudenaarde naar Merelbeke? Zoja die is afgebrand. Gezien met mijn eigen ogen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vandie Bekijk Berichten
                        Is dat de baan van Oudenaarde naar Merelbeke? Zoja die is afgebrand. Gezien met mijn eigen ogen.
                        Oudenaarde naar Gent via Zingem, Einde, De Pinte, Zwijnaarde... is dat. Als je wil geraak je wel in Merelbeke ook maar is niet de rechtstreekse baan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk Berichten
                          Oudenaarde naar Gent via Zingem, Einde, De Pinte, Zwijnaarde... is dat. Als je wil geraak je wel in Merelbeke ook maar is niet de rechtstreekse baan.
                          Néé idd niet, ik rij altijd af aan een rondpunt en dan via een cutbaan dat ze enorm gevaarlijk gemaakt hebben met een middenstuk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                            Flitswagens die ik weet
                            Mechelen: Opel Astra sedan, het model waarvan BEEMER een foto toonde
                            Lint/Duffel/Kontich (en waarschijnlijk nog wel wat dorpen): Nissan Primera break in het grijs
                            Op de ring van Antwerpen heb ik ze al met een Opel Vectra zien staan.
                            In Lint & Lier staat er af en toe een zilvergrijze Ford Focus break.
                            Ben 'm al op de Lintsesteenweg en op de ring rond Lier tegengekomen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AlexanderG Bekijk Berichten
                              In Lint & Lier staat er af en toe een zilvergrijze Ford Focus break.
                              Ben 'm al op de Lintsesteenweg en op de ring rond Lier tegengekomen.
                              Die heb ik nog niet gezien, goed dat je het zegt! Waar op de Lintsesteenweg flitsen ze? Op dat 50 stuk toch hé? Daar heb ik ze ook al met die Primera zien staan. En op de Ring van Lier gewoon vanaf de pechstrook dan?

Comment

• Vanmorgen waren ze, volgens het StuBru flitsnieuws, aan het flitsen op de A12 tussen Boom en Londerzeel. Enig idee waar ze daar staan? Heb niets gezien...

Comment

• Weliswaar paar maandjes volgehouden, en alweer prijs!

Dit keer hebben ze me wel zachtjes te pakken kunnen krijgen.

E314 Lummen richting Leuven (ja ik weet daar staan ze bijna elke dag)
                                  En ik reed ook nog niet eens zo snel, gewoon op dezelfde tempo als het meegaand verkeer, maar zelfs dat word in B beboet

132 km/u gemeten
                                  124 km/u gecorrigeerd

50€

Comment

• Heb die kilometerpaal 25.2 gevonden op de E40. Da's aan de afrit van Erpe Mere, richting Oostende. Ze zullen daar ergens een driepikkeltje neergeplant hebben tussen de vangrails of zo.
                                    Ik let daar nochtans op, had het niet gezien.
                                    U weze gewaarschuwd. De Coyote wordt zowat gek rond die plaats. Risico hier, daar, nog 400m. Je kan daar maar beter goed opletten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kamikaze Bekijk Berichten
                                      Heb die kilometerpaal 25.2 gevonden op de E40. Da's aan de afrit van Erpe Mere, richting Oostende. Ze zullen daar ergens een driepikkeltje neergeplant hebben tussen de vangrails of zo.
                                      Ik let daar nochtans op, had het niet gezien.
                                      U weze gewaarschuwd. De Coyote wordt zowat gek rond die plaats. Risico hier, daar, nog 400m. Je kan daar maar beter goed opletten.
                                      toch niet vandaag?

Comment

• Aan de oprit E314 Halen stond deze morgen een Peugeot 407 geparkeerd.

Flitskar zeker?

(reed 110 km/u op dat moment)

Comment

• De flitskasten op de zandpoortvest in Mechelen.
                                          Voor ze er stonden mocht je er 50.
                                          Vanaf de plaatsing flitskasten, 70.
                                          Nu is het terug 50!!!!!
                                          Opletten dus.

Comment

Working...
                                          X