Mededeling

Collapse
No announcement yet.

o))) Flits PartII o)))

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Die H200 dat klopt, over die Clio heb ik zware twijfels.
    Morgen is het VerkeersVeilige dag in West- en Oost-Vlaanderen, naar aanleiding van x-jaar kettingbotsing in Nazareth, dus wordt er morgen extra veel flitsactiviteit verwacht. Een verwittigd man is er 2 waard.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dirkbruijns Bekijk Berichten
      naar aanleiding van x-jaar kettingbotsing in Nazareth,
      Meer info daarover?

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
        Meer info daarover?
        Zware kettingbotsing op de E17 in de mist; 27 februari 1996. jij zal je daar waarschijnlijk weinig van herinneren omdat je toen nog met de blokken aan het spelen was.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ksirk Bekijk Berichten
          Zware kettingbotsing op de E17 in de mist; 27 februari 1996. jij zal je daar waarschijnlijk weinig van herinneren omdat je toen nog met de blokken aan het spelen was.
          Waarschijnlijk.

Foto's van?

Comment

• google!
            + in mijn geheugen...

2015 Volvo V60 D2 aut.
            2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
              google!
              + in mijn geheugen...
              Vind er niet veel van terug, alleen dit:

Comment

• 10 doden en 115 gewonden, een 30-tal voertuigen.

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• is natuurlijk ook van het tijdperk toen internet nog maar uit zijn onpopulaire hol aan 't kruipen was.

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

, een 30-tal voertuigen.
                    Ik dacht eerder aan 100-200 voertuigen.
                    Rond diezelfde periode was er ook een mega-kettingbotsing op de A16 (verlengde van de E19) vlak over de grens richting Breda. Zonnige dag, perfect zicht, ware het niet dat er ineens een muur van mist verschijnt, iedereen op de rem, te weinig afstand, boempatat.
                    In Nazareth gebeurde net hetzelfde, en dat wordt nog nu nog elk jaar herdacht door "Verkeersveilige dag" in Oost- en Westvlaanderen.

Comment

google!
                      + in mijn geheugen...
                      Herinner me er ook nog wat van. Niet alleen doden door de impact van de botsing, maar er was ook brand uitgebroken en verschillende mensen zijn levend verbrand omdat ze gekneld zaten in hun wagen.

R.I.P.

Comment

• Op dinsdag 27 februari 1996 zorgde een kettingbotsing op de E17 te Nazareth voor een echte ramp. Meer dan 200 wagens raakten betrokken in het ongeval en er vielen 10 doden en 56 zwaargewonden.

Sindsdien wordt in de provincie's Oost- en West-Vlaanderen de 'verkeersveilige dag' gehouden.
                        Op vrijdag 26 februari 2010 zullen de zone's MIRA (Anzegem/Avelgem/Spiere-Helkijn/Waregem/Zwevegem) en MIDOW (Meulebeke/Ingelmunster/Dentergem/Oostrozebeke/Wielsbeke) de handen in elkaar slaan en samen werken over de grenzen van de eigen zone heen. Middellen en mensen worden gebundeld om een nuttige bijdrage te leveren aan deze speciale dag.

Er zal gewerkt worden op zwaar vervoer en snelheid, twee zaken die mede aan de oorzaak lagen van de ramp nu 14 jaar geleden.

Comment

• Da's om te voorkomen dat het nog es gebeurt op 27 februari
                          2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

• Ik had toen een leraar informatica wiens zus was omgekomen. Shit zeg, is dat al 14 jaar geleden...
                            i 1 2 1/2 6

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                              Vind er niet veel van terug, alleen dit:

Vriend van me (mijn drijfveer om interieurarchitect te gaan studeren) is daarbij om het leven gekomen. Ambitieuze jonge gast die het aan het maken was! Triest verhaal.

Comment

• vandaag flitsen gezien in: Deinze, deerlijk EN kruishoutem.
                                ze zijn goed bezig geweest...
                                Captain Turbo
                                General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
                                Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• In Mechelen waren ze daarnet ook aan het flitsen.
                                  The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                                  BMW F10 520da 2012
                                  MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                                  BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                                  Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                                  VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

• E40 op en af gereden vanmorgen; geen flitsers gezien
                                    1963 Land Rover Series IIa
                                    1994 Mercedes SL320
                                    2015 Land Rover Discovery SDV6
                                    2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Sinds vandaag staan er 3 nieuwe flitspalen aan de INBEV in Leuven. waren ze vandaag aan't plaatsen
                                      flitsen op rood licht voor 100%, snelheid weet ik (nog) niet

Comment

• donderdag twee maal, E40 en E17.

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Nieuwe flitscamera's Wallonië: al 735 wagens hebben prijs

Sinds hun installatie gisterenochtend hebben vier nieuwe mobiele flitscamera's in het Waalse Gewest al 735 voertuigen geflitst. Dat heeft de federale politie vandaag meegedeeld.

De vier nieuwe mobiele camera's worden afwisselend geplaatst op de E411 (in Sart-Bernard, Loyers, Vedrin en Waver), de E42 (Fleurus), de E25-E40-E42 (Herstal) en op de E25 (Esneux).

De zwaarste snelheidsovertreding werd begaan in Waver, waar een gehaaste bestuurder rond de middag tegen 192 km/u reed. (belga/adv) 27/02/10 19u05

Comment

Working...
                                          X